توسط: تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

از اداره به بیمارستان به هر جای دیگر، یک فضای انتظار یا پذیرش به خوبی طراحی شده می تواند نوعی تأثیر مثبت را که امیدوار است مشتریان، شما را به یاد داشته باشند را ایجاد می کند. فضای انتظار اغلب بخش اول فضای شما است که مهمانان می بینند و بسیاری از آنها در نهایت هزینه های شایسته ای را در آنجا صرف می کنند. پس چگونه می توانید با ایجاد یک فضای انتظار خوب و طراحی شده، یک تجربه مثبت به بازدید کنندگان بدهید، پس با بینو همراه باشید.

  • راحتی کلیدی است!

به ویژه اگر مهمانان شما ساعت ها در اتاق انتظار (به مانند فضای اداری) ساعت ها صرف می کنند، مهم است که فضایی ایجاد کنید که می تواند آرامش و راحتی را ایجاد کند. صندلی های راحت و مبلمان رسمی ممکن است نگاهی خوب را ایجاد کنند. اطمینان حاصل کنید که صندلی های انتظار با کیفیت دارای پوشش نرم و کافی باشند و دارای تنظیمات گوناگون برای ایجاد راحتی بیشتر باشند.

  • یک سبک رنگی را مشخص کنید‍!

یکی دیگر از جنبه های مهم طراحی فضای انتظار شما رنگ است. رنگی های تیره برای بیش از حد مناسب نخواهد بود؛ آنها می توانند مهمان خود را ناراضی و ناخوشایند احساس کنند. در حالی که یک رنگین کمان از رنگ ها ممکن است نامناسب باشد، در مقابل، خوب است که سعی کنید چیزهای مخلوط با یک تن رنگی روشن و شاد داشته باشید. رنگ های زرد و صورتی می تواند حالت های مهمان را بهبود بخشد، درحالی که آبی و سبز می تواند برای چشم تسکین دهنده باشد.

  • همه چیز را روشن کن!

وسایل نور پردازی شما نیز نقش مهمی در طراحی اتاق انتظار بازی خواهد کرد. بهتر است که نور طبیعی را به اندازه ی که ممکن است داشته باشید و در عوض، لامپ ها را با چراغ های کافی در فضا قرار دهید. از فضای تاریک اجتناب کنید.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید