توسط: تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

شرکت های هوشمند اهمیت محیط های اداری را درک می کنند و همه قرار نیست پشت طرح های سنتی دفتر قرار بگیرند.

آنها می دانند که دفاتر برای افزایش بهره وری و همکاری بین خود به دنبال طراحی های ویژه هستند. از این رو آنها محیط های دفتر را انقلابی می کنند و آنها را راحت تر و الهام بخش تر می کنند.

طرح دفتر باز اجازه می دهد تا کارکنان در محیط آرام، پویا و راحت کار کنند.

امروزه شرکت ها به دنبال افزایش پویایی در محیط کار هستند، زیرا نه تنها این مورد به کارکنان مرتبط است، بلکه فرهنگ سازمان را نیز نشان می دهد. شرکت ها نگران افزایش درآمد سرانه فضا هستند. آنها می خواهند هر اینچ دفتر را به طور موثر استفاده کنند.

از این رو ماموریت یک شرکت به وضوح می تواند برای طرح دفتر خود درک شود و به همین علت سازمان ها از ساختار دفتر باز استفاده می کنند.

اداره های باز روند جدیدی در دره سیلیکون هستند و بسیاری از شرکت های بزرگ با اتخاذ طرح های دفتر باز، ارزش کسب و کار خود را به وجود آورده اند. گوگل یکی از اولین سازمان هایی بود که برای ادارات سنتی اقدام به ساخت یک دفتر باز کرد و اجازه داد تا همکارانی که در همان زمان کار کنند، با هم ارتباط برقرار کرده و در حالت استراحت قرار بگیرند.

به زودی پس از گوگل، یاهو و سامسونگ نیز متوجه اهمیت اداری فضای باز شدند اکنون دفاترشان را تغییر داده اند. دفاتر باز به عنوان جالب ترین ادارات در نظر گرفته می شود که به آنها اجازه می دهد تا روابط صمیمانه در کنار کار را گسترش دهند.

هنگامی که اهمیت یک طرح دفتر مشخص شد، مأموریت جدید این است که مبلمان های جدید را ببینیم.از این رو شرکت بینو bayno راه حل برای همه مشکلات را فراهم می کند. بینو بهترین مبلمان اداری را فراهم می کند.

ما تغییرات بازار را درک می کنیم و بر حسب نیاز های مردم  و شرکت ها گام بر می داریم. سایت ما انواع متنوعی از مبلمان اداری  را نشان می دهد که مناسب ترین طرح برای دفتر شما است. ما به ساخت مبلمان راحت، زیبا و ارگونومیک باور داریم ، ما نه تنها نگاه تازه به دفتر شما می دهیم. طرح های مبلمان بینو منحصر به فرد است و نمایانگر نیاز های طراحی و عملکرد دنیای امروز است.

مبلمان اداری نقش مهمی در بهره وری کارکنان دارد، زیرا کارکنان باید زمان زیادی را صرف کار در یک مکان کنند، بنابراین محل باید به گونه ای طراحی شود که کارکنان راحت تر بتوانند کار کنند.

فضای داخلی را از چند دهه گذشته به طور موثر برای طراحی فضاهای کاری باز کرده اند. آنها واقعا اهمیت لوازم جانبی، سیستم برق رسانی، کیفیت مبلمان را می دانند و بیشتر از همه به سلامت کارکنان اهمیتت می دهند.

از این رو آنها ایستگاه های کاری را ایجاد می کنند که به طور کامل از همکاری، افزایش بهره وری و ارتباط بهتر بین همکاران پشتیبانی می کنند.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید