توسط: تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

انتخاب مبلمان اداری خوب و ایده‌آل با توجه به ترتیب چیدمان فضا، نوع کار هر یک از کارکنان و اهداف و استراتژی‌های شرکت، کار چندان آسانی نیست. از این رو امروزه بسیاری از سازمان‌ها افراد متخصص و حرفه‌ای را برای طراحی مکان‌های اداری خود استخدام می‌کنند تا بهتر و سریع‌تر به انتخاب مورد نظر خود برسند.

 

اهمیت فضا در محیط کار

بدون شک میزان فضای در اختیار بسیار مهم است. فضای کاری کوچک باعث محدودیت کارکنان شده و اجازه نمی‌دهد تا به راحتی وظایف خود را انجام دهند. این امر می‌تواند منجر به کاهش بهره‌وری و کاهش سطح انگیزه در میان آنها شود. از سوی دیگر چنانچه فضای کافی در اختیار ندارید، در عوض می‌توانید با استفاده از مبلمان اداری مناسب و کم جا، از فضای موجود بیشترین استفادۀ ممکن را ببرید.

 

معیارهای یک مبلمان خوب

دو معیار و هدف اصلی که با استقرار  مبلمان اداری محقَق می‌گردد، عبارتند از: اول، کارمندان با آن احساس راحتی کنند؛ دوم، باید فضای کافی در اختیار کارکنان قرار دهند تا آنها بتوانند کارهای روزانۀ خود را به خوبی انجام دهند. این امر دو نتیجۀ مهم خواهد داشت: افزایش بهره‌وری و آزادی عمل در انجام امور محوله. با این حال، تمام طرح‌های مبلمان اداری این دو معیار را برآورده نمی‌سازند. اکثر طرح‌های مرسوم، صرف نظر از اینکه چقدر ظریف و شیک هستند، قادر به بهینه‌سازی فضا نیستند. در حالی که در برخی مدل‌های جدید و فانتزی طوری طراحی شده‌اند که از فضای موجود بیشترین استفاده را برد و در عین حال، بهره‌وری و کارآمدی افراد نیز حفظ شود. بنابراین، تصمیم درست آن است که طرح‌هایی را انتخاب کنید که هر دو معیار مذکور را دارا باشند.

 

پیشنهاد ما

برخی از فروشگاه‌های اینترنتی پیش‌رو در طراحی و تولید مبلمان، محصولات اداری مناسب و ارگونومیکی مانند میزهای پذیرش، میزهای کارمندی و صندلی‌های ارگونومیک با طرح‌های مدرن و امروزی و در عین حال کارآمد را روانۀ بازار می‌کنند. در همین راستا مبلمان اداری بینو، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای انتخاب و خرید با مبلمان باکیفیت و کاربردی برای فضای اداری شما است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی مراحل مشاره، انتخاب و خرید مبلمان اداری، توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به‌روزترین طراحی‌های دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید