توسط: تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

میز شیشه ای چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ اگر به‌دنبال میزی خاص و ویژه هستید، میز شیشه ای بهترین گزینه برای سلیقه‌تان محسوب می‌شود. این نوع میز به دلیلی ساختار ویژه و نمای جذابش، می‌تواند نقطه تمرکز در یک چیدمان محسوب شود. این میزها امروزه در مکان‌های با سبک چیدمان مدرن و لوکس بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در زمینه این محصول ارائه نماییم. با ما همراه شوید.

انواع میز شیشه‌ ای

میزهای شیشه‌ای خود دارای انواع خاصی هستند که در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

میز تمام شیشه

متریال این محصول به‌طور کامل شیشه است. طراحی این میزها حول برش‌های شیشه در نماها و روش‌های خاص می‌‌چرخد. این نوع میز خود دارای دو نوع زیر است:

میز شیشه ای نامریی

میزهای تمام شیشه و بدون رنگ، نامریی محسوب می‌شوند. این میزها می‌توانند در اشکال و طرح‌های متفاوت طراحی و عرضه شوند. تنوع اجرایی این نوع میز بسیار زیاد است. این نوع میز امروزه در منازل محبوبیت زیادی دارد. فضای داخلی شرکت‌ها و اداره‌هایی که از چیدمان مدرن بهره می‌برند، با یک میز شیشه‌ای نامریی بسیار شیک و زیبا خواهد شد. به‌ویژه برای اتاق ریاست، سالن انتظار و قسمت‌هایی از اداره یا شرکت که در معرض حضور بازدید کننده بیشتری است.

میز شیشه‌ای رنگی

این میزها از شیشه‌های رنگی ساخته شده است. میز شیشه‌ای در رنگ‌های دودی، قهوه‌ای و … دارای نمای زیبایی است، که هر بیننده‌ای را به تحسین وا می‌دارد. به‌خصوص اگر محیط استفاده از این میز دارای چیدمان و دکوراسیون با تم رنگی خاصی است، استفاده از میز شیشه‌ای با همان رنگ بر جلوه آن تاثیر مثبت خواهد گذاشت. هم‌چنین میز شیشه ای با شیشه‌های ضد خش و نشکن بر استحکام این محصول می‌افزاید.

میز شیشه ای فلزی

ترکیب شیشه و فلز، درخشان و چشم‌گیر است. شیشه به‌طور کلی عنصری فاقد استحکام محسوب می‌شود، حتی اگر شیشه نشکن یا ضد گلوله نیز باشد! در عوض؛ فلزاتی مانند استیل، مس، فولاد و … نماد استحکام و قدرت هستند. ترکیب این دو عنصر می‌تواند، اطمینان را به ذهن ببخشد و به‌علاوه زیبایی محصول را نیز چند برابر نماید. به‌ویژه در میز شیشه ای اداری، که نیاز به ایجاد استحکام و اطمینان خاطر بیشتر در ذهن کاربر یا مراجعه کننده دارد، ترکیب فلز و شیشه معجزه می‌کند.

میز چوبی شیشه ای

ترکیب چوب و شیشه نمایش آرامش و سادگی است. چوب عنصری کاربردی و ماندگار است و شیشه نماینده پاکی و سادگی است. در اداره‌ها وجود یک میز اداری چوبی با روکش شیشه‌ای بسیار کاربردی محسوب می‌شود. البته امروزه تنوع فراوانی در مدل‌های این نوع میز وجود دارد و میزهای جدید از دیدگاه قدیمی و گذشته فاصله زیادی گرفته‌اند. انواع میز اداری را می‌توانید در “میز اداری و انواع میز اداری” ملاحظه کنید.

مزایای میز شیشه ای

یکی از مزیت‌های میز شیشه‌ای این است که نگهداری از آن راحت است. به‌خصوص، میزهای ساخته شده از شیشه‌های بدون خراش، بسیار مناسب برای استفاده هستند. زیرا به ندرت کثیف می‌شوند و مراقبت کمی برای حفظ و نگه‌داری آن‌ها کافی است. حتی استفاده طولانی مدت از میزهای شیشه‌ای موجب نمی‌شود، که از شکل اولیه خود خارج شوند.

تجهیزات جانبی میز شیشه ای

در کنار هر میز شیشه ای اداری، یک صندلی اداری هم لازم است. همان‌طور که در مورد میز صدق می‌کند، صندلی اداری نیز در انواع و ابعاد مختلف و متنوعی تولید می‌شود و آن‌ها را در هر طرح و رنگی خواهید دید. با این حال، طرح و رنگ تنها معیاری نیست که هنگام خرید صندلی‌های اداری به آنها توجه کنید؛ بلکه به راحت بودن آن هم باید توجه داشته باشید.

انتخاب تجهیزات اداری راحت و مناسب

نکته دیگر اینکه، در انتخاب صندلی اداری و به طور کلی تجهیزات اداری، باید نظر کاربران و کارکنانی که قرار است از آن‌ها استفاده کنند را، در نظر بگیرید. زیرا این وسایل تنها برای نمایش دادن خریداری نمی‌شوند؛ بلکه نوع استفاده از آن‌ها موضوع مهمی است. بنابراین، هنگام خرید میز و صندلی اداری، به یاد داشته باشید که علاوه بر جذابیت، راحت نیز باشند.

خرید میز شیشه ای

تا به امروز میز شیشه‌ای در طرح‌ها و ابعاد متنوعی ساخته شده است. بنابراین به راحتی می‌توانید از انواع میز شیشه‌ای مناسب در بازار دیدن نمایید و متناسب با نیاز، سلیقه و بودجه خود اقدام به خرید نمایید. با این حال،توصیه می‌کنیم که هرگز بدون تحقیق دست به خرید میز شیشه ای نزنید. یک جستجوی ساده و کوتاه، کمک می‌کند، تا محصولی شایسته را با قیمت مناسب خریداری کنید. خرید اینترنتی را به‌صورت مستقیم از شرکت تولیدی تهیه نمایید تا بتوانید در قیمت میز شیشه ای هزینه کمتری پرداخت نمایید.

قیمت میز شیشه‌ای

در مقایسه با عناصر طبیعی دیگر مانند چوب طبیعی و فلزات، شیشه عنصری ارزان محسوب می‌شود. با این وجود شیشه ضد خش، نشکن و سکوریت با ضخامت زیاد، قیمت‌ بیشتری دارد. قیمت میز شیشه ای ترکیبی بنابر عناصر به‌کار رفته در آن، اندازه و نوع طراحی دارای قیمت‌‌های متفاوتی است. میز شیشه‌ای اداری نیز بنابر امکانات و تجهیزات به‌کار رفته در آن قیمت‌های متفاوتی خواهد داشت. کیفیت و استحکام این نوع میز دارای اهمیت زیادی است. بنابراین بعد از بررسی نکات دارای اهمیت در این نوع میز اقدام به خرید آن نمایید. در این مسیر از مشاوره و راهنمایی‌های مشاوران و متخصصان شرکت بهره‌مند شوید.

پیشنهاد ما

تمام این موارد مذکور جزئی از تجریبات گروه تخصصی طراحی و تولید مبلمان اداری بینو بوده، که به صورت خلاصه در این مقاله به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این نوشتار برایتان مفید باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان مورد نظرتان خواهند بود.

کلام آخر

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولیدی بینو در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته را دارد، تا دفاترتان را مطابق با بهترین و بروزترین طراحی‌های دکوراسیون تجهیز نمایید و شادابی و شایستگی را به محیط کاری خود هدیه دهید. جهت بررسی، مشاهده و خرید مبلمان اداری بینو با ما تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید