توسط: تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : چیدمان اتاق و میز کنفرانس یک از مهمترین نکات طراحی و پیاده سازی فضای های اداری و مسکونی است. برای پیاده سازی و چیدمان اتاق کنفرانس به ایده های دقیق طراحی نیاز است. چیدمان و طراحی اتاق کنفرانس می تواند کاری سخت و دشوار باشد. با تعدادی از رنگ، سبک ها و شکل های مختلف، می توانید تصمیم بگیرید که کدامیک از بهترین طراحی ها می تواند مناسب کسب و کار شما باشد.

راهنمای تجهیز کامل اتاق و میز کنفرانس

در این نوشتار سعی شده تا مهمترین نکات چیدمان اتاق کنفرانس بیان شود. لطفا تا انتهای این مقاله ما را همراهی بفرمایید.

۱. تعداد نفرات

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که چه تعداد از افراد را می خواهند در اتاق کنفرانس قرار بگیرند. اگر یک اتاق کنفرانس کوچک و یا متوسط ​​باشد، ممکن است بخواهید میز کنفرانس را خریداری کنید که دارای شش تا هشت نفر را جای دهد. اگر یک اتاق کنفرانس بزرگتر دارید و برای جلسات طولانی با افراد بیشتر مد نظر است، میزهای ۲۰ نفره به بالا مناسب تر است.

۲. شکل؛ اتاق و میز کنفرانس

هنگام انتخاب صندلی کنفرانس اشکال مختلفی برای انتخاب وجود دارد. هنگام انتخاب شکل، در مورد نوع جلسات که در اتاق برگزار می کنید فکر کنید. اگر شما اغلب جلساتی دارید که در آن مقالات، پروژه ها و ایده ها به افراد منتقل می شود، ممکن است میزی را بخواهید در مرکز فضا جای گیرد. بهترین شکل برای میز کنفرانس یکی از این موارد است که باعث می شود تصمیم گیری آسان باشد: یک شکل بیضی یا مستطیل با گوشه های گرد، که برای اهداف چندگانه خدمت می کند.

  • اشکال بیضی و گرد، خطر ایجاد سلسله مراتب را تحت تأثیر قرار می دهد، به جای آن یک جریان باز از ارتباط برقرار کند.
  • مستطیلی و مربعی بیشتر به سلسله مراتب اشاره دارد تا ایجاد ارتباط بیشتر بین افراد.
  • شکل قایقی یا بیضی هم سلسله مراتب را مشخص می کند و تاکید بر ارتباط جمعی قوی دارد.
  • شکل های گرد، موجب بهبود جریان ترافیک در سراسر اتاق کنفرانس می شود.
  • میز کنفرانس دایره ای بهتر است در دفاتر کوچک استفاده شود.

۳. اتاق و میز کنفرانس انعطاف پذیر

میزهایی که می توانند به یکدیگر متصل شوند را انتخاب کنید، این میزها امکان تغییر منطقه میز را در صورت نیاز فراهم می کند.

۴. ارتفاع مناسب

اتاق و میز کنفرانس m2

با ارائه میز کنفرانس در تعدادی از سطوح مختلف، شما راه های مختلفی را امتحان خواهید کرد. ارتفاع ۷۴ سانتی متر برای کار بی حرکت و جلسات طولانی تر است. ۹۰ سانتیمتر یک سبک جلسه فعال تر را تشویق می کند که در آن شما می توانید بین کارهای نشسته و ایستاده تمایز قائل شوید و همکاری را بیشتر می کند. ۱۰۵ سانتی متر، ارتفاع ایده آلی برای جلسات کوتاه و به روز رسانی ها کارها در طول روز است.

۵. صفحه نمایش؛ اتاق و میز کنفرانس

صفحه نمایش رو میزی یک راه موثر برای تبدیل یک سطح کار به یک فضای جلسه ای انعطاف پذیر در اتاق کنفرانس است. با اضافه کردن صفحه نمایش، شما می توانید به سرعت و به آسانی می سطح میز را با توجه به مناسبتات خود سفارشی کنید. صفحات نمایش می توانند به ارتباط بصری بیشتر جهت نمایش رویدادی به صوت تصویری کمک کنند.

۶. سیستم FLEXRAIL

با اضافه کردن یک سیستم flexrail با قابلیت های حرکتی برای صفحه نمایش، مانیتور کامپیوتر و سوکت برای برق، USB و شبکه ها، شما اتاق و میز کنفرانس قابل انعطاف پذیری بیشتر خواهید داشت.

۷. فناوری های جدید در اتاق و میز کنفرانس

از آنجا که فن آوری ارتباطاتی جدید برای اتاق کنفرانس بسیار مهم است، باید اطمینان حاصل کنید که اتاق جلسه شما با فن آوری به روز شده و هوشمند مجهز شده است. برای مثال، امروز می توانید ماژول های ارتباطی با توابع قابل تعویض برای شبکه ها و USB را انتخاب کنید، که امکان تغییر و به روز رسانی تکنولوژی را خواهند داد.

۸. صندلی مناسب

مهم است که صندلی کنفرانس مناسب را خریداری کنید، این صندلی مخصوص اتاق جلسات هستند و دارای ویژگی هایی برای راحتی بیشتر افراد حاضر در جلسه نیز هستند. صندلی کنفرانس نیز نیست همه تنظیمات مختلف اعم از: ارتفاع، دسته ها و غیره … را داشته باشند.

کلام پایانی

اتاق و میز کنفرانس فضای بسیاری مهمی برای همه شرکت ها است، زیر در آن مهمترین گفتگوها و قرار دادها انجام می شود. پس لازمه پیدا کردن میز و صندلی از یک سو و تجهیز اتاق با تکنولوژی های جدید بسیار مهم است. عزیزان و همراهان ارجمند جهت اخذ اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی اتاق کنفرانس و همچنین اخذ مشاوره رایگان از مشاورین ارشد مبلمان اداری بینو لطفا با ما تماس حاصل فرمایید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید