مراحل اجرای دکوراسیون داخلی

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری و مسکونی در مبلمان اداری بینو

دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید

جهت اخذ مشاوره پیش از خرید مبلمان اداری با مشاورین ارشد بینو تماس بگیرید

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی چه مراحلی وجود دارد؟ مهمترین مراحل اجرای دکوراسیون داخلی چیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟ طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در معماری مدرن وجود دارد. امروزه دکوراسیون داخلی در ادارات و منازل به یکی از دغدغه‌های مهم تبدیل شده است و عمدتا این موضوع به دلیل اهمیت و تاثیراتی است که نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی بر زندگی عادی و فعالیت‌های کاری می‌گذارد. بر همین اساس، ما در مبلمان اداری بینو سعی کرده‌ایم تا مراحل طراحی دکوراسیون داخلی را که توسط تیم متخصص ما انجام می‌پذیرد را در اختیار شما همراهان ارجمند قرار دهیم. هر کدام از مراحل طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که بر فرایند کلی کار تاثیر مستقیم و ویژه‌ای دارد.

مهمترین مراحل اجرای دکوراسیون داخلی

در ادامه به تشریح و توضیح این مراحل خواهیم پرداخت تا شما را با جزئیات بیشتر آن آشنا کرده و در مسیر طراحی و اجرای دکوراسیون اداری یا مسکونی خود به بهترین شکل ممکن تصمیم گرفته و به هدف خود در این زمینه دست یابید. مهمترین مراحل اجرای دکوراسیون داخلی در مبلمان اداری بینو عبارت است از  :
  • بازدید و مشاوره
  • اندازه‌گیری محیط
  • چیدمان و طراحی
  • عقد قرارداد
  • تامین و ساخت قطعات
  • تحویل و نصب دکوراسیون
در ادامه به تشریح هر کدام از این مراحل خواهیم پرداخت تا شما را با جزئیات بیشتر آن آشنا نماییم. لطفا ما را تا انتهای این نوشتار همراهی بفرمایید.

۱- بازدید و مشاوره

برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری یا مسکونی، لازم است تا کارشناسان و متخصصین مبلمان اداری بینو از محیط داخلی و چیدمانتان اطلاعات دقیق و کافی را به دست آورند. همانطور که می‌دانیم طراحی، اجرا و بازسازی دکوراسیون داخلی دارای مراحل مختلف و پیچیده‌ای می‌باشد و نسبت به نوع دکوراسیونی که شما مد نظر دارید، می‌تواند مراحل متفاوتی داشته باشد. در همین رابطه، لازم است تا با اخذ مشاوره پیش از خرید و اولیه مبلمان اداری یا دکوراسیون داخلی محیط اداری یا مسکونی خود، کارشناسان ما را در جریان خصوصیات پروژه خود قرار دهید. دریافت مشاوره پیش از خرید می تواند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار همکاران و تیم طراحی و پیاده‌سازی ما قرار داده تا به ارزیابی دقیق پروژه شما بینجامد. در رابطه با مراحل اجرای دکوراسیون داخلی، ممکن است بر اساس شرایط ویژه پروژه شما لازم باشد تا کارشناسان ما از محل به صورت حضوری بازدید کرده و بررسی‌های لازم در محل را انجام دهند تا اطلاعات دقیق‌تری برای اجرای پروژه شما جمع آوری شود. پس از انجام مرحله اولیه و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز، کارشناسان ما به شما اطلاعات لازم در رابطه با نحوه طراحی و اجرای پروژه را انتقال خواهند داد.

۲- اندازه‌گیری محیط؛ مراحل اجرای دکوراسیون داخلی

پس از بررسی‌های اولیه و جمع آوری اطلاعات دقیق در رابطه با پروژه شما، کارشناسان ما از پروژه شما بازدید کرده و ابعاد و اندازه‌های استاندارد را اندازه‌گیری نموده تا بتوانند از اطلاعات فضای شما برای طراحی‌های دقیق‌تر استفاده نمایند. اطلاع از ابعاد و اندازه های دقیق فضای شما کمک می‌کند تا در زمان طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی همه چیز بر اساس استانداردهای طراحی پیاده سازی شود و دکوراسیون محیط شما بر اساس نوع کاربری مورد نیازتان به خوبی اجرا شود. از سوی دیگر، در مراحل اجرای دکوراسیون داخلی، شما علاوه بر تجهیزات مورد نیاز خود می‌توانید ابعاد فیزیکی مبلمان و همچنین کیفیت و نوع تجهیزاتی که از لحاظ کاربری به آن نیاز دارید را در طراحی‌های اولیه قرار دهید. کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو برای اندازه‌گیری محیط اداری یا مسکونی شما از تخصص‌های لازم برخورد دارند و می‌توانند به خوبی طراحی مبلمان مورد نیاز شما را اجرا نمایند.

نکته : مقیاس انسانی

توجه داشته باشید که برای پیاده‌سازی دکوراسیون داخلی باید ابعاد و اندازه‌های انسانی در طراحی مبلمان و دکوراسیون شما لحاظ شده و الگوی زندگی و نحوه استفاده و کاربری مبلمان کاملاً مشخص گردد. مقیاس انسانی یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای مقایسه میان اندازه‌ها، حجم‌ها، سطح و ابعاد مرتبط با اندازه‌های موجود و همچنین ارتباط میان اجزای یک دکوراسیون، بسیار اهمیت دارد. توجه داشته باشید که مقیاس انسانی بر اهداف و نوع کاربری محیط تمرکز دارد. به شکلی که نحوه استفاده از دکوراسیون داخلی بر اساس روابط و تعاملات میان افراد در محیط تعیین و تعریف می شود و در اصول طراحی به خوبی و با دقت لحاظ می شود. می توان گفت که مقیاس انسانی مشخص می کند که چه افرادی و در چه شرایطی از فضا شما استفاده خواهند کرد. این موضوع یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در مراحل اجرای دکوراسیون داخلی باید به آن توجه شود تا بتوان به یک طراحی استاندارد و مدرن که دارای کارایی‌های مورد نیاز است، دست یافت. در همین رابطه، مقیاس انسانی می‌تواند استانداردهایی را در طراحی دکوراسیون و همچنین ایجاد قواعد ارگونومیک ارائه دهد، تا فضای داخلی شما بر اساس استانداردهای انسانی و هماهنگ و متناسب با نوع کاربری اجرا شود. این مقیاس می‌تواند یک دید صحیح با ویژگی‌های بصری مانند روشنایی، نور محیط همچنین فضای استاندارد ایجاد شده در اتاق‌های اداری یا مسکونی را که با حواس انسان به خوبی سازگاری دارند را ایجاد نماید. اندازه‌گیری محیطی با استفاده از ابزارآلات دقیق و حرفه‌ای می‌تواند به ما در طراحی دکوراسیون داخلی کمک‌های موثری نماید تا طرحی مناسب و بدون اشکال ایجاد شود.

۳- چیدمان و طراحی محیط

روش‌هایی که در مراحل اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و جاگذاری لوازم و تجهیزات محیط وجود دارد، می تواند کاملاً متفاوت باشد و با روش‌های گوناگون پیاده سازی و اجرا شود. در همین رابطه، چندین روش مختلف برای چیدمان اتاق و فضای اداری یا مسکونی وجود دارد. به همین دلیل لازم است تا در زمان طراحی به یک چیدمان استاندارد که در آن رنگ مبلمان و دیگر لوازم و تجهیزات به شکلی صحیح بر اساس استانداردهای طراحی انجام شود تا شما را از تغییرات ناخواسته آینده و ایجاد هزینه‌های اضافی و تکراری دور نماید. در رابطه با مراحل اجرای دکوراسیون داخلی، بایدها و نبایدها و اصولی در رابطه با چیدمان اصولی دکوراسیون وجود دارد که باید آنها را در زمان طراحی محیط مد نظر قرار داد. در حقیقت چیدمان اصولی و استاندارد که بر اساس معیارهای صحیح انجام شده است، می‌تواند طراحی و اجرای دکوراسیون شما را به طور چشمگیری از هزینه های اضافی و اتلاف وقت دور نماید.

نکته : اصول چیدمان در مراحل اجرای دکوراسیون داخلی

برای دستیابی به یک چیدمان و طراحی استاندارد در دکوراسیون داخلی خود، لازم است تا بر اساس اصول طراحی اقدام کنید. در همین رابطه، ابتدا باید لوازم مورد نیاز را تهیه کنید و پس از آن برای خرید لوازم دکوراتیو محیط اداری یا مسکونی خود اقدام نمایید. در رابطه با چیدمان و طراحی محیط اداری لازم است تا ابتدا اتاق‌های کوچکتر و دفاتر کار مبل شوند و پس از آن برای چیدمان و تهیه وسایل محیط‌های بزرگتر در فضای اداری یا مسکونی خود اقدام کنید. این کار باعث می‌شود تا شما با تمرکز بتوانید به صورت هماهنگ به یک چیدمان و طراحی استاندارد محیطی دست یابید و از دوباره کاری‌های هزینه بر جلوگیری به عمل آورید. به طور کلی، مبلمان و دکوراسیون‌های اصلی را بر اساس رنگ‌ها و طرح‌های استفاده شده در کل فضا انتخاب می‌کنید تا از هدر رفتن وقت، انرژی و هزینه جلوگیری کنید.

۴- عقد قرارداد

مبلمان اداری بینو با برخورداری از تیم متخصص و پرسنل کار آزموده و با تجربه و با امکانات و تجهیزات مدرن خود آماده است تا مراحل اجرای دکوراسیون داخلی و نیازمندی‌های شما در تجهیز فضای اداری یا مسکونیتان را بر طرف نماید. ما در مجموعه دکوراسیون داخلی بینو آمادگی این را داریم که با استفاده از تیم‌های متخصص طراحی و اجرا در تجهیز فضای اداری یا مسکونی‌تان به شما با حداکثر توان خود کمک نماییم. در همین رابطه، دسته‌های مختلف محصولات ما در گروه‌های میز اداری، مبل و صندلی اداری، پارتیشن اداری، کتابخانه و فایلینگ و انواع خدمات دیگر مانند طراحی دفتر کار، طراحی و اجرای پروژه‌های اداری، طراحی و اجرای اتاق مانیتورینگ همچنین طراحی و اجرای فضای استراحت و بازی در مکان‌های اداری تجاری به ما این امکان را می دهد تا با شما در زمینه‌های مختلف یاد شده قرارداد بسته و در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین شرایط و بالاترین کیفیت خدمات مورد نیازتان را در اختیارتان قرار دهیم. در زمان عقد قرارداد و بر اساس بررسی‌های تخصصی تیم ما در مبلمان اداری بینو، با یافتن راهکارهای موثر جهت طراحی و پیاده سازی امور به شما کمک می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر به پروژه‌های مورد نیاز خود دست یابید. تجزیه و تحلیل‌های انجام شده درباره وضعیت موجود، همچنین استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، دقت و سرعت عمل عملیات ما را به خوبی افزایش داده و فرایندهای پیچیده در طراحی، تولید و اجرا با دقت و سرعت عمل انجام می شوند.

۵- تامین و ساخت تجهیزات؛ مراحل اجرای دکوراسیون داخلی

مبلمان اداری بینو برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود، گسترۀ محصولات خود را افزایش داده تا در سبد محصولات خود بتواند به مشتریان پاسخگویی لازم را داشته باشد. برخی از مهم‌ترین محصولات و خدمات ما عبارتند از  : الف : انواع مبلمان اداری که شامل میز مدیریت، میز کارمندی، میز کنفرانس، کتابخانه و کمد انواع مبل و صندلی اداری، فایل و ساید ب : انواع پارتیشن‌ اداری دوجداره با صفحات چوبی، شیشه‌ای و پارتیشن آلومینیومی که با استراکچر فلزی و گالوانیزه عرضه می‌شود ج : انواع خدمات طراحی اجرا و بازسازی پروژه‌های اداری و مسکونی که شامل طراحی اتاق مانیتورینگ طراحی فضای استراحت طراحی و اجرای فضای کار اشتراکی، طراحی و پیاده سازی انواع اتاق کنفرانس، طراحی دفتر کار، بازسازی دکوراسیون اداری، طراحی و اجرای روف گاردن ما در مبلمان اداری بینو با برخورداری از تیم های متخصص طراحی و پیاده‌سازی برای مراحل اجرای دکوراسیون داخلی، با استفاده از متدهای مختلف طراحی و تولید زیر ساخت‌های مورد نیاز جهت انجام پروژه‌های سفارشی را آماده کرده و با تنوع گسترده محصولات و خدمات برای پاسخگویی سریع به مشتریان خود از آمادگی های لازم برخوردار هستیم.

۶- تحویل و نصب؛ مراحل اجرای دکوراسیون داخلی

کالاهای خریداری شده از مبلمان اداری بینو در همه موارد به جز مواردی که نیاز به نصب ندارند، مشمول قاعده نصب در محل می‌گردند. این خدمات تنها در تهران و البرز انجام می‌پذیرد و کاربرانی که در سایر استانها قرار دارند، جهت نصب تجهیزات خود لازم است تا از افراد مجرب در استان مورد نظر خود استفاده کرده و یا هزینه ایاب ذهاب تیم ارسالی از شهر تهران را متحمل شوند. در همین رابطه و برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تحویل و نصب وسایل خریداری شده لازم است تا با مشاورین ما پیش از خرید تجهیزاتتان تماس گرفته و از جزئیات بیشتر آن آگاه شوید.

سوالات متداول

۱- آیا برای خرید تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی لازم است تا از مشاوره پیش از خرید استفاده کنیم؟

به طور حتم بله. در صورتی که پروژه شما شامل چندین مرحله و اجزای مختلف دکوراسیون داخلی می‌باشد، لازم است تا پیش از خرید تجهیزات با مشاورین ما تماس گرفته و از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های آنها استفاده نمایید.

۲- آیا برای نصب تجهیزات و دکوراسیون در استان‌های دیگر می‌توانیم اقدام کنیم؟

در حال حاضر ما در مبلمان اداری بینو تنها در شهرهای تهران و البرز می‌توانیم برای نصب و راه اندازی تجهیزات اقدام کنیم و در سایر استان‌های کشور لازم است تا از طریق نصابان و افراد مجرب در این زمینه در استان مورد نظر خود اقدام کنید. در غیر این صورت باید هزینه های دیگر مربوط به نصب تجهیزات را متحمل شوید.

BAYNOGROUP

ما را دنبال کنید!

برای دریافت آخرین اعلان ها ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

۵/۵ - (۹ امتیاز)