توسط: تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۲ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : پارتیشن شیشه ای فریم لس چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ برای خرید انواع پارتیشن چگونه از قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس اطلاع کسب کنیم؟ اخیرا پارتیشن اداری به عنوان یکی از اجزای مهم در فضای اداری شناخته می‌شود. پارتیش اداری فضاهای اداری را تفکیک می‌کرده و آن را به بخش‌های متفاوتی برای جلسات، اتاق‌های مختلف اسناد و مدارک و… تبدیل کرده است. پارتیشن اداری در طول زمان دچار تغییرات فراوانی در ساختار و نوع استفاده و کاربری شده است و در سال‌های اخیر به صورت نوین در فضای اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.  پارتیشن‌های اداری کنونی شیشه‌ای هستند. پارتیشن شیشه ای در سه دسته‌ی عمده تقسیم‌بندی شده که عبارت‌اند از:

در ادامه ضمن بر شمردن مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای، به بررسی پارتیشن‌های گفته خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس

شاید در ابتدا زیباتر شدن فضای اداری و سازمانی مهم‌ترین و هیجان انگیزترین ویژگی در پارتیشن‌های شیشه‌ای باشد اما مهم‌ترین ویژگی‌های پارتیشن اداری شیشه‌ای عبارت‌اند از:

  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • قابلیت حمل و جابه جایی
  • ایجاد توانایی در ایجاد تغییرات ساختاری در دکوراسیون فضای اداری و سازمانی
  • ایجاد فضای مانیتور برای مدیران و کارمندان به صورت ۳۶۰ درجه
  • فضایی یک دست و چشم نواز در فضای اداری ایجاد می‌کند
  • هزینه‌های کمتر در طولانی مدت
  • ایجاد فضایی با مساحت بیشتر و بالاتر در فضای اداری

۱. طراحی دکوراسیون داخلی بهینه


یکی از محبوب‌ترین پارتیشن شیشه ای موجود در بازار پارتیشن شیشه‌ای فریم لس است. پارتیشن اداری شیشه‌ای فریم لس می‌تواند بازتاب بیشتری از نور را داشته باشد و به افراد وسعت دیدی بهتری را در فضای اداری اختصاص دهد. همچنین این نوع پارتیشن‌ها در افزایش جلوه‌ی فضای کاری بسیار کمک کننده هستند. به صورتی دیگر می‌توان گفت که پارتیشن شیشه‌ای فریم لس می‌تواند در فضاهای لوکس و مدرن مورد استفاده قرار گیرد.

۲. ظرافت؛ پارتیشن شیشه ای

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع پارتیشن شیشه ای فریم لس اداری، ظرافت است. ظرافت این نوع پارتیشن به این خاطر است که قطر این نوع پارتیش شیشه‌ای بسیار کمتر از انواع دیگر است. همچنین ظرافت پارتیشن‌های فریم لس شیشه‌ای کمک می‌کند که بازتاب بهتری از نور در فضای اداری وجود داشته باشد. جالب است بدانید که در این نوع پارتیشن، طراحی تا سقف در نظر گرفته می‌شود که علاوه بر عایق صدا و گرما، استحکام بیشتری نیز سازه‌ای ایجاد شده داشته باشد.

۳. اتاق مدیریت مدرن

بیشتری کاربرد پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم را می‌توان برای اتاق‌های مدریت مدرن و اتاق‌های کنفرانس در نظر گرفت. البته شاید در برخی از موارد نیاز باشد که از سندبلاست، سی ان سی و استیکر برای کنترل دید در این نوع پارتیشن‌ها استفاده کرد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس دو جداره‌ میتواند شفافیت و زیبایی را به فضای اداری بیاورد. پارتیشن شیشه‌ای دوجداره در بین پارتیشن‌های شیشه‌ای بالاترین میزان عایق را در مقابل صدا و حرارت دارد. از این رو در بسیاری از دفاتر تجاری با وسعت بالا استقبال برای استفاده از این نوع پارتیشن‌ها بسیار بالاست زیرا می‌تواند باعث صرفه جویی بسیار زیادی در مصرف انرژی شود. همچنین عایق صدا بودن ان کمک می‌کند که فضایی کاملا خصوص برای افرادی که در هنگام کار به سکوت نیاز دارند ایجاد شود. به صورت کلی می‌توان گفت پارتیشن شیشه‌ای دوجداره همراهی و هماهنگی بین مدرنیته و لوکس بودن در فضای اداری است.

۴. پیاده سازی طرح های مدرن


پارتیشن شیشه ای دو جداره می‌تواند پوشش کالا را از کف تا سقف در فضای اداری ایجاد کند. علاوه بر این قابلیت دارد تا در اشکال مختلف نیز به صورت مسطح و منحنی مورد استفاده قرار گیرد. بر روی پارتیشن اداری شیشه‌ای دوجداره امکان پیاده‌سازی طرح‌های مختلفی وحود دارد و نصب و راه اندازی این پارتیشن‌ها در زمان بسیار کمی صورت می‌گیرد. همچنین این پراتیشن‌ها می توانند در مدت کوتاهی دوباره جمع آوری و نصب شوند.

پارتیشن نیویورکی از پارتیشن‌های زبا و جذاب در فضای اداری که به تازگی با استقبال فوق العاده‌ای هم در بازار دکوراسیون و فضای اداری روبرو شده است. در برخی موراد شاید بتوانید این پارتیشن را با نام تک جداره فریم دار پلاس نیز در فروشگاه‌ها بیابید.

۵. اجرای طرح های جدید؛ پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای می‌تواند حداکثر (البته بسته به نوع شیشه‌ای که استفاده می‌شود) تا ۳۸ دسی بل عایق صوتی باشند. جنس فریم پارتیشن نیویورکی از آلومینیوم است و وزن آن نیز در طراحی می‌بایست از استاندارد خاصی پیروی کند. برای پارتیشن‌های نیویورکی می‌توان ویژگی‌های سفارشی‌سازی را نیز در نظر گرفت که پر طرافدار‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • پرده کرکره
  • طرح‌های گرافیکی
  • شیشه های مات، رنگی و هوشمند

کلام پایانی

در حال حاضر اگر نگاهی به طراحی‌های نمونه و معروف فضاهای داخلی فضاهای اداری در ایران و سایر کشورهای دنیا بی‌اندازید متوجه خواهید شد که یکی از ویژگی‌های یکسانی که در تمام آن‌ها وجود دارد استفاده از پارتیشن شیشه ای فریم لس است. پارتیشن شیشه‌ای اکنون یکی از پرکاربردترین تجهیزات در فضای اداری است که در فضاهای اداری مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتی بسیاری از فضاهای اداری سنتی در حال حاضر به سمتی می‌روند که به جای دیوارهای قدیمی از آن استفاده نمایند.
شما چنانچه برای فضای اداری خود نیاز به پارتیشن شیشه‌ای دارد می‌توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو با ارائه مشاوره خرید مبلمان اداری برای یک تجربه‌ی خرید متفاوت در خدمت شما هستند.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید