توسط: تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای خرید مبلمان اداری خاص به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ مهمترین ویژگی های مبلمان اداری لوکس و مدرن چیست؟ نیاز به بررسی و توضیحی اضافه‌ای در این بحث نیست که اگر شما بخوهید فضایی نمونه و زبان زد را در میان رقبای خود داشته باشید به مبلمان اداری نیاز دارید. این نوع مبلمان اداری بدون هیچ توضیح اضافه‌ای می‌تواند در اولین بار مقابله و دیدار فضا و مجموعه‌ی اداری و کسب و کار خود را نمایان سازد. اما همه می‌دانیم که خاص از نگاه ادبی و واژگانی یکی از مجموع صفات نسبی است که ما از آن استفاده می‌کنیم. هر کدام از ما با توجه به دید خود دنیا و محیط پیرامون خودمان، موقعیت اجتماعی که در آن هستیم و یا آن را تجربه کرده ایم، شخصیت، روحیات عاطفی و اجتماعی قطعا از یک پدیده‌ی مشترک دریافت‌ها و برداشت‌های گوناگونی داریم.

اما در برخی موارد برداشت تعداد زیادی از ما مشترک است و در این بحث که مبلمان اداری است، یک فضای اداری و مبلمان اداری موجود در آن را خاص می‌بینیم. درباره‌ی آن صحبت می‌کنیم آن فضا و مبلمان اداری برای ما نمونه می‌شود و تا ابد در ذهن ما خواهد ماند. اما چه عواملی بر این برداشت مشترک تاثیر گذار هستند؟ چرا مبلمان اداری تاثیر زیادی بر افراد و بازدیدکنندگان دارد؟ چگونه می‌تواند کسب و کار را رونق ببخشد؟ آیا می‌تواند کسب و کار را به یک برند خاص تجاری تبدیل کند؟ یا حتی این سوال که از کجا مبلمان اداری خاص خرید کنیم؟ چگونه در میان این تنوع در طراحی و تولید کنندگان با قیمت‌های و ضمانت‌های مختلف یکی را انتخاب کنیم که خاص باشد؟  برای رسیدن به پاسخی مناسب برای این سوالات و سوالاتی نظیر این با ما تا انتهای متن همراه باشید. ما در این متن جزئیات و اطلاعات بیشتری از مبلمان اداری برای شما نوشته ایم.

تاثیر مبلمان اداری خاص

می‌توان گفت تقریبا نیست که شما به دنبال جانمایی، معماری و دکوراسیون نو و جدید باشید اما فضای سازمانی و در اختیار را در نظر نگیرید. فضای سازمانی در اختیار اگر ارزشی بیشتر از ۵۰ درصد در مسیر خرید مبلمان اداری برای ما نداشته باشد، کمتر از آن نخواهد داشت. زیرا مبلمان اداری در یک فضای خود را به نمایش می‌گذارد. کارآیی خود را نشان می‌دهد و شکوه و جلوه را برای سازمان به ارمغان می‌آورد. ما در فضای اداری و با در نظر گرفتن فضا، مبلمان اداری معمولی را از مبلمان اداری خاص جدا کرده و در ذهن می‌سپاریم. دکوراسیون داخلی معمولی حتی اگر در یک فضای بزرگ، با نور و رنگ مناسب و خاص نیز تجهیز نشده باشند معمولی جلوه می‌کنند. بنابراین انتخاب تجهیرات جانبی مبلمان اداری مثل کابینت، فایل، کتاب خانه، نیم ست مبلمان و… به همراه در نظر داشتن فضا می‌تواند خاص بودن را بیش از پیش نمایان سازد.

۱. فضای اداری خاص

هر فضای اداری بدون شک نیازمند تجهیزات اداری با کارآیی‌های مشخص و معین است. فضای اداری، تجهیزات اداری، مبلمان اداری و هر آن‌چه شما در فضای اداری در اختیار دارید باید متناسب با تجارت و مدل کسب و کار شما باشند. تجارت و کسب و کار شما، مشتریان و بازدیدکنندگان از فضای کاری و اداری نقش بسیار مهمی در انتخاب نوع چیدمان، جانمایی و چیدمان و حتی انتخاب نوع مبلمان اداری دارد. زیرا آن‌ها جزو نخستین افرادی هستند که از مبلمان اداری در فضایی که شما برای آن‌ها تهیه کرده‌اید، استفاده می‌کنند. در نتیجه فضایی که را در سازمان شما تجربه کرده‌اند مثل انتظار برای نوبت و… را به خارج از فضا انتقال می‌دهند.

اگر فضای اداری و مبلمان اداری خاص را رای سازمان خود تهیه و تدارک دیده باشید بدون شک به اندازه‌ای مناسب و شایسته بر آن‌ها تاثیر خواهید گذاشت. مشتریان و بازدیدکنندگان فضای اداری شما با استفاده از مبلمان اداری شما (نشتن و کار کردن با میزف صندلی و…) یا مشارکت در جلسات و همایش ها، نشستن بر صندلی انتظار در بخش پذیرش و… احساس امنیت، خاطر، آسودگی، راحتی و امنیت خواهند کرد و تجربه‌ای یگانه را از محیط کسب و کار شما در ذهن خود خواهند داشت. در نتیجه اگر می‌خواهید تاثیرگذاری بسیاری بر ارباب رجوع داشته باشید مبلمان اداری انتخاب اول و آخر شماست. اما هر نوع مبلمان اداری نیست؟! چرا؟ چون هر نوع مبلمان اداری متناسب با فضای در اختیار شما نخواهد بود و استفاده از آن‌ها خاص محسوب نخواهد شد.

۲. جنس و قیمت مبلمان اداری

مبلمان اداری خاص m2

ما تا به اینجای متن دو مورد اساسی و بنیادی را در مورد فضای اداری و دلائل داشتن و انتخاب مبلمان اداری بررسی کرده ایم، اما نکته‌ی بسیار مهم و اساسی که در این بخش مطرح می‌شود این است که جنس مبلمان اداری چه باید باشد؟ قیمت مبلمان اداری، چند است و چه بودجه‌ای باید برای آن در نظر بگیریم؟ شاید با خواند ادامه‌ی متن شگفت زده شود. اما بهتر است بدانید قیمت پرداختی شما و جنس مبلمان اداری به هیچ وجه نقشی در خاص بودن برای شما نخواهد داشت. آن ویژگی که به خاص بودن فضای اداری شما مربوط می‌شود، چیدمان، دکوراسیون و معماری فضای درستی است که خواهید داشت. اگر نوع کسب و کار شما به طوری است که نیازمندی به مبلمان اداری کلاسیک خواهید داشت، بدون هیچ تردیدی خرید و صرف هزینه برای استفاده از مبلمان اداری مدولار و مبلمان اداری مدرن به شما هیچ کمکی نخواهد کرد، بلکه در تحلیل و نمای بیرونی فضای اداری یک نکته‌ی منفی برای شما محسوب خواهد شد.

هنگام خرید شما می‌بایست به چند نکته‌ی مهم توجه کنید که عبارت‌اند از فضا، نحوهی تعامل شما کسب و کار با مشتریان. شما پس از بررسی این موارد به صورت جزئی می‌توانید گام نخست را در خرید مبلمان اداری بردارید. به هنگام خرید مبلمان اداری بدون شک و تردیدی در این بازاری که ما می‌بینیم شما با تنوع بسیاری در تولیدات و تولیدکنندگان مواجه خواهید شد. مبلمان اداری مدولار، مبلمان اداری مدرن، مبلمان اداری کلاسیک و نیم ست اداری و… هر کدام با جنس مواد اولیه به کار رفته‌ی متفاوت و قیمت‌های گوناگون در دسترس هستند. چوب‌های درخت‌های جنگلی، چوب درخت راش، چوب صنوبر به خصوص در تولیدات ایرانی و چوب وارداتی درختان کاج روسی، ترکیب فلزهایی مثل آهن، برنز و آلومینیوم با شیشه و چوب و ورقه‌های چوبی، ترکیب شیشه و ورقه‌های MDF و حتی ترکیب این مواد با پلاستیکی و پلی اتیلن و… می‌توانند یکی از انتخاب‌های شما باشند. این تنوع نام برده شده طبیعتاً قیمت‌های متفاوتی را هم برای شما خواهد داشت. شاید طراحی‌های خاص و برش‌های خاص بر روی پایه و سطوح قیمت بالاتری را برای مبلمان اداری رقم بزند اما این به معنای خاص بودن نیست.

چرا مبلمان اداری لوکس؟

تا به اینجای متن ما دلایل بسیاری برای خرید مبلمان اداری گفتیم و گوشه‌های بسیاری را در خرید مبلمان اداری بررسی کرده ایم. از تاثیر مبلمان اداری بر افراد و بازدیدکنندگان گفتیم و اما در این بخش می‌خواهیم از خاص بودن و نقش آن بر کارمندان بگوییم. فضایی مملو از آرامش و رو به پیشرفت، احساس ارزشمند بودن، حس خوب همکاری و پیشبرد اهداف، سلامت جسمی و عضلانی، خستگی کمتر در فضای اداری و… از مجموع نتایج داشتن فضای اداری خاص است. بنابراین شما با داشتن یک فضای اداری و مبلمان اداری خاص علاوه بر بازدیدکنندگان بر روی موفقیت کارمندان و بهتر شدن فضای سازمانی خود نیز سرمایه‌گذاری کرده اید.

کلام پایانی

هنگام خرید مبلمان اداری خاص عوامل زیادی درگیر هستند و همان گونه گفتیم مدل کسب و کار و فضایی که شما برای تعامل درون و برون سازمانی در نظر گرفته‌اید از مهمترین عوامل هستند ما تاثیر بودجه را بر خرید می‌داینم اما همیشه بودجه و ارزش ریالی تفاوت ایجاد نمی‌کند زیرا در اکثر موارد همسان بودن و یکدست بودن فضا خاص بودن را نشان می‌دهد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید