توسط: تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین ویژگی های پارتیشن بندی شیشه ای چیست؟ تجهیز و طراحی داخلی دفتر اداری با سیستم پارتیشن بندی شیشه ای جدید یک سرمایه گذاری است. اطمینان از انتخاب محصول مناسب برای فضای اداری سازمان و تیم‌هایی که در فضای اداری مشغول به کار هستند برای اطمینان از ارزشمند بودن سرمایه گذاری مهم است. در حال حاضر با توجه به تغییر در ساختار فضای اداری و نحوه ی نشستن و قرار گیری کارمندان کنار هم استفاده از پارتیشن های اداری بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه ی این متن ما راهنمای جامع انتخاب پارتیشن شیشه ای مناسب برای دفتر اداری را آورده ایم که با هم مرور خواهیم کرد.

مزایای پارتیشن بندی شیشه ای

پس از کرونا در بیشتر مدارس و دانشگاه ها و مراکز آموزشی ادقام به نصب پارتیشن اداری مختلف شده است. این روش می تواند به میزان زیادی فضا را برای انجام فعالیت های مختلف ایمن کند اما استفاده و انتخاب پارتیشن های شیشه ای در ایجاد این موانع می تواند موثر تر باشد. زیرا یکی از مهم ترین ویژگی های استفاده از پارتیشن فریم لس، قابل حمل بودن و سهولت در ایجاد تغییر در ساختار است. به این خاطر و دلایل بسیاری دیگر ما انتخاب پارتیشن شیشه ای را به شما پیشنهاد می دهیم. در ادامه می دیگر ویژگی های انتخاب پارتیشن شیشه ای را با هم بررسی خواهیم کرد.

۱. جلوگیری از آلودگی صوتی

داشتن یک دفتر کار شیک با پلان باز از منظر طراحی و حتی قابلیت های استفاده، عالی، جذاب و هیجان انگیز است، اما می تواند به معنای افزایش سطح سر و صدا در زمان های شلوغی و تراکم کاری باشد که این موضوع می تواند برای تعدادی از کارمندان ناخوشایند باشد و برای آن ها هنگام انجام کار اداری و روزمره فشار مضاعفی باشد.

همانطور که می دانید برخی از بخش‌ها در فضای اداری ممکن است به منظور تمرکز بر اعداد و آمار، فضایی آرام را نیاز داشته باشند، در حالی که بخش‌های دیگر به صورت ناخودآگاه سر و صدای بیشتری با توجه به اشتراک گذاری ایده ها و گفت و گو با همکاران ایجاد می کنند. پس بهتر است قبل از اینکه دپارتمان های اداری شما شکل بگیرند و در فضای اداری باز به یکدیگر بپیوندند، به نصب دیوارهای جداکننده تک جداره(پارتیشن اداری شیشه ای) بین آنها فکر کنید. شک نکنید که یا انتخاب پارتیشن شیشه ای جریان نور طبیعی یا فضای باز و هوا را از دست نخواهید داد، اما صدای اضافی را از دست خواهید داد. اگر بخش پر سر و صدای خاصی دارید، می توانید به استفاده و انتخاب پارتیشن شیشه ای آکوستیک نیز فکر کنید.

۲. فضاهای خصوصی با پارتیشن بندی شیشه ای

پارتیشن بندی شیشه ای 2

وجود مکانی که کارکنان بتوانند برای گفتگو در مورد پروژه های فردی، ارزیابی و صحبت با منابع انسانی به آن مراجعه کنند، برای هر کسب و کاری ضروری است. اگرچه پارتیشن شیشه ای شفاف است، اما می تواند حریم خصوصی را از طریق عایق صدا به خوبی ایجاد کند. همچنین ممکن است بخواهید یک فرم یا نمادی به شیشه اضافه کنید که به عنوان مثال قسمت میانی را پوشش دهد. این بدان معنی است که کارکنان دفتر اصلی کمتر می توانند ببینند، اما جریان نور طبیعی را مانند یک پارتیشن جامد از دست نمی دهید.

۳. رشد سریع کسب و کار

ممکن است به این نتیجه برسید که کسب و کارتان به سرعت در حال رشد کردن است، اما هنوز نیاز به خرید یا تهیه مکانی بزرگتر نیست. در چنین شرایطی است که پارتیشن بندی و استفاده از پارتیشن بندی شیشه ای می تواند بیشتر از کمک به نویز و حفظ حریم خصوصی، فضای کافی و مناسب را برای شما ایجاد کند. می توانید از پارتیشن های شیشه ای برای ایجاد بخش ها و اتاق های جدید در فضای کاری فعلی خود استفاده کنید که به کسب و کار ها در فضای اداری امکان رشد می دهد. برای ایجاد این مناطق جدید می توانید در صورت لزوم از پارتیشن اداری شیشه های تک یا دو جداره یا شیشه آکوستیک استفاده کنید. همچنین شما به درهای شیشه ای بین بخش ها نیاز خواهید داشت که می توانند درهای شیشه ای کشویی یا درهای آکوستیک نیز باشند.

ایجاد فضای اداری مدرن

شیشه و پارتیشن اداری شیشه ای مد روز است و گنجاندن آن در طراحی دفتر می تواند کمک کند تا یک سازمان بسیار پیشرو و جذاب از نظر طراحی بصری و کاربری داشته باشید. یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای به طور خاص در دفاتر مدرنی که به ظاهر صنعتی هستند بسیار محبوب است، پارتیشن شیشه ای دوجداره است. پارتیشن بندی شیشه ای دوجداره ویژگی های اصلی یک پارتیشن قدیمی مانند دیوارهای ثابت و حتی پارتیشن های چوبی را دارد اما جذابیت بصری بسیار بیشتری دارد و یک طراحی هنری و شیک ارائه می دهد.

کلام پایانی

پیش از خرید پارتیشن اداری شیشه ای بررسی‌های لازم را انجام دهید و با استفاده از مشاوره خرید مبلمان اداری برای تجهیز فضای اداری تان افدام نمایید، زیرا در صورت خرید نامناسب شما مسئول هستید. خرید نامناسب می‌تواند باعث خستگی و کاهش بازدهی افراد شود. بنابراین برای این که خرید مبلمان اداری شیک داشته باشید نکاتی همچون بودجه، نیازمندی، فضای در اختیار، سبک سازمانی و کسب و کار، مواد اولیه و بودجه‌ی در اختیار خود را در نظر بگیرید و سپس به خرید مناسب دست بزنید. درست این فرآیند شاید کمی طاقت فرسا باشد اما نتیجه‌ی آن قطعا مبلمان اداری شیک و شایستۀ فضای اداری شما خواهد بود.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید