توسط: تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

مشکلات فیزیکی و آسیب‌های جسمانی ناشی از نشستن روی صندلی‌های غیراستاندارد آن هم برای مدت طولانی، تولیدکنندگان را به ساخت صندلی‌های ارگونومی تشویق کرد. این صندلی‌ها با در نظر گرفتن ساعت‌های طولانی نشستن طبق اصول علمی ساخته شده‌اند. استفاده از این صندلی‌ها در شرکت‌های بزرگ که کارمندانش بخش عمده‌ای از روز خود را در آن‌جا سپری می‌کنند، به سرعت در حال افزایش است. بنابراین، اگر می‌خواهید برای دفتر خود میز و صندلی‌ اداری خریداری کنید، آنهایی که ارگونومیک هستند را انتخاب کنید.

 

هر صندلی اداری مناسب یک فضا!

هنگام چیدمان محل کار خود، حتماً لازم نیست که در تمام اتاق‌ها، از صندلی مشابهی استفاده شود. به عنوان مثال، شاید لازم باشد در برخی اتاق‌ها، از صندلی‌های لوکس و مجلل استفاده کرد. در حالی که در اتاق‌های دیگر، همان صندلی‌های ساده و معمولی هم کفایت کند. در فضایی که کارکنان به وظایف روزانۀ خود مشغول هستند، دیگر نمی‌توان از صندلی‌های معمولی استفاده کرد.  صندلی  محل کار باید نسبت به اتاق های دیگر متفاوت باشد. به طور مشابه، صندلی‌های اتاق کنفرانس ممکن است برای اتاق کارمندان مناسب نباشد. بنابراین در هنگام خرید صندلی اداری برای اتاق‌های مختلف دفتر خود، توجه به فضای کاری را در ذهن خود داشته باشید. برای فضای پذیرش، شما باید مبلمانی شیک و جذاب انتخاب کنید. به این دلیل که اولین برخورد مراجع کننده به این مکان است. همچنین بهتر است معرف شرکت و برند شما باشد.

 

هر میز اداری مناسب یک کار!

در خرید میزهای اداری همواره باید احتیاط کرد. برای محل کار خود، میزهای راحت و کاربردی انتخاب کنید تا کارمندان آن را متعلق به خود بدانند و وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. همانند صندلی‌ها، میزهای اداری نیز هر کدام باید متناسب با کار و تخصص مربوط به خود، در محل کار مستقر شوند. مثلاً میز کارشناسی کارآیی چندانی برای بخش پذیرش ندارد و یا اینکه از میز کنفرانس نمی‌توان به عنوان میز مدیریت استفاده کرد.

علاوه بر کارآیی، جنس میزهای اداری نیز با یکدیگر متفاوت است. هر میزی با هر نوع متریالی که تولید شده باشد، باید در جایگاه خود مورد استفاده قرار گیرد. مثلاً برای اتاق‌های پذیرایی و کنفرانس، میزهای شیشه‎‌ای ایده‌آل هستند. اما برای کارمندان که ساعات زیادی را پشت آن فعالیت انجام می‌دهند، مناسب نیست و بهتر است از میزهای چوبی و با کیفیت استفاده کرد.

 

پیشنهاد ما

در پایان اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز و صندلی‌های مدیریت، کارشناسی، کنفرانس، پذیرش و غیره دارای کیفیت چندان مناسبی نیست، زمان آن است تا دست به انتخاب بزنید. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌های دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید