توسط: تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای خرید انواع صندلی اداری به چه جزئیاتی باید دقت کرد؟ برای خرید و قیمت انواع صندلی به چه اطلاعاتی نیاز داریم تا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، صندلی اداری را تهیه کنیم؟ این سوال اصلی بسیاری از خریداران است. صندلی اداری مهمترین بخش مبلمان اداری است. یک صندلی اداری خوب به کارمندان مکانی دلپذیر برای کار ارائه می دهد. وضعیت کار مفیدتر و مثبتی را ایجاد می‌کند. وقتی شخصی راحت می نشیند ، پس بهتر ، طولانی تر و با لذت بیشتری کار می کند.

نکاتی برای خرید انواع صندلی اداری

هنگام انتخاب و خرید صندلی اداری جدید ، دانستن موارد زیر مهم است. زمان نشستن ، نوع کار و هیکل(وضعیت جسمانی) کاربر می تواند بر عملکرد او تاثیر بگذارد.

۱. زمان نشستن

هرچه کسی بیشتر بنشیند ، صندلی باید راحت تر باشد و مکانیسم باید پویایی ایجاد کند. صندلی های اداری با زمان نشستن توصیه شده ۳ تا ۵ ساعت هستند. اما صندلی های حرفه ای اداری وجود دارد که افراد قادر هستند در آن ها بیش از ۸ ساعت بنشیند.

۲. نوع کار؛ خرید انواع صندلی اداری

هرچه کار دقیق و مشخص باشد ، عملکردهای تنظیم بیشتری برای نشستن صحیح لازم است. بدان معنا که پیش از خرید صندلی اداری می بایست نیازمندی های کاری سنجیده شود.

۳. شکل ظاهری کاربر

صندلی باید متناسب با وزن و قد کاربر باشد. در صورت عدم تناسب صندلی اداری می تواند به جسم او آسیب بزند. زیرا در هنگام نشستن بر روی صندلی اداری راحت و درست قرارگیری پاها، دست ها و عضلات کمر بسیار مهم است. و هر گونه قرار گیری نادرست می تواند منجر به آسیب های جسمی شود.

موارد مهم در خرید و قیمت انواع صندلی

با توجه به اهمیت انتخاب و خرید صندلی اداری می توان گفت فرآیند خرید آن کاری دلهره آور است. به دلایل پزشکی ، همان گونه که گفته شد مهم است که صندلی اداری پشتیبانی لازم جهت حمایت از کاربران را ایجاد کند. اکثر کارمندان ادارات به طور متوسط ​​۴۰ ساعت در هفته (۱۶۰ ساعت در ماه) در محل کار خود می گذرانند ، به این معنی که بسیاری از زمان صرف نشستن پشت میز می شود. متخصصان پزشکی اظهار داشتند که هنگام کار در مقابل رایانه ، بیشتر کارمندان تمایل دارند که هنگام تمرکز به صفحه کامپیوتر خود نزدیک شوند و این باعث ناراحتی ستون فقرات و وضعیت بد بدن می شود.

البته گاهی اوقات ما قادر به انتخاب صندلی های اداری خود نیستیم (مانند در بسیاری از ادارات) ، اما اگر فرصتی برای شما فراهم شود یا به دنبال صندلی برای میز خود در خانه باشید ، انتخاب آن و در نظر گرفتن همه عوامل بسیار حیاتی است. نقش این عوامل آن قدر مهم است که هرکدام باید  به میزانی در تصمیم شما تأثیر بگذارد.

۱- قابلیت تنظیم؛ خرید انواع صندلی اداری

هنگام انتخاب صندلی اداری توصیه می شود که به قابلیت تنظیم صندلی فکر کنید. اگرچه ممکن است فرض کنید این شامل تمام صندلی ها است ، اما همه صندلی ها قابل تنظیم نیستند. داشتن یک صندلی قابل تنظیم به شما این آزادی را می دهد که صندلی را به دلخواه خود تنظیم کنید و آن را طوری تنظیم کنید که راحت باشید و ستون فقرات به طور صحیح قرار گیرد. قطعات و بخش‌هایی از صندلی اداری که اغلب قابل تنظیم هستند ، شامل دسته‌های دستی ، ارتفاع صندلی ، تکیه گاه کمر ، حالت خمیده و عمق صندلی می‌شود.

۲- مواد

مواد صندلی اداری به دلایل زیادی می تواند مهم باشد. اطمینان از بالشتک کافی صندلی برای راحتی کاربر در کل مدت زمان نشستن وی کلیدی است. راحتی مواد صندلی نیز می تواند تحت تأثیر دما باشد. به عنوان مثال، اگر گرم باشد و صندلی چرمی داشته باشید ، ممکن است چسبناک یا گرم و ناراحت کننده شود. مواد صندلی همچنین فاکتورهای دیگری از جمله سهولت در تمیز کردن آن (مثلاً اگر قرار است غذا روی آن ریخته شود) و دوام مواد را به همراه دارد. هرچه مواد از دوام بیشتری برخوردار باشند، احتمالاً طول عمر صندلی نیز بیشتر است. ثابت شده که صندلی های ماده عمر طولانی تری از چرم دارند ، اما در برابر لکه ها آسیب پذیرتر هستند، بنابراین در واقع به دفعات استفاده از صندلی و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

۳- تحرک؛ خرید انواع صندلی اداری

عامل دیگری که هنگام انتخاب صندلی اداری باید در نظر گرفت، تحرک است. آیا به صندلی ثابت یا کاستور نیاز دارید؟ همچنین ممکن است بخواهید در مورد سطح کف محل کار خود (یا محل استفاده صندلی) فکر کنید. آیا کفپوش‌های اتاق امکان حرکت صندلی کوچک را دارد؟ شما همچنین باید هدف صندلی و اینکه چه کسی از آن استفاده می کند نتیجه بگیرید. به عنوان مثال، اگر صندلی برای رفتن به اتاق جلسات برای مراجعه مشتری است ، به احتمال زیاد نیازی به تحرک ندارد.

۴- قیمت

هنگامی که همه عوامل دیگر را در نظر گرفتید ، باید به دنبال قیمت ها و پیدا کردن صندلی در بودجه تعیین شده خود باشید. اگرچه برخی از صندلی ها در نگاه اول گران تر از صندلی های دیگر به نظر می رسند ، اما باید به یاد داشته باشید که اغلب قیمت ها ماندگاری را نشان می دهند. به همین ترتیب برای بسیاری از محصولات دیگر ، اگر یک صندلی میز تحریر بیش از حد ارزان بخرید ، به دلیل کیفیت مواد استفاده شده در طول تولید ، احتمالاً طول عمر آن پایین تر از یک گران تر است.

۵- کیفیت؛ خرید انواع صندلی اداری

خرید انواع صندلی اداری 2

قیمت فاکتور مهمی در تعیین صندلی اداری مناسب است. قیمت همیشه مربوط به کیفیت یک محصول است. بنابراین مهم است که یک صندلی احساس استحکام کند. همچنین بررسی کنید که آیا مکانیزم از فلز یا پلاستیک ساخته شده است. یک مکانیزم پلاستیکی خیلی سریعتر از یک فلز خراب می‌شود، این به دلیل وزن صندلی است. در همین رابطه می توانید از مشاوره خرید مبلمان اداری ما در شرکت برنا یاور ویرا استفاده نمایید.

علاوه بر کیفیت مکانیزم ، مهم بودن پارچه از کیفیت مناسب نیز برخوردار است. کیفیت پارچه را می توان با مشاهده تعداد دورهای تست مارتین دیل اندازه گیری کرد. همچنین مهم است که بالش زیر پارچه نیز از کیفیت مناسب برخوردار باشد. در غیر این صورت ، کاربر در کمترین زمان روی تخته چوبی نشسته است.

۶ پشتی

باید بتوان پشتی را به عقب راند تا کاربر بتواند بیش از ۹۰ درجه به پشتی صندلی فشار بیاورد و خم شود. بهترین صندلی‌ها امکان حرکت پشتی یا تکیه گاه صندلی را دارند و با حرکات کاربر سازگار هستند. یک صندلی اداری با پشتی انتخاب کنید که به اندازه کافی قابلیت انعطاف داشته باشد.

۷- بازو

هنگام نشستن پشت میز مهم است که بدن حالت طبیعی داشته باشد. با استفاده از بازوهای قابل تنظیم ، کاربر می تواند بازوها را با زاویه ۹۰ درجه روی میز قرار دهد. در این حالت نه تنها احساس طبیعی می کند ، بلکه انجام کاری بسیار راحت تر نیز تجربه خواهد شد. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که زیر دست‌ها قابل تنظیم باشند.

۸- قابل تنظیم ارتفاع

بهترین انتخاب صندلی است که به کاربر اجازه می دهد ارتفاع صندلی را هنگام نشستن کاربر تنظیم کند. هنگام قرار دادن پاها روی زمین، زانوها باید یک زاویه ۹۰ درجه ایجاد کنند، این موقعیت مناسب است.

۹- چرخ ها

هنگام انتخاب صندلی مناسب، توجه به چرخ های زیر صندلی نیز مهم است. همه نوع چرخ ها برای هر سطح مناسب نیستند. بنابراین، سراغ کاستورهای چند منظوره بروید، تا بتوان از صندلی استفاده بهینه کرد.

کلام پایانی

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز گروهی، صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی‌های دکوراسیون داخلی تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید