توسط: تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

از بین تمام اجزای مبلمان اداری یک دفتر، صندلی اداری مهمترین است اهمیت صندلی اداری به این دلیل است که ویژگی‌ها و عملکردهای آن می‌تواند به طور مستقیم بر سلامتی فرد تأثیر بگذارد. عملکرد یک صندلی اداری، مانند تنظیم ارتفاع و تنش، می‌تواند حالت مناسب بدن را تقویت کند. خستگی را کاهش دهد. به جریان خون مناسب کمک کند. و همچنین خطر ابتلا به سندرم استرس تکراری، به ویژه سندرم تونل کارپل را به حداقل برساند. برای انتخاب صندلی مناسب، نحوه استفاده از صندلی و عملکرد مورد نیاز را به دقت بررسی کنید. تطبیق استفاده در نظر گرفته شده از صندلی با عملکرد آن، می‌تواند اطمینان لازم را برای شما ایجاد کند که محیط متناسب و مساوی با یک محیط راحت‌تر، سالم‌تر و سازگارتر. ما در این متن به صورت کلی راهنمای خرید صندلی اداری را در اختیار شما قرار داده ایم. بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

راهنمای خرید صندلی اداری برای دفتر
راهنمای خرید صندلی اداری برای دفتر

راهنمای خرید صندلی اداری مناسب

در مورد انتخاب صندلی اداری بارها صحبت شده است. و اهمیت انتخاب درست صندلی اداری بر کسی پوشیده نیست. اما در این گزارش ما مثال‌هایی را برای شما جمع آوری کرده‌ایم که جزو پرتکرارترین سوالات کارفرمایان در طول بیش از ده سال تجربه ما بوده اند. از این نظر می‌توان گفت راهنمای خرید صندلی اداری که در حال خواندن آن هستید. علاوه بر علمی بودن، کاملا عملی است. پس بیایید مثال‌هایی را با هم بررسی کنیم.
صندلی و استفاده در نظر گرفته شده
مثال ۱: صندلی میز کار در منزل یا محل کار
پشتیبانی از تمام بدن در این تنظیم ضروری است بنابراین صندلی‌ای را انتخاب کنید که تنظیمات تنش و قد را داشته باشد. ما در ادامه‌ی این راهنمای خرید صندلی اداری نکات دیگری را به شما خواهیم گفت
مثال ۲: صندلی اداری برای فضای میز چند شیفتی
در این سناریو، صندلی باید بیش از یک کاربر را در خود جای دهد، بنابراین قابلیت تنظیم ارتفاع ضروری است.

درک اصول

هنگام ارزیابی صندلی اداری، بر موارد زیر تمرکز کنید. این موارد همان سوال‌ها و چالش‌هایی هستند که شما پیش روی خود خواهید داشت. و ما این راهنمای خرید صندلی اداری را براساس تجربیات و چالش‌های مشتریان نوشته ایم. بیایید آن‌ها را بررسی کنیم:
    تنظیمات قد، تنش و کمر
    پشتیبانی از کمر و بازو
    صندلی آبشار یا شیب دار
    راحتی و پشتیبانی کلی
برای راحتی و پشتیبانی مطلوب، شما می‌خواهید توانایی تنظیم ارتفاع و کشش صندلی اداری خود را به طور مکرر و آسان داشته باشید.
مناطق مهم تنظیم عبارتند از:
   تنظیم ارتفاع
   بازوها
   تنظیم پشتی
   تنظیم کفی صندلی
   چرخ‌ها
   تنظیم محل استراحت گردن

صندلی با سیلندر پنوماتیک یا گازی را می‌تواند بسیار موثر و کارآمد باشد و زیرا زمانی که شما بر روی آن نشسته‌اید می‌توانید ارتفاع مناسب را برای خود ایجاد کنید. صندلی اداری همیشه باید متناسب با بدن کاربر تنظیم شود، نه یک میز کار یا سطح دیگر. به خصوص برای صندلی‌هایی که مشترک هستند، مهم است که هر کاربر صندلی را به راحتی با ارتفاع خود تنظیم کند. هیچ کس نمی‌خواهد وارد اتاق کنفرانس شود تا متوجه شود که برای انجام تنظیمات باید صندلی خود را زیر و رو کند. این امر در خانه یا دفتر چند شیفتی نیز مهم است.
«یک استوانه قابل تنظیم با ایجاد یک زاویه ۹۰ درجه بین بالاتنه و پایین پاها می‌تواند به شما در دستیابی به وضعیت مناسب کمک کند. این ویژگی خستگی را به حداقل می‌رساند و گردش خون مناسب را تضمین می‌کند. همچنین به کاهش کشیدگی‌های گردن، کمر و سایر عضلات کمک می‌کند.»

بازوها

اگر حداقل ۵۰ درصد از روز خود را با صفحه کلید یا پشت میز می‌گذرانید، زیر دست‌های قابل تنظیم گزینه مهمی است. بازوهایی که قابلیت تنظیم آسان را دارند، باعث می‌شوند شانه‌ها شل شوند، آرنج‌ها نزدیک بدن شما بمانند و بازوها صاف، حمایتگر و موازی زمین بمانند.
«صندلی‌های اداری قابل تنظیم می‌توانند به شما کمک کنند تا از سندرم استرس تکراری، به ویژه سندرم تونل کارپل به دلیل از بین بردن فشارهای غیرضروری روی بازوها، جلوگیری کنید.»

تنظیمات تکیه گاه و نشیمن گاه

عملکردهایی مانند شیب مناسب برای تکیه گاه، تنظیم زاویه پشتی صندلی می‌توانند مستقیماً به یک محیط کار راحت و سازنده منجر شوند. این ویژگی‌ها مقاومت لازم در برابر حرکت کمر، سازگاری با انحنای طبیعی ستون فقرات و پشتیبانی از موقعیت‌های مختلف نشسته را به کاربر ارائه می‌دهد. پشتی قابل تنظیم نیز به شما امکان می‌دهد تا به طور مساوی با کاربران در قد‌های مختلف مطابقت داشته باشید.
«پشتیبانی از ناحیه کمر قابل تنظیم، عملکردی است که به توزیع وزن بدن فرد به طور مساوی در گروه‌های عضلانی بیشتر، کاهش استرس عضلانی، فشار و ناراحتی و به حداقل رساندن خستگی کمک می‌کند.»
جدا از راحتی و پشتیبانی که از طریق تنظیمات ارتفاع و کشش در سیلندر، زیربغل و پشت انجام می‌شود، راحتی و پشتیبانی را می‌توان از طریق شانه نیز متوجه شد. بهتر است برای گردش خون مناسب، کوسن صندلی گرد، شیب دار باشد. آنچه تاکنون گفته شد تنها بخشی از راهنمای خرید صندلی اداری بود. با ما تا بررسی سایر جزئیات همراه باشید.

جزئیات خرید صندلی اداری

اما آنچه تاکنون گفته شد بخشی از راهنمای خرید صندلی اداری بود. در ادامه به بررسی جزئیاتی بسیار مهم خواهیم پرداخت. این جزئیات در کنار باقی مواردی که تاکنون گفته شد می‌تواند نمونه‌ای کامل از راهنمای خرید صندلی اداری باشد.
رنگ‌ها و سبک‌ها زیبایی صندلی اداری و نحوه هماهنگی آن با فضای اداری و کل مجموعه مبلمان اداری و همچنین تصویری که می‌خواهید صندلی به تصویر بکشد را در نظر بگیرید.
پارچه و انعطاف‌پذیری صندلی‌ای را در نظر بگیرید که قابلیت تنفس را دارد، مانند صندلی پشتی مش. فقط به این دلیل که صندلی‌های پشت بالشتک و پر پشت بزرگتر هستند، همیشه بهتر نیستند.
سطح ساختمانی که صندلی اداری بر روی ان قرار دارد را در نظر بگیرید. برای سطوح سخت، مانند چوب سخت، به یک کاستر نرم صندلی نیاز دارید. برای سطوح نرم، مانند موکت، یک کاستور سخت.

راهنمای خرید صندلی اداری برای دفتر
راهنمای خرید صندلی اداری برای دفتر

سوالات مهم پیش از خرید صندلی اداری

تاکنون جزئیاتی و کلیات مختلفی را در راهنمای خرید صندلی اداری با هم بررسی کردیم. اما گزارش که همان راهنمای خرید صندلی اداری است زمانی کامل می‌شود که خریدار بتواند پاسخ مناسبی برای سوالاتی اساسی داشته باشد. این سوال‌ها کدام اند؟ بیایید با هم بررسی کنیم.
آیا این صندلی برای استفاده مورد نظر خود عملکرد مناسبی خواهد داشت؟
آیا این صندلی می‌تواند نیاز‌های من را رفع کند؟
آیا این صندلی راحتی و پشتیبانی خواهد داشت؟
آیا صندلی نکات موجود در راهنمای خرید صندلی اداری را دارد؟

نتیجه گیری

اهیمت صندلی اداری بر کسی پوشیده نیست. خرید صندلی اداری نیز آنچنان ساده نیست و در راهنمای خرید صندلی اداری نکات و کلیات مهمی را در مورد خرید صندلی اداری بررسی کردیم. حال به جمع‌بندی می‌رسیم. بیایید یک بار دیگر با هم نکات مهم را مرور کنیم.
عملکرد، مانند تنظیمات ارتفاع و کشش، و پشتیبانی و راحتی برای انتخاب صندلی مناسب دفتر ضروری است.
هنگام ارائه پشتیبانی و تنظیم کامل از بدن کاربر، یک صندلی اداری باعث سلامتی و بهره وری در محیط کار می‌شود.
اگر از صندلی روی سطح سختی استفاده می‌شود از کاستورهای استاندارد استفاده شود.
و در نهایت خرید شما در بحث صندلی اداری یکی از موارد صندلی‌های میز، صندلی‌های چرمی اداری، صندلی‌های اجرایی دفتر، صندلی‌های مش، صندلی اتاق کنفرانس، صندلی‌های مهمان برای دفتر، صندلی‌های بزرگ و بلند، صندلی و چهارپایه است.

پیشنهاد ما

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز کار اداری، صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌های دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید