توسط: تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۲ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو : انتخاب پارتیشن اداری بدون شک یک تصمیم ایده‌آل برای ایجاد فضای بیشتر و صرفه‌جویی در هزینه‌های محل کار خواهد بود. امروزه دیگر عمر کوبیدن و از نو ساختن برای ایجاد فضای بیشتر به سر آمده و افراد به جای آن که دردسر دیوارکشی و ساخت اتاق‌های مستقل را به جان بخرند، ترجیح می‌دهند که برای ایجاد فضای بیشتر و فاصله‌گذاری از پارتیشن‌های اداری استفاده کنند. به طور کلی پارتیشن اداری در پویایی و حرفه‌ای شدن فضای کاری کمک شایانی می‌کند.

انتخاب پارتیشن اداری استاندارد

با پارتیشن اداری می‌توان به نتایج عالی رسید. این به آن معنا است که نه تنها فضایی جدید به فضاهای قبل اضافه می‌شود، بلکه زیبایی و جذابیت محل کار دو چندان می‌شود. امروزه، انواع مختلفی از پارتیشن اداری با توجه به نیاز و سلیقه همه افراد وجود دارد و آن‌ها می‌توانند به راحتی و بر حسب سلیقه خود انتخابی در خور نیاز داشته باشند. با انتخاب پارتیشن اداری، دفتر کار شما از حالت سنتی خارج شده و به دنیای مدرن می‌پیوندد. البته این جمله به معنای آن نیست که هرچه که قدیمی و سنتی باشد، کارآمد نیست. بلکه منظور این است با تحولاتی که در دنیای امروز رخ می‌دهد، هم‌گام شدن با این تحولات لازمه زندگی یک انسان مدرن است.

تقابل هزینه و کیفیت!

در انتخاب پارتیشن اداری، دو عامل مهم حرف نخست را می‌زنند: هزینه و کیفیت. برخی از کسب و کارها بنابر شرایط کاری و تعداد پرسنلی که دارند، برای نصب پارتیشن بودجه بیشتری در نظر می‌گیرند. برای مثال برخی مشاغل مثل آژانس‌های خبری که دارای پرسنل زیاد و در عین حال مستقل از یکدیگر هستند، برای نصب پارتیشن هزینه بیشتری پرداخت می‌کنند. برعکس، برخی دیگر از مشاغل از آنجا که پرسنل زیادی در اختیار ندارند، می‌توانند برای فاصله‌گذاری مورد نیاز، افزایش تمرکز کارکنان خود و برقراری سکوت در محیط کار، از پارتیشن به شکل محدود استفاده کنند.

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری به طور کلی در ۳ نوع زیر تولید می‌شود:

در ادامه نکاتی را درباره هر یک از موارد فوق ارایه می‌نماییم:

۱- پارتیشن شیشه ای

پارتیش شیشه‌ای می‌تواند دارای تقسیم‌بندی‌های متفاوتی باشد؛ در یک تقسیم بندی می‌توان این محصول را به دو نوع زیر تقسیم کرد:

  • پارتیشن شیشه ‌ای ساده
  • پارتیشن شیشه ‌ای طرح دار

در نوع دیگر تقسیم بندی پارتیشن‌های شیشه‌ای را به دو شکل زیر می‌توان تقسیم بندی کرد:

  • پارتیشن شیشه ‌ای ثابت
  • پارتیشن شیشه ای متحرک

و در نهایت در تقسیم بندی دیگری از پارتیشن شیشه‌ای می‌توان آن را به دو نوع زیر تقسیم‌بندی کرد:

  • پارتیشن شیشه ای فریم لس
  • پارتیشن شیشه ای فریم دار

هر نوع از موارد فوق دارای ویژگی‌های مخصوص و منحصر به‌فرد خودش است که با توجه به نوع فعالیت سازمانی و نوع فضای موجود می‌توانید برای انتخاب پارتیشن اداری اقدام نمایید.

۲- پارتیشن آلومینیومی

این نوع پارتیشن را برای فضاهای کاری سفارش می‌دهیم که لازم است در مواقع لزوم و سریع تغییر کاربری بدهند. به‌عنوان مثال اتاقی که لازم است به سرعت برای افراد بیشتری آماده سازی شود. در این صورت باید اقدام به سفارش پارتیشن اداری در دو نوع زیر کرد:

  • پارتیشن اداری ریلی
  • پارتیشن اداری متحرک

این سبک پارتیشن‌ خانگی یا اداری دارای ویژگی کوچک و بزرگ شدن هستند. این سبک پارتیشن‌های متحرک کمک می‌کنند تا فضای کاری‌تان قابلیت تغییر داشته باشد. گاهی اوقات ایجاد یک تغییر کوچک نیز در یک فضای کاری می‌تواند تا زمانی طولانی روح انسان را غرق در شادی و آرامش کند. پارتیشن‌های ریلی نیز با ویژگی‌های خاص خود برای ساخت یک فضای کاری عالی مدرن و شیک، ایده‌آل هستند. از این نوع پارتیشن در ادارات، سازمان‌ها، فروشگاه‌ها شرکت‌ها و مراکز فروش بزرگ استفاده می‌شود.

۳- پارتیشن ام دی اف

در انتخاب پارتیشن اداری استفاده از پارتیشن چوبی نیز رایج است. این سبک پارتیشن ویژه افراد خاصی است. پارتیشن چوبی را در انواع زیر می‌توانید سفارش دهید:

  • پارتیشن چوبی ثابت
  • پارتیشن چوبی متحرک
  • چارتیشن چوبی مدرن
  • پارتیشن چوبی کلاسیک

پارتیشن‌های چوبی که پاراوان نیز نامیده می‌شوند از نوع پارتیشن‌های متحرک هستند و برای جداسازی و تفکیک فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارتیشن ام دی اف از نوع پارتیشن قیمت مناسب محسوب می‌شود که دارای تنوع زیاد در طراحی و رنگ‌بندی است و متناسب با هر فضای کاری و معماری و چیدمان داخلی می‌تواند سفارش داده شود.

پارتیشن اداری بینو

شرکت تخصصی طراحی و ساخت مبلمان اداری، پارتیشن‌های اداری بینو را در سه نوع زیر ارایه می‌نماید:

  • پارتیشن فریم لس
  • پارتیشن آلومینیومی
  • پارتیشن ام دی اف

هر یک از انواع پارتیشن فوق دارای طراحی‌های متنوعی است. به‌عنوان مثال پارتیشن اداری فریم لس به‌صورت تک جداره ودو جداره ارایه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از صفحه محصولات ما دیدن نمایید و اطلاعات تخصصی هر مورد را مطالعه نمایید.

قیمت پارتیشن اداری مدرن و ساده

اگر خواهان استفاده و اجرای این نوع محصول در محیط کاری خود هستید؛ می‌توانید از بین انواع گوناگون ارایه شده در این مقاله نوع متناسب با محیط کاری و موقعیت شغلی خود را انتخاب نمایید. قیمت پارتیشن اداری ساده و قیمت پارتیشن اداری چوبی بسیار مناسب است. قیمت پارتیشن اداری مدرن، قیمت پارتیشن اداری شیشه ای و قیمت پارتیشن دوجداره هر کدام با توجه به مساحت اجرای کار تعیین می‌شود. از ویژگی‌های این محصولات آن است که درصورت تغییر مکان شرکت یا محیط کار، امکان جابجایی آن توسط اهل فن بسیار آسان و کم هزینه است. به همین دلیل انتخاب پارتیشن اداری یک انتخاب مقرون به‌صرفه محسوب می‌شود.

کلام آخر

در زمان انتخاب پارتیشن اداری باید دید کدام‌ یک از این پارتیشن‌ها کاربرد بیشتری در محیط کارتان دارند؟ پارتیشن‌های شیشه‌ای به‌طور کلی فضایی بسیار دوستانه و شیک فراهم می‌کنند. در این نوع پارتیشن تعامل حرف اول را می‌زند. در بعضی از دفاتر کاری ممکن است نیاز به جابجایی پارتیشن باشد. تغییر فضا و تنوع مهم‌ترین دلیل در گزینش پارتیشن‌های متحرک و قابل جابجایی است. در این بین، پارتیشن‌ چوبی هم می‌تواند بسیار کاربردی، شیک و جذاب باشد. در این نوع پارتیشن می توان از سبک مدرن و سنتی به یک میزان بهره جست.

عزیزان همراه لطفا برای دریافت مشاوره خرید مبلمان اداری در زمینه انتخاب پارتیشن اداری می‌توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت نمایید.

 

۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید