توسط: تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row parallax_content=”off” us_notification=”” notification=””][vc_column css=”.vc_custom_1496229440864{padding-top: 20px !important;padding-right: 50px !important;padding-bottom: 50px !important;padding-left: 50px !important;}”][vc_column_text css=”.vc_custom_1496228709580{background-color: #eaeaea !important;background-position: 0 0 !important;background-repeat: repeat !important;border-radius: 10px !important;}”]

۴ دلیل که چگونه یک مبلمان اداری خوب، بهره وری را افزایش می‌دهد

به محل کار خود دقت کنید؛ هر بخش از مبلمان اداری مانند تکه‌ای از یک پازل است که در کنار سایر تکه‌ها معنا می‌یابد. در واقع هر بخش به عنوان یک نیروی بالقوه برای افزایش کارایی و بهره‌وری در کار است. با انتخاب یک مبلمان مناسب و جدید به جای مبلمان اداری قدیمی و خسته کننده، یک گام به سمت بهره‌وری برداشته‌اید و این امری بسیار مهم و ضروری است.

در اینجا به نکاتی درباره انتخاب مبلمان اداریِ مناسب در جهت افزایش بهره‌وری بیشتر اشاره می‌کنیم:

 

  • مبلمان اداری خسته کننده، شما را تنبل می‌کند!

مبلمان اداری است که خسته کننده باشد نه تنها باعث تنبلی‌تان می‌شود، بلکه باعث تحریک شما به سکون بیشتر می‌شود. با مبلمان اداری خسته کننده و غیراستانداردی که اغلب دور تا دور ما را احاطه کرده است، افراد انگیزه و علاقۀ خود را به کار از دست می‌دهند. همچنین بهره‌وری آنها تا حد زیادی کاهش می‌یابد. هر فرد به طور میانگین ۸ ساعت کاری را در طی روز سپری می‌کند. چنانچه این ساعات را بر روی صندلی غیر اصولی و خستگی‌آور بگذراند، به طور حتم در منزل نیز این خستگی و خمودگی را با خود همراه خواهد آورد.

 

  • رنگ دلیلی بر تحرک و شور و شوق

بسیاری از دفاتر در  انتخاب مبلمان اداری از رنگ‌های روشن استفاده می‌کنند. به این دلیل که رنگ‌های شاد و روشن به بهبود خلق و خوی فرد کمک می‌کند. این یک راه خوب برای ایجاد انرژی مثبت، کاهش استرس و  افزایش بهره‌وری است.

 

  • اهمیت پاکیزگی

در کنار انتخاب مبلمان اداری مناسب و اصولی، باید پاکیزگی را نیز رعایت کرد. آشفته‌گی در محیط کار، بر روند تولید و خلاقیت تاثیر مستقیم می‌گذارد، پس بهتر است پاکیزگی و نظم را رعایت کنید.

 

  • حفظ آیتم‌های مورد نیاز در کنار هم

بارها شده  که کارکنان یک محیط کاری، برای استفاده ار پرینتر و سایر وسائل، از جای خود بلند شده و مسافتی را طی می‌کنند. این خود باعث عدم تمرکز در کار و صرف زمان بیهوده می‌شود. پس بهتر است با انتخاب مبلمان اداری مناسب این مورد را هم لحاظ کنید.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید