توسط: تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای انتخاب انواع میز مدیریت به چه اطلاعات مهمی نیاز داریم؟ مهمترین نکات لازم در انتخاب میز مدیریت مناسب کدامند بهترین مدل میز مدیریت کدام است و دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ بهترین روش برای انتخاب انواع میز مدیریت چیست؟

ویژگی مناسب برای انتخاب انواع میز مدیریت

برای انتخاب میز مدیریت باید به نکات و ویژگی‎های زیر توجه خاصی داشته باشید تا بتوانید میز مدیریت مناسبی را انتخاب کنید. مشاورین ارشد طراحی مبلمان اداری بینو بعد از بازدید از دفتر کار شما با چیدمان و ارائه پلان دو بعدی و سه بعدی، بهترین کمک را به شما می‎کنند و در همین رابطه سعی شده تا اطلاعات مفیدی را برای انتخاب میز مدیریت  را به سمع نظر شما عزیزان همراه برساند:

۱. رنگ میز مدیریتی

انتخاب انواع میز مدیریت m2
رنگ میز در انتخاب میز مدیریت، اغلب از میان رنگ‎های تیره می‎باشد. رنگ‎های تیره جذابیت بیشتری دارند. بهترین انتخاب، رنگی است که با دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت و صندلی مدیریتی هارمونی داشته باشد. لازم به ذکر است که در طراحی مدرن و پیشرفته از رنگ‎های روشن نیز با طراحی استاندارد فضا می‎توان استفاده کرد و محدودیتی برای اجرا در رنگ بندی‎ها وجود ندارد.

۲. اندازه میز؛ انتخاب انواع میز مدیریت

انواع میز مدیریت نسبت به میزهای کارمندی و میز کارشناسی، دارای ابعاد بزرگتری است. دلیل این مسئله این است که با قرار دادن سیستم کامپیوتر بر روی آن، لوگوی شرکت، تقویم، کاتالوگ و… در یک قسمت از میز، باز هم فضای کافی برای سایر وسایل اضافه و پذیرایی باقی بماند. برای میز مدیریت ارتفاع و اندازه میز با توجه به ابعاد اتاق بسیار اهمیت دارد. توجه داشته باشید میز مدیریت نباید نسبت به ابعاد اتاق کار کوچکتر یا بزرگتر باشد.

۳. طرح و فرم میز مدیریت

طرح و فرمی که برای انتخاب میز مدیریت در نظر گرفته می شود، بسیار منحصر به فرد است و برای آن اشکال زیبا و خاصی استفاده می‎شود. صندلی مدیریت هم از این قاعده مستثنا نیست. استفاده از طرح‎ های مدرن و زیبا نیز از دیگر ویژگی‎های میزهای مدیریت مدرن می‎باشد. اگر به دنبال خرید میز مدیریت مدرن ارزان قیمت هستید باید به سراغ میز مدیریت دست دوم بروید ولی نباید انتظار کارایی یک میز مدیریت استاندارد که با اصول ارگونومی ساخته شده را داشته باشید.

۴. ارتفاع میز مدیریت

انتخاب انواع میز مدیریت m3
ارتفاع میز مدیریتی، مدل‎های مختلفی دارد ولی نباید بیش از اندازه بلند و مرتفع باشد. به طوری که دسترسی مدیر به وسایل روی میز را با سختی مواجه نکند. از سوی دیگر کوتاه شدن میز مدیریت، به معنای خم شدن کاربر و در نتیجه منجر به مشکلات جسمانی می‎شود. به طور کلی ارتفاع میز در انتخاب میز مدیریت می‎تواند از ۷۲ (زیر صفحه) تا ۸۵ (بالای صفحه) متغییر باشد که بیشتر و کمتر آن به هیچ وجه توصیه نمی‎شود.

انتخاب انواع میز مدیریت

در انتخاب میز مدیریت مدرن با طرح، جنس و رنگ‎های مختلفی مانند، میز مدیریت ام دی اف، میز مدیریت سلطنتی، میز مدیریت چوبی و… تولید و ساخته می‎شود که شما با توجه به نوع دکوراسیون می‎توانید میز مدیریت مدرن یا میز مدیریت کلاسیک خود را انتخاب نمایید. به طور کلی میز مدیریت نباید به صورت سنتی ساخته شود، دوام و زیبایی و استاندارد بودن به لحاظ اصول ارگونومی از ویژگی‎های میزهای مدیریتی امروز می‎باشد که شرکت برنا یاور ویرا با نو آوری در صنعت و تولید این محصولات پاسخی شایسته نام برند خود برای نیازهای شما هم میهنان گرامی را دارد.

کلام پایانی

به طور کلی پیشنهاد می‎شود چیدمان و دکوراسیون مبلمان اداری به ویژه اتاق مدیریت را به طراحان ارشد این صنعت بسپارید تا شما را در هرچه بهتر و شیک‎تر شدن فضای کارتان یاری دهند. در همین رابطه مبلمان اداری بینو تمامی مراحل مشاوره خود را به صورت کاملا رایگان در اختیارتان قرار می‎دهد. عزیزان و همراهان گرامی برای دریافت مشاوره از و اطلاعات بیشتر از مشاورین ارشد طراحی مبلمان اداری بینو می‎توانید از طریق صفحه تماس با ما و همچنین جهت مشاهده و انتخاب انواع میز مدیریت از طریق لینک زیر اقدام فرمایید

۵/۵ - (۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید