توسط: تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

تقریبا همه این کار را می کند. اگر در وضعیت دفتر شما، کارکنان با مکالمات همکاریشان مختل شوند یا برعکس، یا بیش از حد ناراحت می شوند که دیگران می توانند مکالمات آن ها را بشنوند یا صدای چاپگرها و دیگر دستگاه های آن ها را ناراحت می کند پس باید به فکر مواردی برای دفع صدا باشید.

  • حمل صدا

حریم خصوصی (و یا عدم آن) و سر و صدا مهم هستند، و بدون چیدمان، مسائل بسیاری در دفاتر به وجود خواهند آمد. علاوه بر این، در زمینه مراقبت های بهداشتی و خدماتی، حفاظت از اطلاعات یک اولویت مهم است، بلکه قانون نیز است. پتانسیل افشای اطلاعات آنها به عنوان یکی از جدی ترین خطرات شناخته شده است و نقض HIPPA می تواند به همان اندازه گران باشد.

خبر خوب این است که نصب یک پوشش صدا یک راه ساده و مقرون به صرفه است. پنهان سازی صدا به این دلیل کار می کند که “محدوده دینامیکی” صدا را در یک محیط تغییر می دهد. به طور معمول، محدوده دینامیکی در محیط های اداری بزرگ است، به این معنی است که وقتی افراد به طور فعال صحبت می کنند و کار می کنند، تفاوت زیادی بین سطح پایین تر محیط، میزان صدا و بالاترین مقدار آن وجود دارد. دفاتر به دلیل این محدوده دینامیکی بزرگ به عنوان منطقی پر سر و صدا شناخته می شوند.

صدای دیسیبل بالاتری از گفتار مکالمه به راحتی در فضای صدای پس زمینه محیط پایین تر است. پوشش صوتی با افزایش ظاهری سطح صدای پس زمینه محیط کار، در نتیجه موجب کاهش دامنه دینامیکی صدا می شود. این به طور موثری “پوشش” سر و صدای ناخواسته را کم می کند، باعث می شود که گفتار ناخوشایند (ایجاد حریم خصوصی)، و محیط کاری را به طور آکوستیکی ایجاد کند.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید