توسط: تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مبلمان اداری با کیفیت دلیل مهمی برای توسعه یک کسب و کار است. به عنوان یک کارفرما، اگر می‌خواهید از تحقق اهدافتان اطمینان حاصل کنید، باید به جنبه‌های پشت صحنه مدیریت کسب و کار هم توجه کنید. مبلمان اداری، با ایجاد محیط کاری مناسب و در نظر گرفتن تفاوت‌ها، می‌تواند نحوه عملکرد شرکت را شکل دهد. به‌علاوه مبلمان اداری با کیفیت با درنظر گرفتن اصول ارگونومیک می‌تواند سلامت جسمی و روحی کارکنانتان را تا حد زیادی تضمین نماید. راندمان کاری یک شرکت به‌واسطه داشتن چنین مبلمانی تا حد زیادی افزایش خواهد یافت. در این مقاله قصد داریم؛ اطلاعاتی درباره ویژگی‌های مبلمان اداری باکیفیت ارائه نماییم.

دلایل انتخاب مبلمان اداری باکیفیت

سازمان بهتر

مبلمان اداری با دوام، باعث بهبود عمل‌کرد سازمان، در مدیریت صحیح می‌شود. به‌این صورت که همه چیز در جای خود قرار گرفته و مناطق مختلف از یکدیگر تفکیک می‌شوند. در این میان، لازم است که به چیدمان نیز توجه کنیم. زیرا هم نوع مبلمان مورد نظرتان مشخص می‌شود و هم باعث می‌شود اشیا به طور صحیح در جای خود قرار گیرند.

افزایش انگیزه و بهره‌وری

برخی اوقات کارکنان ممکن است انگیزه‌ای برای انجام فعالیت‌های روزانه خود نداشته باشند. این امر می‌تواند تاثیر منفی بر میزان بهره‌وری بازده کلی کار آن‌ها داشته باشد، اما تهیه مبلمان اداری خوب، با دوام، راحت و شیک می‌تواند با تغییر دادن فضا، در تمام محیط کاری انرژی و حس مثبت ایجاد نماید.

خلق ذهنیت درست

شما هم‌چنین باید تصویر زیبا و درستی در ذهن مشتریان خود ایجاد کنید، تا بتوانید قواعد فوق را مو به مو اعمال کنید. به عنوان مثال، اگر آن‌ها به یک ساختمان پر از مبلمان اداری وارد شوند؛ که برای اهداف مشخصی طراحی نشده باشد و یا دارای نور کافی نباشد، ممکن است موجب کاهش فروش و رونق کسب و کار شود. برای مشتریان این تصویر را ایجاد کنید که آن‌ها تنها برای خرید مراجعه نکرده‌اند. با این کار، هم به مخاطب خود احترام گذاشته‌اید و هم یک فضای کاری مدرن را پی‌ریزی نموده‌اید.

دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی

سلامت و ایمنی نیز باید به فضای کاری اضافه شود. اگر بخواهید تعهدات قانونی خود را برآورده سازید، باید نگاه دقیقی به مبلمان اداری با کیفیت داشته باشید. شما باید وظیفه مراقبت از کارکنان خود را داشته باشید و اگر آن‌ها مجبور باشند، روی صندلی‌های نامناسب بنشینند و یا پشت میزهای نامناسب به مدت ۸ ساعت در روز کار کنند، هم سلامتی جسمانی آن‌ها به خطر می‌افتد و هم نتیجه تلاش آنها بی‌ثمر و پرهزینه است. بنابراین، مسائل مربوط به ایمنی و سلامت را مدنظر قرار دهید.

ویژگی‌های مبلمان اداری ارگونومیک

ارگونومیک بودن یک وسیله به معنای آن است که اصول اولیه طراحی، متریال، ساخت و اجرا به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که سلامت جسمی فرد و بهره‌وری کار و فعالیت را به‌شیوه‌ای ماهرانه و هنرمندانه بالا ببرد. برای رسیدن به این هدف باید اندازه‌های مبلمان اداری؛ شامل میز و صندلی اداری، مبلمان اداری و سایر ملزومات مورد استفاده در آن نهاد یا اداره دارای اصول درستی باشند. همچنی در مورد “فواید مبلمان اداری ارگونومیک” نیز می‌توانید در این مقاله اطلاعات کافی بدست آورید. در ادامه نکاتی را درباره ارگونومیک بودن تعدادی از تجهیزات و ملزومات اداری بیان می‌کنیم:

میز اداری ارگونومیک

مبلمان اداری با کیفیت ملزوماتی را لازم دارد. بر این اساس ارتفاع، اندازه درست سطح و متریال میز باید مناسب باشد. حتی سطح میز نیز باید به‌گونه‌ای طراحی شده باشد که برای کار اداری مورد نظر برنامه‌ریزی شده باشد. اگر میز دارای ویژگی‌های مناسب باشد، علاوه بر رعایت سلامت جسمی فرد، سرعت عمل او را نیز بالاتر خواهد برد. به این شیوه راندمان کاری افزایش می‌یابد. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ کس دوست ندارد ساعت‌ها در حالت نامناسب بنشیند و کارش را انجام دهد.

صندلی اداری ارگونومیک

امروزه انواع صندلی اداری به‌گونه‌ای طراحی و تجهیز شده‌اند که می‌توانند سلامتی و شادابی را به جسم و روح استفاده کننده خود هدیه دهند. بر این مبنا صندلی‌های اداری دارای ویژگی‌هایی چون سیستم تنظیم ارتفاع، سیستم کنترل زاویه پشت و کمر، درنظر گرفتن جای گودی کمر در زمان طراحی، ارتفاع مناسب پشتی، جنس متخلخل پارچه و بالشت پشتی، تکیه‌گاه مناسب دست و … هستند. اگر قرار است مبلمان اداری با کیفیت را به کارکنان و مراجعه کنندگانتان هدیه دهید؛ سعی کنید صندلی راحتی برایشان تهیه نمایید.

توجه به سبک و دیزاین

مبلمان اداری با کیفیت، بهره‌وری هر کسب و کاری را بالا می‌برد. هم‌چنین محیط کاری درستی را خلق می‌کند، تا کارکنان بتوانند در مقایسه با ارائه تصویر مناسب به مشتریان، کارایی خود را افزایش دهند. در این راستا به سبک و چیدمان در جای مورد نظر توجه نمایید. سبک‌های مدرن و کلاسیک در رسیدن به این هدف پیشتاز هستند. سبک مدرن با تمیزی و آراستگی در عین حال سادگی و نظم خود می‌تواند آرامش خاطر را برای ذهن فراهم نماید. از طرف دیگر برای ذهن‌هایی که سنتی پسندتر هستند، سبک کلاسیک و سنتی جذابیت بیشتری دارد. رعایت قوانین و مقررات هندسی و تقارن از ویژگی‌های سبک کلاسیک است.

سفارش مبلمان اداری

برای سفارش مبلمان اداری با کیفیت بعد از بررسی نکات فوق باید به‌دنبال شرکت معتبر و اصیل باشید. ساخت مبلمان اداری کاری تخصصی است و شرکت‌های صاحب نام در این زمینه دارای تخصص و اصول کاری بسیار منظم هستند. هم‌چنین حضور یک کارشناس در مکان اجرایی کار می‌تواند یاری‌گرتان باشد، تا در این زمینه به بهترین دست یابید. به‌ویژه برای مکان‌های اداری با ویژگی خاص باید در نظر داشته باشید که مبلمان اداری باید متناسب با اتاق و فضای کاری برنامه‌ریزی شده باشد. متخصصان و طراحان ما بهترین‌ها را در این مسیر آماده کرده‌اند. هم‌چنین مشاوران ما می‌توانند راهنمایی‌تان کنند تا مبلمان اداری با کیفیت را متناسب با فضای کاری خود سفارش دهید و خریداری نمایید.

قیمت مبلمان اداری با کیفیت

قیمت مبلمان اداری به کیفیت و متریال آن بستگی دارد. مبلمانی انتخاب ‌نمایید که اصول درست در طراحی ارگونومیک و راحتی و آسایش کاربر در آن رعایت شده باشد. بر این اساس متریال و آپشن‌ها نیز در قیمت مبلمان اداری با کیفیت تاثیر می‌گذارد. اما به یاد داشته باشید که قیمت بیشتر را در عوض راحتی و آسایش سالیان طولانی پرداخت می‌نمایید و در دراز مدت این یک سرمایه‌گذاری بهینه است. مبلمان اداری باکیفیت از جهتی دیگر نیز در سرمایه‌گذاری سودآور است؛ زیرا کیفیت بالای این تجهیزات باعث می‌شوند که ماندگاری آن‌ها بسیار زیاد باشد و هزینه تعمیر یا خرید دوباره را از بین خواهد برد.

خرید مبلمان اداری بینو

برای خرید مبلمان اداری بینو ابتدا در صفحه اینترنتی ما انواع مبلمان اداری با کیفیت را مشاهده نمایید و سپس اقدام به خرید اینترنتی یا حضوری کنید. برای بررسی، مشاهده و خرید مبلمان اداری بینو با ما تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید