توسط: تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین مزایای خرید صندلی اداری ارگونومیک چیست؟ برای اطلاع از نکات مهم در خرید و قیمت صندلی اداری به المانهایی باید دقت شود؟ امروزه بیشتر افراد ساعت‌های طولانی را در محیط اداری کار می‌کنند و قسمت عمده‌ای از روز را پشت میز و با استفاده از کامپیوتر می‌گذرانند. حتی اگر در یک دفتر کار سنتی کار نمی‌کنید و فضای کاری شما مدرن است، به احتمال زیاد هنوز قسمت زیادی از روز خود را پشت کامپیوتر می‌گذرانید. تعداد زیادی از مطالعات انجام شده بر روی کارمندان جهت حفظ سلامتی آن‌ها نشان داده است که ساعات طولانی نشستن پشت میز اداری و خرید صندلی اداری ارگونومیک می‌تواند تأثیر عمیقی بر بدن افراد بگذارد.

راهنمای خرید صندلی اداری ارگونومیک

این بدان معناست که اگر شما ساعات طولانی بنشینید و وضعیت بدن شما صحیح نباشد و در مقابل ابتلا به انواع دردهای مزمن در پشت، گردن و بازوها بسیار آسیب‌پذیر خواهید بود. علاوه بر این، اگر صندلی اداری شما از پشت پشتیبانی خوبی نداشته باشد، شما فشار بیشتری به عضلات خود وارد می‌کنید، که در مدت زمان طولانی می‌تواند منجر به سردرد و خستگی مداوم شود. به همین دلیل مراقبت و توجه به نحوه نشستن ضروری و لازم است. در طولانی مدت، داشتن وضعیت بدنی نامناسب در هنگام کار نه تنها به طور منفی منجر به کاهش کیفیت زندگی شما می‌شود، بلکه به مقدار بسیار زیادی باعث کاهش میزان بهره‌وری شما کارتان می‌شود. این کاهش‌ها آن قدر مشخص و واضح است که خودتان هم می‌توانید پس از مدت زمان کوتاهی بررسی عملکرد خود آن را متوجه شوید.

خبر خوب برای شما این است که راه حلی برای این معضل وجود دارد که می‌توانید با انجام آن به طور قابل توجهی خطر ایجاد مشکلات سلامتی را برای خود کاهش دهید. علاوه بر وقفه‌های منظم در هنگام نشستن، و همچنین کشش منظم بدن، ساده‌ترین و اثبات شده‌ترین راه برای حفظ وضعیت خوب، خرید صندلی اداری ارگونومیک است. یک صندلی اداری ارگونومیک برای راحتی و بهبود وضعیت بدن ساخته شده است و به نظر می‌رسد با افزایش میزان حجم کاری نیروی انسانی در شرکت‌ها خرید آن یک امر ضروری است. اما در اینجا دلیل آن وجود دارد. ما در این گزارش به دلایل خرید صندلی اداری ارگونومیک می‌پردازیم.

مزایای خرید صندلی اداری

خرید صندلی اداری ارگونومیک m2

فقط کافی نیست تصمیم آگاهانه بگیرید که مستقیم پشت میز اداری و بر صندلی اداری خود بنشینید. محتمل‌ترین اتفاق برای اکثریت ما این است که در حالی که بر روی هر کاری که انجام می‌دهیم تمرکز کرده‌ایم، به سادگی فراموش خواهیم که برای مدت طولانی یک حالت را برای نشستن و انجام کار داشته‌ایم. از این جهت بهتر است پیش از گذشتن زمان زیادی و احساس درد در نواحی مختلف خودمان به فکر اصلاح رفتار جسمی خود باشیم. این عکس العمل می‌تواند به راحتی از تمامی موارد مربوط به عدم سلامتی جسمی که ذکر شد جلوگیری کند. داشتن و خرید صندلی اداری ارگونومیک به شما کمک می‌کند تا حالت خود را بدون داشتن یک برنامه‌ی مداوم جهت یادآوری، همیشه حفظ کنید و در درست‌ترین حالت ممکن به انجام کار خود بپردازید.

باور غلط دیگری که بسیاری از کارفرمایان و حتی نیروی انسانی بر این موضوع استوار بوده این است که اگر در محل کار خود قرار ملاقات با متخصص ارگونومی بگذارند، می‌توانند تمام مشکلات مربوط به درد بدن خود را برطرف کنند. اگرچه دعوت از یک متخصص ارگونومی برای مشاوره ایده خوبی است، اما اگر صندلی اداری شما به درستی از تمام اعضای بدن پشتیبانی نکند، شما همچنان در معرض آسیب هستید. داشتن حالت صحیح به این معنی است که تمام اعضای بدن شما در یک راستا قرار گرفته و در هنگام انجام کار در ساعات اداری به مدت طولانی پشتیبانی بشوند. اگر در حال حاضر با دردهای مختلفی که همراه با وضعیت بد بدن است دست و پنجه نرم می‌کنید، اهمیت همه ویژگی‌های مختلف یک انتخاب  درستو خرید صندلی اداری ارگونومیک با کیفیت را در نظر داشته باشید. خرید صندلی اداری ارگونومیک که دارای تمام عناصر لازم برای حمایت از بدن شما باشد بسیار توصیه می‌شود.

نکات مهم در خرید صندلی اداری ارگونومیک

برای این‌که در خرید صندلی اداری ارگونومیک خود کاملاً پشتیبانی شوید و یک روز کاری آرام داشته باشید، مهم است که هنگام انتخاب صندلی اداری ویژگی‌هایی را در آن مد نظر قرار خواهید داد.

۱. قابلیت تنظیم

از ویژگی‌های بسیار توصیه شده برای خرید صندلی اداری ارگونومیک می‌توان به پشتیبانی از کمر، تنظیم عمق صندلی، تنظیم کشش تکیه گاه و تنظیم بازو، تنظیم ارتفاع، توانایی چرخش به جهات مختلف و… اشاره کرد. خرید صندلی اداری ارگونومیک حاوی تمام این ویژگی‌ها معمولاً گران‌تر از سایر صندلی اداری هستند، اما در خرید تجهیزات و مبلمان اداری همیشه می‌بایست نگاه شما طولانی مدت باشد. شما هزینه‌ی ابتدایی بالایی پرداخت خواهید کرد اما سلامتی خود و کارکنانتان را در نظر می‌گیرید، رفاه آنان و خود را مهم می‌دانید، رضایت آن‌ها از فضای کاری را در نظر می‌گیرید و پس از مدت کوتاهی تاثیر وجود تجهیزات جدید و بهتر را بر عملکرد افراد  به وضوح برایتان قابل تشخیص خواهد بود.

۲. محافظت از سلامت فیزیکی

می‌توانید در گزارش نحوه انتخاب صندلی اداری مناسب با چندین ویژگی از بهترین صندلی‌های ارگونومیک و انتخاب صندلی اداری آشنا شوید. علاوه بر ویژگی‌های اصلی و لازم برای پشتیبانی خوب از بدن، خرید صندلی اداری ارگونومیک عموماً دارای چند خصوصیت منحصر به فرد، مفید و بیشتر هستند که به هماهنگی کامل بدن شما کمک می‌کنند: صندلی ارگونومیک با مکانیزم قفل و سنگ که به ستون فقرات شما کمک می‌کند تا حرکت آزاد داشته باشد، صندلی ارگونومیک با تنظیم بازو در ۴ جهت مختلف، مطمئن شوید که بازوها در هر موقعیت دلخواه بهینه پشتیبانی می‌شوند و از فشار بیش از حد به شانه‌ها و بازوهایتان جلوگیری می‌کند.

۳. افزایش بهره وری پرسنل

یک محیط اداری، جایی که انتظار می‌رود یک کارمند هشت ساعت در روز را پشت میز خود بنشیند، می‌تواند نقش مهمی در سلامت کارمند داشته باشد. بسیار مهم است که از عادت‌های نشستن خود آگاه باشید و خرید صندلی اداری ارگونومیک مناسبی انتخاب کنید. علاوه بر این خرید یک صندلی اداری ارگونومیک برای افرادی که از قبل دچار برخی مشکلات جسمی مربوط به وضعیت بدن مانند کمر، درد گردن یا کشیدگی مچ دست، سردرد و خستگی هستند بسیار توصیه می‌شود. در نهایت، صندلی شما باید از کمرتان پشتیبانی کند، به همین دلیل مهم است که صندلی از پشتی مناسب برخوردار باشد. با این حال، هر یک از ما بدن منحصر به فردی داریم. بنابراین، هنگام انتخاب بهترین تناسب اندام، باید ویژگی‌های مختلف صندلی‌های ارگونومیک را در نظر گرفت.

کلام پایانی

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما نگارش شده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، میز اداری، پارتیشن اداری و یا کتابخانه اداری دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی داخلی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید