توسط: تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

راهنمای خرید انواع صندلی مدیریت

انواع صندلی مدیریت کدام است؟ یک راهنمای خرید انواع صندلی مدیریت باید حاوی چه اطلاعاتی باشد؟ برای تهیه انواع صندلی مدیریت چه اطلاعاتی باید داشته باشیم؟ بهترین مدل‎‎ها در انواع صندلی مدیریت کدام اند؟

اتاق مدیریت، مدیر عامل، ریاست و هر نام دیگری که به اتاق مدیر شرکت یا کسب و کاری دلالت دارد، به غیر از میز مخصوص به صندلی اداری نیز نیاز دارد. این صندلی به طور مشخص نسبت به صندلی کارکنان به خصوص از نظر ظاهری تفاوت‎هایی دارد، ولی تاثیر بزرگ بر راحتی و موقعیت، عامل موثری بر سلامت و بهره‎وری یک مدیر می‎گذارد.

این صندلی‎ها به طور کلی دارای ابعاد بزرگ‎تر به ویژه در قسمت پشتی خود تا شانه‎های فرد است، این نوع از طراحی نماینگر قدرت مدیریت شرکت است. به هر روی، خرید این نوع از صندلی تصمیم بزرگی است، اما برای پیدا کردن آن باید ملاحظاتی را در نظر آورد.

نیازهای خود را قبل از خرید تعیین کنید!!!

 انواع صندلی‎ مدیریت در ابعاد و سبک‎های مختلف طراحی و ساخته می‎شوند. قبل از شروع جستجوی صندلی، به محیط اتاق خود نگاه کنید و حساب کنید در روز چند ساعت بر روی صندلی می‎نشینید.

یک صندلی با تنظیمات پشتی و ارتفاع ممکن است برای یک مدیر که در روز تنها چند ساعت بر روی آن می‎نشیند، می‎تواند مناسب باشد. اما مدیرانی که زمان زیادی را پشت میز خود می‎نشینند، بهتر از مزایای صندلی ارگونومیک (دارای همه تنظیمات مورد نیاز هستند) برخوردار شوند.

همچنین ابعاد اتاق را اندازه‎گیری کنید، تا به غیر صندلی و میز، فضای رفت و آمد به راحتی وجود داشته باشد. به علاقه‎مندی‎ها و سبک کاری خود نیز دقت کنید، شاید شما صندلی تمام چربی دوست داشته باشید یا صندلی کاملا ساده. مهم در گام نخست، بررسی نیازها و علاقه‎مندی‎ها شما است.

هنگام خرید به صندلی‎های قابل تنظیم نگاه کنید!!!

مدیران هر یک دارای عادت‎های کاری و علافه‎مندی‎های متفاوتی هستند که باعث می‎شود انتخاب‎های گوناگونی نیز داشته باشند. انواع صندلی‎ مدیریت دارای طیف وسیعی از کنترل‎های موقعیتی هستند که بیشتر نیازهای مدیران را پوشش می‎دهد. تقریبا تمام این صندلی‎ها دارای پایه‎های ۳۶۰ درجه‎ای هستند که باعث افزایش آزادانه حرکت و کنترل می‎شود.

تنظیمات ارتفاع و زاویه صندلی و تنظیم عمق در بسیاری از صندلی‎های ارگونومیک در دسترس هستند که طیف وسیعی از انواع بدن (قد بلند یا کوتاه، چاق یا لاغر) و موقعیت‎های متنوع را پوشش می‎دهند.

راحتی هنگام کار پشت میز، هنگام خواندن گزارش، شرکت در جلسات، یا لذت بردن از چند لحظه استراحت، موقعیتی است که توسط انواع صندلی مدیریت مناسب ایجاد می‎شود. خرید یک صندلی که قابل تنظیم در شیب است، به فرد اجازه می‎دهد تا به عقب برگردند و لحظاتی استراحت کند.

پشتی صندلی راحتی بیشتری را ایجاد می‎کند!!!

متریال و مواد گوناگونی برای ساخت پشتی صندلی در انواع صندلی مدیریت به کار می‎رود که به مدیر اجازه می‎دهد راحتی بیشتری را تجربه کند. در زیر فواید داشتن پشتی کمری آمده است:

  • پشتیبانی کمری، شکل طبیعی ستون فقرات را تقویت می‎کند.
  • پشتی کمری مناسب باعث گردش خون مناسب می‎شود.
  • پارچه‎های تنفسی و صندلی‎های مش دار، اجازه می‎دهد تا هوا را در پشت و شانه فرد گردش کند، در حالی که آنها را خنک نگه می‎دارد و از عرق کردن جلوگیری می‎کند.
  • متریال ضد آلودگی به مانند: چرم طبیعی و مصنوعی و پارچه‎های با کیفیت، مقاوم در برابر سایش نیز هستند.
  • پشت‎های کوچک در بسیاری از صندلی‎های کار و انواع صندلی مدیریت، از پشت کمر حمایت می‎کنند و اجازه حرکت آزاد را می‎دهند.
  • بسیاری از صندلی‎های ارگونومیک دارای پشتی صندلی میانی هستند. افرادی که ساعت های طولانی را در دفتر می‎گذرانند از مزایای پشتی این نوع صندلی‎ها می‎توانند برخوردار شوند.
  • بیشتر صندلی‎های مدیریتی دارای پشت صندلی‎های بلند هستند که از شانه‎ها حمایت می‎کند که نتیجه آن راحتی بیشتر است.

 

هنگام خرید صندلی، حرک راحت را در نظر بگیرید!!!

اکثر صندلی‎های اداری در انواع صندلی مدیریت دارای کاستور (چرخ) هستند، بنابراین مدیران می‎توانند بدون بلند شدن از صندلی خود به راحتی حرکت کنند. برای اطمینان از پایداری صندلی‎ها، محصولات با پنج پابه چرخ دار را انتخاب کنید. انواع مختلفی از کاستورها وجود دارند، بنابراین بهتر است که سازگاری آنها با کف پوش دفتر خود را نیز بررسی کنید.

به زیبایی  و لوکس بودن صندلی توجه کنید!!!

خرید صندلی‎های اداری شامل موارد زیبایی شناسی نیز می‎شود. انتخاب رنگ‎های شکیل به مانند: مشکی و قهوه‎ای می‎تواند به افزایش وجه مدیر کمک بالایی کند. جنس متریال چرم، احساس قدرت و لوکس بودن را تداعی می‎کند که باعث افزایش شان و منزلت هر مدیری می‎شود. مدیران باهوش معمولا در کنار کاربرد میز، به ایجاد ظاهری شیک و مدرن نیز توجه می‎کنند، زیرا خوب می‎دانند که پیشرفت یک کسب و کار در وهله اول به مبلمان اداری مناسب بر می‎گردد. پس لازم است در هنگام خرید به جنبه‎های زیباشناسی در کنار عملکرد مطلوب صندلی خود توجه کنید.

کلام آخر

در هنگام خرید انواع صندلی‎ مدیریت، عوامل بسیاری وجود دارد. هنگامی که شما نیازهای خود به عنوان یک مدیر شرکت و محدودیت‎های ناشی از فضای موجود را درک می‎کنید، می‎توانید تصمیم به خریدی آگاهانه بگیرید.

صندلی را با تنظیمات و ویژگی‎هایی که متناسب با انواع مختلف بدن هستند، انتخاب کنید و موقعیت صحیح صندلی را برای افزایش کارایی و کاهش خطر آسیب‎های مرتبط با فشار و تنش را در نظر بگیرید. مبلمان اداری بینو bayno طیف گسترده‎ای از سبک‎های انواع صندلی مدیریت را مطابق با نیازهای همه مدیران را دارا می‎باشد.

جهت دریافت اطلاعات مشاوره در خرید انواع صندلی مدیریت با مشاورین ارشد مبلمان اداری شرکت بینو، می‎توانید از طریق صفحه تماس با ما، اقدام فرمایید.

۵/۵ - (۸ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید