توسط: تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

میز کنفرانس می تواند یکی از دلایلی باشد که ما اتاق کنفرانس خود را دوست داریم. ما اغلب می توانیم برای جایگزین میز کنفرانس قدیمی خود، مدل های دست دوم را خریداری کنیم. برای صرفه جویی در هزینه خرید میزهای جدید، آیا این روش بهترین راه نیست؟

در کنار این پرش باید به این نکته هم اشاره کرد که اتاق کنفرانس از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا در این اتاق مهمترین گفتگوها و قرار دادها انجام می شود که بر توسعه شرکت و کسب و کار شما تاثیری مستقیم دارد. با این حال، مهم است میز مناسب را انتخاب کنید. ما در این مقاله درباره خرید میز کنفرانس دست دوم و کارکرده مطالب جامعی را بیان می کنیم، با بینو همراه باشید.

۱قبل از اینکه میز جدیدی بخرید ، چقدر درباره مبلمان اداری دست دوم می دانید؟ اگر میز هنوز قابل استفاده باشد و حتی قسمت آسیب دیده ای داشته باشد، باید تأیید شود که هنوز در قالب رضایت بخش برای شروع استفاده است یا خیر. حتی آسیب های کوچکی بر روی میز وجود دارد، مطمئن شوید که تا چه اندازه می تواند قابل تعمیر باشد تا هزینه بی مورد پرداخت نکرده باشد.

۲– میز کنفرانس می تواند از میکروب ها اشباع باشد ، اگر چه انتخاب میزهای اداری دست دوم وسوسه انگیز است ولی می توانند از میکروب ها، باکتری ها و آلاینده های که شما نمی توانید مشاهده کنید پر باشند. مهم است که میز را از منظر آلودگی بررسی کنید.

۳- میزهای لمینت یا روکش می تواند زیبا باشد ، میزهایی که دارای روکش لمینت یا هر نوع دیگری هستند، می توانند در صورتی خرابی برداشته شوند و با مدل نوعی را جای آنها قرار داد. این مزیتی برای حفظ فریم اصلی میز است و می تواند در مقدار قیمت صرفه جویی شود.

۴- ممیز های ساخته شده از چوب طبیعی را در نظر بگیرید ، چوب طبیعی مانند: کاج، بلوط و افرا چوب هایی بی نظیر و قوی هستند. هنگام خرید مبلمان دست دوم، مدل های چوب طبیعی را در نظر بگیرید، آنها متریالی هستند که دارای دوانی بالایی هستند و می توانند تنها با یک بازسازی کوچک (در صورت خرابی جزئی) به نهایت زیبا شوند.

۵ – میزهای فلزی انتخاب دیگری هستند ، آهن یا آلومینیوم می توانند میزهایی شکیل و منحصر به فرد را ایجاد کنند. هنگامی که شما میز کنفرانس فلزی دست دوم پیدا می کنید، فکر می کنید که همه پتانسیل آن در ظاهر مدرنشان است. حذف زنگ زدگی و دوباره رنگ آمیزی با یک پوشش با دوام می تواند شگفت انگیز باشد.

۶- میز کنفرانس را به خوبی بررسی کنید ، هنگام خرید میزهای اداری دست دوم مراقب باشید. اغلب اوقات مالک می خواهد از شر میز خود خلاص شود. مورد مهم این است که مالک می تواند عیب های میز را بپوشاند، بررسی های لازم را انجام دهید.

۷- نگران نباشید، از جایی معتبر خریداری کنید ، قبل از اینکه در سراسر شهر برای پیدا کردن مکان مناسب برای خرید میز کنفرانس دست دوم بروید، مهم است نخست تحقیقات جامعی داشته باشد. این بدان معنی نیست که شما نمی توانید از جایی مناسب میز کارکرده خریداری کنید، بلکه بیشتر به این معناست که نباید از هر جایی مبلمان دست دوم بخرید. از مراکز یا فروشگاه های معتبر اقدام به تهیه میز کنفرانس مناسب کنید.

۸- ابعاد و اندازه را بررس کنید ، لازم است که به درستی بررسی کنید که آیا فضا برای میز جدید دارید، همچنین ابعاد میز و تعداد افرادی که می توانند دور تا دور میز بنشینند را نیز در نظر بگیرید. میز های کنفرانس می توانند برای ۴، ۶، ۸، ۱۰ تا ۳۰ نفر و حتی بیشتر ساخته شده باشند. همچنین در نظر بگیرید میز از در ورودی اتاق نیز داخل بیاید.

۹- سایت های حراج یک منبع خوب برای میزهای کنفرانس هستند ، در وبسایت های اینترنتی به گشت و گذار بپردازید، برخی از آنها دارای تخفیف های ویژه برای مبلمان اداری خود هستند. حتی ممکن است میزی نو را با قیمت بسیار پایین خریداری کنید، این می تواند در اولویت بالاتری نسبت به میزی دست دوم باشد.

کلام آخر

پیدا کردن میز کنفرانس دست دوم می تواند هیجان انگیز باشد، در صورتی که نوع مناسب را پیدا کنید. این که آیا میز نیاز به بازسازی دارد یا خیر، این می تواند به مقدار هزینه های پرداختی شما مرتبط باشد. با این حال خرید از جایی معتبر می تواند تا حدودی خیال شما را راحت کند. ولی سعی کنید برای فضای کاری خود به دنبال میزهای کنفرانسی منحصر به فرد و با دوام باشید، زیرا بر روی این میزها گفتگو، جلسات، قرار دادها و پیمان های حیاتی منعقد خواهد شد.

اهمیت اتاق کنفرانس را از یاد نبرید. در این راستا، برای خرید انواع میزهای کنفرانس با اشکال، متریال و قیمت های گوناگون به وبسایت ما با عنوان BAYNO-CO.COM سر بزنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید