[vc_row][vc_column][vc_column_text]

فایل کشویی پرونده خور

[/vc_column_text][vc_empty_space height=”15px”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_gallery ids=”30239,30240,30241″ layout=”masonry” columns=”3″ indents=”1″][us_gallery ids=”30242,30243,30244″ layout=”masonry” columns=”3″ indents=”1″][us_gallery ids=”30245,30246,30247″ layout=”masonry” columns=”3″ indents=”1″][us_gallery ids=”11419,11420,11554,11555″ layout=”masonry” columns=”4″ indents=”1″][vc_empty_space][vc_column_text]

فایل کشویی پرونده خور چیست و چه کاربردی دارد؟ انواع فایل کشویی پرونده خور کدام است؟ بهترین روش برای انتخاب و خرید یک فایل کشویی پرونده خور چیست؟

انواع مختلف مبلمان اداری سفارشی معمولا برای انجام کارهای مختلف در یک دفتر طراحی می‌‎شوند، اما برای پاسخگویی به نیازهای خاص یک کارمند باید طراحی‎‌های لازم برای آن صورت گیرد. میزها و صندلی‌های اداری بسیار رایج هستند. قفسه‌های کتاب و واحدهای مشابه نیز می‌تواند بخشی از یک دفتر باشد که گزینه‌هایی برای ذخیره ‎سازی مواد مختلف مورد نیاز در هنگام کار را فراهم می‌کند که در واقع قطعاتی از مبلمان اداری وجود دارد که می‌تواند گزینه‌های متنوعی برای ذخیره‌سازی اضافی، اغلب به شکل قفسه ها،  کابینت‌ها و فایل کشویی ارایه دهد.

قفسه‌های کتاب نیز انواع معمولی مبلمان اداری هستند، از آنجا که بسیاری از افرادی که در دفتر کار می‌کنند کتاب‌ها منابع دیگری دارند که نیاز به نگهداری نزدیک به آن‌ها دارند. این‌ها اغلب با استفاده از اندازه گیری‌های ارایه شده توسط مشتری طراحی شده‎‌اند تا بتوانند در یک فضای مناسب قرار گیرند.


فایل کشویی پرونده خور

علاوه بر این قفسه ها، دیگر انواع قفسه‌بندی و فایل کشویی ممکن است به عنوان قطعاتی از مبلمان سفارشی دفتر طراحی شود. قفسه‌های اضافی ممکن است به یک اتاق یا مبلمان داخل آن افزوده شود، مانند میزها و کابینت ها، به منظور فراهم کردن فضا برای یک فرد از دفتر با فضای اضافی برای کتاب ها، لوازم و سایر مواد. کابینت همچنین می‌تواند به عنوان مبلمان اداری جهت ذخیره ‎سازی ساخته شوند که می‌تواند بسیار مناسب فضاهای اداری باشد.

فایل‎ کشویی پرونده خور در مبلمان اداری

در این فایل جای آویز در کشوها و همچنین امکان نگهداری پوشه‌ها با ابزار آویز فراهم شده است.

  • امکان بایگانی تا ۳۵۰ پرونده
  • قفل مرکزی
  • تک قفل
  • به صورت فیکس و سری در فضای بایگانی
  • مقاوم
  • امکان تولید با ورق گالوانیزه ۶۰-۷۰-۹۰-۱۰۰
  • امکان ارایه باقفل رمزی

برای تهیه انواع فایل کشویی پرونده خور می‌توانید با مبلمان اداری بینو جهت هرگونه مشاوره و خرید تماس حاصل فرمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق صفحه تماس با ما لطفا با ما در تماس باشید.

.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید