توسط: تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین نکات برای تهیه مبلمان اتاق آموزش کدام است؟ برای طراحی و تجهیز مبلمان فضای آموزشی از چه روش هایی باید استفاده نمود؟ قطعا و بدون تردید اتاق کنفرانس و اتاق آموزش فضای مناسب برای جلسات طولانی است. این یک موضوع عمومی است خواه میزبان مشتری باشید و یا بخواهید برای کارمندان کلاس آموزشی برگزار کنید و یا تیم خود را برای انجام یک پروژه مهم و توجیه آنان دور هم جمع کنید.

استقرار و انجام امور مذکور در فضایی که ناراحت کننده و یا فاقد امکانات لازم باشد راهی تضمینی برای از بین بردن بهره وری است. با انتخاب میزهای کنفرانس عالی و مبلمان اتاق آموزش برای دفتر خود، محیطی را ایجاد کنید که کار تیمی و همکاری را تقویت کند. شما به عنوان مدیر عامل و صاحب کسب و کار قطعا از اهمیت این موضوع آگاه هستید. اما آیا می‌دانید چه نکاتی را در هنگام تجهیز فضای اداری می‌بایست رعایت کنید؟ با ما همراه باشید تا با این موارد آشنا شوید و آن‌ها را با هم مرور نماییم.

خرید مبلمان اتاق آموزش

چشمان خود را ببندید و یک اتاق کنفرانس و یا اتاق آموزش را تصویر کنید. به احتمال زیاد شما تصور کرده‌اید که یک دفتر بزرگ با یک میز چوبی بزرگ که توسط تقریباً دوازده صندلی چرمی احاطه شده است. اما آیا این تمام چیزی است که باید در اتاق کنفرانس و یا اتاق آموزش وجود داشته باشد؟ اما کمی که بیشتر در مورد تصویر ذهنی خود فکر کنید به این نتیجه خواهید رسید که انچه شما تصور کرده‌اید بیشتر شبیه به اتاق هیئت مدیره است. اتاق‌ که شما بیشتر از هر زمان دیگری در تصاویر تلویزون، فیلم‌ها و آگهی‌ها دیده اید. این مدل اتاق‌ کنفرانس سال هاست مورد استفاده هستند و در کارآیی آن‌ها هیچ شک و تردیدی نیست. اما آیا اتاق آموزش و مبلمان اتاق آموزش نیز می‌بایست این گونه باشد؟

میز اداری، مبلمان اداری و انواع میز کنفرانس مدرن دارای اشکال و اندازه‌های گوناگونی هستند و بهتر است هنگام دکوراسیون دفتر کار، از مزایای هر یک مطلع شوید. بیش از هر چیز دیگری، مهم است که به یاد داشته باشید مقدار فضای موجود و آنچه را که می‌خواهید در اتاق جلسات خود انجام دهید. هنگامی که این سوالات دارای جواب مشخص و معنی شدند. می‌توانید مواردی مانند ویژگی‌ها، سبک و مواد را مورد بررسی قرار دهید. آیا شما هنوز مطمئن نیستید برای اتاق کنفرانس، کلاس یا محل آموزش شما به چه نوع وسایلی نیاز دارید؟ در اینجا چند نکته برای ایجاد فضای مناسب برای تشویق به کار تیمی و همکاری آورده شده است که با هم آن‌ها را مرور می‌کنیم.

طرح مناسب فضای اداری؛ مبلمان فضای آموزشی

برای طراحی و پیاده سازی فضای اداری خود باید به نکات مهمی توجه نمایید تا بتوانید به خوبی کارایی و بهره وری پرسنل خود را افزایش دهید. در این رابطه برخی از مهمترین نکاتی که باید مد نظر قرار دهید را با هم مرور خواهیم نمود.

۱. میزهای کنفرانس گرد و قایق

نمونه اتاق هیئت مدیره که در بالا ذکر شد را هنوز هم می‌توان در دفاتر در سراسر جهان یافت و به همین دلیل ساده است. این طرح به گروه‌های (معمولاً ۸-۱۲ نفر) اجازه می‌دهد تا برای هدایت بحث و ادامه امور به صورت رو در رو با شخصی به عنوان مدیر که در یک سمت میز نشسته است، انجام می‌دهند. اتاق‌های هیئت مدیره برای جلسات اجرایی، گروه‌های متمرکز و هر گردهمایی دیگری که خواستار تبادل نظر بدون واسطه هستند، عالی هستند. در مورد اجتماعات غیررسمی کوچکتر، چطور؟

گزینه‌های زیادی برای گروه‌های شش نفره یا کمتر وجود دارد تا دور هم جمع شوند و به صورت تیمی درباره پروژه‌ها بحث کنند. از جمله مشهورترین میزهای کنفرانس گرد، این مزیت را دارد که همه شرکت کنندگان را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا جریان طبیعی‌تری از مکالمه فراهم شود. همچنین میزهای کنفرانس کوچکی وجود دارد، نسخه‌هایی که در واقع به اندازه نسخه‌های کوچکتر از آنچه در اتاق هیئت مدیره است که مناسب برای جلسات تیمی و جلسات استراحت.

اتاق های آموزشی و فضاهای آموزشی نیاز به تنظیم متفاوتی دارند زیرا اطلاعات از یک منبع و نه از چندین شرکت کننده دریافت می‌شود. در این حالت ترتیب میز و صندلی کنفرانس پشت سر هم یا در بخش‌های جداگانه و رو به یک جهت، کارآمد‌تر است. در قسمت جلوی اتاق، می‌توانید از میز، میز تحریر یا میز کوچکتر برای قرار دادن بلندگو و سایر مواد مورد نیاز جلسه استفاده کنید.
قالب ایده آل کنفرانس یا اتاق آموزشی فرمی است که به بهترین وجه ارتباط بین سخنران و مخاطب را تسهیل می‌کند. با قرار دادن چندین میز کنفرانس در چیدمانی که هم نیازها و هم فضای شما را برطرف می‌کند، تلاش کنید در دکوراسیون خود خلاقیت داشته باشید.

۲. میزهای آموزشی فویلینگ؛ مبلمان اتاق آموزش

بگذارید بگوییم دفتر شما به یک مکان ملاقات اختصاصی احتیاج دارد، در حالی که بتواند در خدمت چند هدف مختلف باشد. ممکن است روزی گروه کوچکی از استخدام‌های جدید سازمان خود بخواهید آموزش دهید و روز دیگر کارمندان فعلی خود را برای یک جلسه ارتباطی بیاورید. در این صورت شما نیاز به چنین مبلمان اداری و میز کنفرانسی دارید. میزهای آموزشی و مبلمان اتاق آموزش با کیفیت تجاری با چرخ به دلیل طراحی عملی و تحرک، انتخاب بسیار مناسب برای اتاق‌های چند منظوره است. این ایستگاه‌های کاری روی کاستورهای دو چرخ می‌چرخند که پس از یافتن مکان مناسب برای استقرار و ایجاد فضای ایده آل می‌توانند در جای خود ثابت شوند.

آن‌ها همچنین این مزیت را دارند که می‌توانند برای ذخیره‌سازی راحت و فضای کم دچار تغییر حالت شوند. همچنین گزینه‌های زیادی برای صندلی‌ها با قابلیت انعطاف‌پذیری برای تکمیل مبلمان اتاق آموزش تاشو وجود دارد. صندلی‌های تاشو با چرخ و صندلی‌های مهمان قابل انعطاف برای محیط‌های کلاس کاملاً طبیعی است زیرا از جابه جایی برخوردار هستند. به یاد داشته باشید، شما به تمام تجهیزات فانتزی و مدرن نیاز ندارید، اما صندلی‌ها در یک اتاق کنفرانس یا مبلمان اتاق آموزش باید به صورت ارگونومیک برای راحتی کارکنان و مهمان طراحی شوند.

۳. انتخابی برای آینده؛ مبلمان اتاق آموزش

مبلمان اتاق آموزش 2

البته اگر برنامه‌های شما برای ایجاد یک اتاق جلسه و یا اتاق آموزش دائمی‌تر باشد، لازم است میزهای کنفرانس و میزهای آموزشی ثابت را در نظر بگیرید. در حالی که دکوراسیون این ایستگاه‌های کاری به آسانی امکان‌پذیر نیست و فضای قابل توجهی برای ذخیره‌سازی نیاز دارد، این اطمینان را می‌دهد که آن‌ها برای سالهای آینده به خدمات یا سازمان شما کمک خواهند کرد.
میزهای کنفرانس امروز مجموعه‌ای برای مطابقت با هر سبکی ارائه می‌دهند و بسیاری از آن‌ها دارای ویژگی‌هایی برای استفاده از فناوری مدرن هستند.

لمس‌های عملی مانند انجام جلسات با ویدئو کنفرانس، دستگاه ارتباط از راه دور یا لپ تاپ‌های شخصی را آسان می‌کند. با ادامه حرکت دنیای حرفه‌ای به سمت ارتباطات مجازی، داشتن فضای جلساتی که کنفرانس ویدیویی را تسهیل می‌کند بیش از هر زمان دیگری مهم است. در مورد صندلی‌ها، شما می‌بایست روی صندلی‌های کنفرانس و مبلمان اتاق آموزش که راحت و متناسب با سبک اتاق هستند تمرکز کنید. صندلی‌هایی با روکش چرم جلوه‌ای اجرایی را ارائه می‌دهند.

۴. فضای ذخیره‌سازی؛ مبلمان اتاق آموزش

افزودن فضای ذخیره‌سازی به اتاق کنفرانس یا محل آموزش شما راهی عالی برای نظم امور است. هیچ کس از مراجعه به جلسه‌ای برای یافتن مقالات و مطالب مرجع خارج شده از بحث گروه قبلی لذت نمی‌برد. به این فکر کنید که کارکنان در طول جلسات خود به چه وسایلی دسترسی خواهند داشت. بی‌شک مبلمان اتاق آموزش شما به یک کابینت پرونده برای کارهای اداری، یک کابینت ذخیره‌سازی با درب برای تجهیزات ویدئویی یا یک کتابخانه برای کتابچه‌های راهنما نیاز داشته باشد.

کابینت‌های بایگانی سیار به ویژه در مکان‌های مشترک بسیار خوب کار می‌کنند زیرا به راحتی می‌توان آن‌ها را همراه با میز و صندلی‌های کنفرانس جابجا کرد. از آنجا که اتاق های کنفرانس و مناطق آموزشی توسط گروه های مختلف در طول روز مورد استفاده قرار می‌گیرند، ایده خوبی است که برای ذخیره‌سازی امن سرمایه‌گذاری کنید. کشوها و درهای قفل دار به شما اطمینان می‌دهند که در صورت نیاز، پرونده‌ها، لوازم و تجهیزات مهم در دسترس باشند.

کلام پایانی

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز کار اداری، صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌های دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید