توسط: تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین ویژگی های صندلی دسته محصلی کدام اند؟ برای خرید صندلی آموزشی مناسب به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟ بهترین قیمت صندلی دسته محصلی کدام است؟ شما مطمئنا در مدارس، دانشگاه‎ها و مراکز آموزشی با انواع صندلی‎های دسته‎دار آشنا شده‎اید. این صندلی‌ها به طور کلی برای چنین فضاهایی ساخته و طراحی می‎شوند. در نتیجه عوامل متعددی وجود دارد که به انتخاب صندلی های دسته محصلی (دانشجویی) می‎انجامد. اکثر مردم در درجه اول بر قیمت، سبک، اندازه و راحتی مبلمان اداری بینو خود توجه می‎کنند.

نکاتی در خرید صندلی دسته محصلی

بزرگسالان و دانش آموزان مدارس ابتدایی، متوسطه و دبیرستان‎ها، دانشگاه‎ها، و انواع مختلفی از مراکز آموزشی از صندلی های دسته محصلی یا دانشجویی استفاده می‎کنند. آنها بسیار با دوام هستند و می‎توانند پشتیبانی مناسب را برای دانش آموزان فراهم کنند. انواع مختلفی وجود دارد از صندلی فلزی ساده با سطح چوبی تا صندلی چرخ‎دار برای معلمان و صندلی‎های مورد استفاده در آزمایشگاه‎ها.

۱- شکل صندلی های دسته محصلی

برای صرفه جویی در هزینه و فضا، بسیاری از مدارس، کلاس‎ های آموزشی از صندلی‎ های مدرسه‎ای استفاده می‎کنند. شایع‎ترین شکل صندلی های دسته محصلی، ترکیب صندلی با دسته با سطح صاف برای نوشتن و انجام فعالیت‎ های گوناگون است. این موضوع مانع از نیاز مدرسه به خرید صندلی‎ و میزهای جداگانه می‎شود و به دلایل بسیاری گزینه مناسب‎تری است. میز معمولا یک مربع کوچک متصل به دسته صندلی است که معمولا در سمت راست کاربر قرار می گیرد، زیرا به طور کلی افراد دست راست بیشتر از دست چپ هستند. این صندلی‎ها همچنین برای کلاس‎های آموزشی (کلاس‎های کنکور، آموزش زبان) و سمینار، سالن‎های گروهی آموزشی بسیار مناسب هستند.

۲- ارتفاع صندلی؛ صندلی دسته محصلی

صندلی دسته محصلی m2

صندلی های دسته محصلی برای کودکان سه و چهار ساله، باید حدود ۱۲ اینچ بلندی داشته باشد. برای بچه‎های دبستانی صندلی ۱۴ اینچ مناسب است. برای نوجوانان اندازه ۱۶ اینچ را خریداری کنید. صندلی ایده‎آل برای جوانان و دانشجویان ۱۸ اینچ است.

۳- متریال مورد استفاده در صندلی ها

تولیدکنندگان برای استفاده از صندلی‎ مدرسه از مواد مختلف استفاده می ‎کنند. برخی از رایج‎ترین مواد عبارتند از: فلز، چوب، وینیل، پارچه و پلاستیک. مواد روی صندلی عامل مهمی در راحتی و دوام صندلی است. برای مثال، شما اغلب صندلی‎های با دوام بیشتری از فلز یا چوب را در کلاس‎های ابتدایی پیدا می‎کنید، زیرا آنها می‎توانند نیازهای اساسی آنها را فراهم کنند..

۴- پوشش های متداول

دو نوع رایج پوشش‎های فلزی برای صندلی‎های مدرسه کروم و فولاد است. دلایل زیادی وجود دارد که صندلی‎های مدرسه ممکن است پوشش فلزی داشته باشند. یکی از دلایل زیبایی شناسی است. با این وجود، دلیل مهم‎تر آن عملکرد است. پوشش فلزی می‎تواند به محافظت از صندلی از خراش و آسیب کمک کند. استفاده از فلز معمولا در پایه و چارچوب صندلی مورد استفاده قرار می گیرد.

نکاتی در هنگام خرید صندلی دسته محصلی

۱. قیمت

صندلی‎ های دسته محصلی با بازه قیمتی متفاوتی در بازار وجود دارد. برای دستیابی به قیمت پایین‎تر، تولید کنندگان معمولا یک فوم ارزان‎تر را انتخاب می‎کنند که به اندازه کافی راحت و قابل تنظیم نیست و طول عمر زیادی ندارند. بهتر است بر روی صندلی‎هایی که دارای کیفیت بالا و تنظیمات گوناگون است سرمایه گذاری کنید.

۲. سبک؛ صندلی دسته محصلی

صندلی‎های چوبی معمولی ‎ترین نوع این صندلی ‎ها هستند که به طور کلی راحتی زیاد در زمان طولانی ندارد. صندلی‎‎های ارگونومیک و اجرایی از مزایای استفاده از فوم در صندلی و پشتی آن برای پشتیبانی اضافی بسیار قابل توجه هستند. صندلی‎های چرمی نگاه کلاسیک به فضای آموزشی می‎دهد و از راحتی بالایی برخودارند. این صندلی به ویژه گران نیز هستند.

۳. اندازه

انتخاب گسترده‎ای از صندلی‎ های دسته محصلی کوچک و بزرگ وجود دارد. به طور کلی افراد در واکنش‎های خود به صندلی متفاوت هستند. ما نمی‎دانیم دانش آموزان یا دانشجویان دقیقا از لحاظ توده بدنی و قدی در چه اندازه‎ای هستند. افراد در اندازه‎های مختلفی قرار می‎گیرند اما به طور کلی دستورالعمل‎های زیر را می‎توان برای اندازه‎های صندلی استفاده کرد:

۵’۲″- صندلی کوچک

۵’۳″ to 5’۱۱ – صندلی متوسط.

۶′  – صندلی بزرگ

شما همچنین می‎توانید اندازه‎گیری عمق صندلی مورد نیاز داشته باشید تا فاصله مناسبی بین پشت زانوی خود را به مفصل ران را فراهم کرده باشید. این فاصله باید به عمق صندلی مربوط باشد. بیشتر صندلی های دسته محصلی را نیز می ‎توان با محدوده‎های مختلف سیلندر پنوماتیک سفارش داده شوند. صندلی‎های کوچک معمولا با سیلندر پنوماتیک کوتاه‎تر می‎شود تا کاربر بتواند پای خود بر روی زمین قرار دهد.

اطلاعات صندلی دسته محصلی ارگونومیک

صندلی دسته محصلی m1

۱. ارتفاع صندلی

کاربران باید بتوانند پای خود را به راحتی بر روی کف زمین قرار دهند. زاویه زانو در زمان نشستن نباید کمتر از ۹۰ درجه باشد.

۲. عمق صندلی

عمق صندلی باید راحتی درزمان نشستن را ایجاد کند، به این معنا که فاصله نشیمن‎گاه تا پشت زانو باعث ایجاد فشار و ناراحتی نشود.

۳. عرض صندلی؛ صندلی دسته محصلی

صندلی باید عرضی مناسب برای راحتی فرد داشته باشد. عرض صندلی نباید توانایی استفاده از دسته‎ها  را به راحتی محدود کند.

۴. ارتفاع پشت صندلی

تمام پشت صندلی باید پشتیبانی کامل از کمر باسن را فراهم کند. برای وظایف نیاز به تحرک بالای بدن، پشت صندلی باید با حرکت کاربر در تعامل باشد. برای افرادی که ترجیح می دهند حالت پشت سر و یا حمایت پشتی بالا را داشته باشند، ارتفاع پشتی باید از شانه ها پشتیبانی کند.

۵. عرض پشت صندلی

عرض پشتی باید پشتیبانی کامل از انحنای ستون فقرات کاربر را بدون ایجاد نقاط فشار فراهم کند.

۶. پشتیبانی از پایین کمر

ارتفاع و شکل پشتیبانی کمری باید با منحنی کمر (کوچک) کاربر منطبق باشد. پشتیبانی باید قوی باشد، اما نباید نقطه فشار ایجاد کند.

۷. ارتفاع دسته ها

این امر به کاربران اجازه می‎ دهد تا در موقعیت‎های مختلف نشستن دسته‎ها را تنظیم کنند تا به شانه‎های آنها فشار وارد نشود.

۸. طول دسته ها

طول دسته‎ها به کاربران اجازه می‎دهد که به اندازه کافی نزدیک به سطح کار برای انجام وظایف خود به راحتی عمل کنند.

همراهان ارجمند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید مبلمان اداری رایگان در زمینه تهیه و سفارش انواع صندلی دسته محصلی و اداری دیگر از مشاورین ارشد مبلمان اداری بینو می‎توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.

۵/۵ - (۱۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید