توسط: تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین نکات در خرید مبل و صندلی‎ اداری چیست؟ برای خرید انواع مبل و صندلی با بهترین قیمت به چه فاکتورهایی باید دقت شود؟ انتخاب انواع صندلی اداری ممکن است به نظر یک کار ساده بیاید، اما زمانی که شما واقعا در مورد آن فکر می‎کنید، بسیاری از عوامل در خرید آن موثر خواهند بود. از میانگین مدت زمانی که شما روزانه بر روی صندلی اداری خود می‎نشینید، نوع کارتان، مقدار بودجه و هر متغییر دیگری می‎تواند موثر باشد. بسیاری از ما به رسیدگی به محیط کاریمان توجه می‎کنیم، این چیزی است که همه ما احتمالا آن را بهبود می‎ بخشیم. همه محیط‎های اداری نیاز به صندلی های اداری برای بخش‎های گوناگون خود دارند، صندلی کارشناسی، صندلی مدیریتی و صندلی کنفرانس. این ست صندلی اداری نیاز اساسی هر شرکت و سازمانی است و نبود آنها باعث ایجاد خلل در روند کار می‎شود. در این مقاله ما درباره انواع صندلی اداری مورد نیاز و ویژگی‎های متنوع آنها بحث می‎کنیم. لطفا تا انتها با همراه باشید.

انواع صندلی؛ خرید مبل و صندلی‎ اداری

۱. صندلی مدیریت

این صندلی ها همانگونه که از نامشان پیداست، جهت استفاده برای رییس، کارفرما و صاحب یک کسب و کار طراحی می شود. ویژگی های مهم آن به: بزرگی (ابعاد و پشتی تا شانه ها)، تنظیمات گوناگون و سبکی کلاسیک اشاره کرد.

۲. صندلی کارشناسی؛ خرید مبل و صندلی‎ اداری

خرید مبل و صندلی اداری m3

این صندلی ها معمولا به دلیل استفاده زیاد از مفاهیم ارگونومیک پیروی می کنند. آنها معمولا برای کارمندان که ساعات زیادی را بر روی صندلی خود می نشینند طراحی و ساخته می شوند.

۳. صندلی کنفرانس

این صندلی ها نیز مخصوص اتاق کنفرانس است که باید از لحاظ شکل و راحتی برای سپری کردن جلسات و گفتگوها بسیار مناسب باشد.

ویژگی ارگونومیک صندلی اداری

مسلما محبوب‎ترین نوع صندلی در محیط اداری به این مفهوم اختصاص داده می‎شود. صندلی‎های ارگونومیک دارای فواید گوناگونی هستند. اول و مهم‎تر از همه، صندلی ارگونومیک باید ملاحضات کاربر را در نظر بگیرد. نیازهای کاربر با ویژگی‎های قابل تنظیم چندگانه مانند: صندلی، پشتی، دسته ‎ها، پایه و ارتفاع مورد نیاز است. تمام این ویژگی‎های ترکیبی می‎تواند به جلوگیری از آسیب‎های شدید بدنی کمک کنند که در میان کارکنان اداری رایج است. صندلی‎ های ارگونومیک با طراحی قوی و ویژگی‎های قابل تنظیم، نشستن در صندلی ارگونومی برای مدت طولانی به راحتی انجام می‎شود. برای کسانی که روزهایشان (برای اکثریت) در دفاتر صرف می‎شود، این صندلی‎ها عالی هستند. بسیاری از ست‎های اداری می‎توانند دارای خصوصیات ارگونومیک باشند، به ویژه صندلی‎های کارشناسی و مدیریتی. این صندلی‎ها در تمام شکل‎ها، اندازه‎ها و متریال ساخته می‎شوند. آنها از چرم به مش (پارچه‎های سوراخ‎دار برای تنفس در نواحی کمر) و پارچه، می‎تواند برای طیف وسیعی از مخاطبان عرضه شوند.

متریال صندلی‎؛ خرید مبل و صندلی‎ اداری

۱. صندلی‎ اداری چرمی

صندلی‎های چرمی فورا احساس لوکس بودن را منتقل می‎کنند. به طور معمول، آنها می‎توانند گران باشند ولی محصولات چرم ارزان قیمت (چرم مصنوعی) نیز وجود دارد. در حالت ایده‎آل، صندلی‎های چرمی باید در محیط‎های خنک‎تر استفاده شوند. چرم در محیط‎های گرم  می‎تواند چسبنده باشد و کاربر را در زمان استفاده دچار چالش کند. آنها به شدت زیبا و برای صندلی مدیریتی انتخاب اول هستند.

۲. صندلی‎ اداری مش‎دار؛ خرید مبل و صندلی اداری

خرید مبل و صندلی اداری m2

این صندلی‎ها مشبک به نظر می‎رسند و پاسخی فوق العاده برای دفاتر واقع در هوای گرم و یا به طور کلی دفاتر گرم است. با سوراخ‎های تنفسی خود، مواد مش اجازه می‎دهد تا هوا آزاد جریان داشته باشد و نواحی کمر شما عرق نکند. صندلی مش‎دار بسیار سبک وزن است. بنابراین اگر شما نیاز به حرکت صندلی خود دارید، این صندلی می‎تواند عالی باشد. همچنین برای صندلی کارشناسی بهترین انتخاب هستند.

۳. صندلی اداری پارچه ‎ای

این نوع از متریال ارزان تر دو نوع دیگر است و لوکس بودن چرم و راحتی مش را ندارند و انتخاب مناسبی برای حسب مقدار بودجه افراد است. آنها برای هر سه نوع صندلی گفته شده بالا مناسب هستند.

نکات خرید مبل و صندلی‎ اداری

۱. نوع کاربری

صندلی اداری به عنوان اصلی‎ترین مبلمان اداری مورد استفاده قرار می‎گیرند. با این برچسب که آنها از فضای اداری جداناپذیرند. آنها کار ساده‎ای را برای ارائه یک صندلی انجام می‎دهند و مزایای اضافه شده مانند پشتیبانی کمری و دسته‎ها اغلب در مرحله طراحی به آنها اضافه می‎شوند. همانطور که ممکن است بدانید، نشستن در تمام طول روز چیز خوبی برای ما نیست. بدن ما برای مدت زمان طولانی نشستن، طراحی نشده است. متاسفانه برای بسیاری کارمندان در دنیای مدرن امروز این امر غیر ممکن است. برای کسانی که دچار کمر درد هستند، صندلی اداری ارگونومیگ با پشتیبانی کمر از طریق تنظیم شیب، کیفیت بدنه و راحتی مناسب است. صندلی که به درستی طراحی شود به شما کمک می‎کند تا دوباره حالت نرمال خود را حفظ کنید و سلامتی خود را باز یابید. هدف اصلی صندلی خوب، کاهش استرس در ناحیه کمر ما با تقسیم وزن ما بین زانو و باسن است.

۲. عملکرد

نحوه عملکرد و کاربری صندلی بسیار مهم است. به این معنا که برای کارمندان که ساعات زیادی را بر روی صندلی خود می نشینند، انتخاب  صندلی اداری مخصوص اتاق کنفراس، سرمایه گذاری نامناسب است. عملکرد صندلی به نوع کاربری فرد بستگی دارد. رییس شرکت برای ایجاد وجه مدیریت خود باید از صندلی‎های مدیریتی با ویژگی‎های منحصر به خود استفاده کنند و خرید صندلی کارشناسی ممکن خواسته ‎های آنها بر آورده نکند. امروزه به دلیل کارهای کامپیوتری، عمده صندلی‎های محیط کار از نوع کارشناسی هستند زیرا افراد بیشتری از آنها استفاده می‎کنند.

کلام پایانی

همانطور که می‎توانید تصور کنید، صندلی‎ها مهمترین اجزاء مبلمان اداری هستند. اگر بخواهید چیزی را از حالت فاجعه به حالت عادی برگردانید، صندلی‎های مناسب با کیفیت بالا را خریداری کنید. ست صندلی اداری در حالی که طراحی آنها به طور خاص متفاوت است، گزینه‎ای عالی از لحاظ راحتی و پشتیبانی هستند. آنها می‎توانند هر فضای اداری را به خوبی تجهیز کنند و نیازهایشان مبتنی بر افزایش بهره‎وری و کاهش اثرات نامطلوب بدنی را به نهایت خود رقم بزنند. برای خرید و دریافت مشاوره خرید مبلمان اداری، می‎توانید از طریق صفحه تماس با ما، اقدام فرمایید.

۵/۵ - (۱۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید