توسط: تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ 1 دیدگاه

انواع صندلی تابوره و بهترین مدل آن کدام است؟ برای خرید یکی از انواع صندلی تابوره به چه اطلاعات مهمی نیاز داریم؟ ویژگی‌های مهم این نوع صندلی چیست؟ این مقاله اطلاعاتی را در زمینه این نوع صندلی ارائه می‌کند. با مطالعه این مقاله می‌توانید با نگاهی بسیار هوشمندانه اقدام به انتخاب این نوع صندلی نمایید.

صندلی تابوره چیست؟

هنگامی که نیاز به افزایش ارتفاع در محل کار دارید، یکی از انواع صندلی‎ تابوره، همان چیزی است، که نیازتان را رفع می‌کند. ویژگی این نوع صندلی آن است که، اجازه تنظیم برای داشتن ارتفاع و تحرک بیشتر نسبت به صندلی‎های سنتی را می‎دهد. هم‌چنین آسایش و پشتیبانی کامل از بدن فرد را نیز می‎تواند در بر گیرد.

کاربرد صندلی تابوره

اگر در یک آزمایشگاه، شرکت معماری یا یک استودیوی طراحی گرافیک کار می‎کنید، تهیه انواع صندلی تابوره به عنوان یک ابزار مهم برای کارتان بسیار مهم است. این صندلی‎ها به طور خاص برای حداکثر اثر بخشی در کار مهندسان، هنرمندان و یا افرادی که در سطوح بالا کار می‎کنند، مناسب هستند. این افراد نمی‌توانند از صندلی‌های قدیمی ثابت استفاده کنند. لازمه کارایی و بهره‌وری بالا، داشتن تجهیزات پیشرفته است. انواع صندلی تابوره که با نام صندلی آزمایشگاهی نیز معروف هستند، در طیف گسترده‎ای از انواع ویژگی‎ها و قیمت‎ها به فروش می‎رسند. هم‌چنین این نوع از صندلی، در محیط‎های آزمایشگاهی به فور دیده می‎شود، زیرا برای نوع کاری که آن‌ها انجام می‎دهند، بسیار مناسب است.

تجهیزات صندلی تابوره

انواع صندلی تابوره قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. آن‌ها مجهز به بالشتک اضافی جهت ایجاد راحتی بیشتر نیز هستند که جهت استفاده، می‎توانید آن را با “حلقه‎ای” درست در بالای پایه صندلی، مورد استفاده قرار دهید. صندلی‌های تابوره در ابتدا محبوبیت خود را پیش مهندسان آرشیتکت (طراحی معماری) بدست آوردند. استفاده از این نوع صندلی ساعت‎های طولانی انجام کار طراحی را برای این افراد آسان می‌کند. انواع خاصی از صندلی‌ها، پشتیبانی کمی دارد و ممکن است در زمان استفاده طولانی مدت، باعث ناراحتی افراد شود. به همین منظور برخی از آن‌ها دارای پشتیبانی کمری برای ایجاد حمایت از پشت و کمر فرد است.

انواع صندلی تابوره

در ادامه این نوشتار تعدادی از انواع این نوع صندلی را معرفی می‌نماییم:

صندلی تابوره اورتان

این نوع از صندلی‎های اداری در انواع مختلف و به‌وفور در دسترس هستند. انتخاب انواع صندلی تابوره مناسب نه تنها بهره‎وری در محیط کاری را افزایش می‎دهد، بلکه تعیین می‎کند که مبلمان تا چه مدت قابل استفاده است. صندلی اورتان که از نوعی پلاستیک ساخته می‌شوند، انتخاب خوبی هستند. این نوع صندلی بسیار بادوام است و تمیز کردن آن نیز به آسانی انجام می‌شود.

صندلی تابوره چرمی

اگر به دنبال گزینه‎ای شیک و کلاسیک هستید، می‎توانید انواع صندلی تابوره چرمی را انتخاب کنید.

صندلی پارچه‌ای

متریال پارچه‎ می‌تواند انتخاب مناسب دیگری برای این نوع صندلی باشد. این نوع صندلی‌ها، در حفظ و کنترل درجه حرارت های مختلف بسیار توانمند هستند.

صندلی پارچه‌ای مش

با این حال اگر به طور مداوم در پشت کمر خود احساس گرما می‎کنید، بهتر است از انواع صندلی تابوره با پارچه مش‌دار استفاده کنید. مش تهویه هوای مناسبی دارد و می‎تواند در تمام طول روز را از ایجاد گرمای اضافی جلوگیری کند. به این شیوه فرد عرق نمی‌کند و جریان هوای اضافی نیز کاهش می‎یابد. تمیز کردن این نوع صندلی نیز راحت خواهد بود.

تنظیمات انواع صندلی تابوره

قبل از خرید صندلی و مبل اداری، باید اندازه محیط کاری خود را در نظر بگیرید. اگر فضای اداری کوچک است، می‎توانید از انواع صندلی تابوره بدون پشتی استفاده کنید. این صندلی انعطاف‎پذیری زیادی نسبت به مناطق کوچک دارد. با این حال اگر نیاز به حمایت بیشتری داشته باشید، صندلی با پشتی، ممکن است بهترین گزینه برای انتخاب باشد. برخی از آن‌ها نیز دارای دسته برای راحتی بیشتر هستند. بیشتر انواع صندلی تابوره دارای محدوده تنظیم ارتفاع صندلی هستند، بنابراین مهم است که صندلی را با محدوده تنظیم ارتفاع مناسب برای میز خود خریداری کنید. هنگام بالا رفتن ارتفاع صندلی، آگاه باشید که پاهایتان دیگر زمین را لمس نخواهد کرد. در این زمان دارا بودن حلقه‌ی پایه صندلی ضروری است.

تکیه گاه پا

چندین گزینه برای ایجاد تکیه گاه مناسب پا وجود دارد. این بستگی به راحتی و نوع فضای کاری دارد. در این نوع صندلی، استراحت‌گاه پا، همان حلقه متصل به پایه صندلی است. استفاده از آن جهت ایجاد راحتی در زمان کار است. ممکن است کاربر به دلیل نوع کار خود نیاز به افزایش ارتفاع صندلی داشته باشد، در این زمان پاها نیاز به استراحت‌گاه دارند. طراحی استراحت‌گاه پا در این نوع صندلی، این مشکل را حل کرده است.

حرکت ۳۶۰ درجه‎

اگر به دنبال یک صندلی‎ با حرکت آزادانه ۳۶۰ درجه‌ای هستید، می‎ توانید یک گزینه بدون دسته را انتخاب کنید. این مدل از انواع صندلی‎ تابوره کمک می‎کند تا؛ به راحتی و سرعت از صندلی خود بلند شوید. اگر امیدوار هستید که وضعیت خود را بهبود ببخشید یا از گردن و شانه‎هایتان حمایت بیشتری داشته باشید، بهتر است یک صندلی با پشتی و دسته‎های مناسب را انتخاب نمایید. به طور کلی نوع نیاز کاربر است که نوع انتخاب را تعیین می‎کند.

صندلی چرخ دار تابوره

می‌توانید کاستورهای ( چرخ‎ها ) صندلی خود را بسته به کف اتاق در منطقه کاری خود انتخاب کنید. این چرخ‎ها به حرکت راحت‎تر کمک می‎کنند. انواع چرخ این نوع صندلی عبارت هستند از:

  • کاستورهای نرم که از لاستیک یورتان یا نرم ساخته شده‎ است و برای استفاده در سطوح سخت مانند کاشی و چوب مناسب هستند.
  • کاستورهای سخت که از لاستیک سخت و پلاستیک (نایلون) ساخته شده است و به خوبی بر روی فرش و موکت حرکت می‎کنند.

صندلی تابوره سفارشی

بسیاری از صندلی‎های تابوره و اداری، دارای تنظیمات و ویژگی‎های ارگونومیک هستند. بسیاری از صندلی‎های تابوره نیز دارای تنظیم ارتفاع هستند. خوشبختانه ویژگی‎هایی مانند: پشتی صندلی و تنظیم دسته‎ها هنوز هم می‎تواند اجازه سفارش انواع صندلی تابوره مناسبی را بدهد که به طور کامل برای فیزیک بدنی خاص و محل کار طراحی شده باشد. برای انتخابی درست و مناسب، شرکت مبلمان اداری بینو در کنارتان خواهد بود. این شرکت دارای تنوع بسیاری در تولید انواع مبلمان اداری است. می توانید این نوع صندلی را متناسب با سلیقه و نیازتان سفارش دهید. جهت ثبت سفارش یا دریافت راهنمایی‌های تخصصی در این زمینه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت صندلی تابوره

انواع صندلی تابوره برای استفاده مناسب هستند و تحرک بسیار خوبی برای کار در فضاهای تنگ را در اختیار کاربر قرار می‎دهند. آن‌ها دارای قابلیت‎های فراوانی برای بسیاری از محیط‌های کاری هستند. وقتی تصمیم بگیرید که کدام نوع از انواع صندلی اداری برایتان مناسب‎تر است، باید مقدار بودجه خود را تنظیم کنید. خوشبختانه انواع صندلی تابوره در محدوده وسیعی از قیمت و کیفیت در دسترس هستند. همه چیز بستگی به مقداری که می‎توانید سرمایه گذاری کنید دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و هم‌چنین مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع صندلی تابوره و انواع دیگر صندلی و مبل اداری می‎توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام فرمایید.

کلام آخر

این مقاله بعد از معرفی صندلی تابوره؛ ساختار و انواع آن را نیز مورد بررسی قرار داد. در این مقاله ویژگی‌های خاص تجهیزات، تنظیمات این نوع صندلی مورد توجه قرار گرفت. هم‌چنین کاربری این نوع صندلی بیان شد. جهت سفارش این نوع صندلی و جهت دریافت قیمت آن می‌توانید با مشاوران بینو در تماس باشید.

۵/۵ - (۵ امتیاز)

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید