توسط: تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

۶ عامل مهم که باید برای خرید مبلمان اداری در نظر گرفت – پارت دوم

 

۳- انعطاف پذیری و قابلیت

عوامل بعدی که باید در نظر بگیریم، انعطاف‌پذیری و قابلیت‌ ذخیره سازی و نگهداری است.

-آیا میز کار شما فضایی برای ذخیرۀ فایل، اسناد و مدارک دارد؟

-آیا به راحتی می‌توانید پاهای خود را زیر میز قرار دهید؟

-آیا به اندازه کافی برای کارکنان راحت است؟

اگر پاسخ شما به پرسش‌های مذکور مثبت است، پس باید به شما تبریک گفت! زیرا یک سرمایه‌گذاری عاقلانه انجام داده‌اید. مبلمان اداری با قابلیت‌های متعدد همیشه یک انتخاب خوب است. زمانی‌که شما قابلیت کالا و میزان بودجه را با هم در نظر می‌گیرید، در واقع با یک تیر، دو نشان زده‌اید.

نتیجۀ توجه به قابلیت‌های متفاوت هریک از مبلمان اداری، راحتی و بهره‌وری بالا است و کمک شایانی به انتخاب بهترین نوع آن خواهد کرد. البته در کنار این موارد، لازم است بدانیم که پارامترهای مورد نیاز ما بر حسب مقدار بودجه چیست؟ نوع کار و ارتباط آن با راحتی کارکنان چه می‌تواند باشد؟ این سوال‌ها و سوالات دیگر می‌تواند در انتخاب و خرید مبلمان اداری مورد نظر، راهنمای ما باشد.

۴- سایز

انتخاب مبلمان اداری با نسبت ابعاد اتاق و فضای کار ارتباط مستقیم دارد. استفاده از مبلمان اداری بزرگ، بدون توجه به ابعاد اتاق، می‌تواند دست و پا گیر و مانع حرکت افراد باشد. پس در گام نخست باید از ابعاد اتاق خود مطمئن شوید و در این باره تحقیق کنید که چطور می‌توانید از تمامی فضای اتاق استفاده حداکثری ببرید. انتخاب یک مبلمان اداری مناسب حتی می‌تواند تا حدودی اتاقتان را بزرگ جلوه دهد. توجه به سایز اتاق و در نتیجه مبلمان اداری متناسب با آن، هم راحتی کارکنان را به همراه خواهد داشت و هم در راستای مباحثی همچون ارگونومیک فضای کاری هم خواهد بود.

مبلمان اداری بینومبلمان اداریمیز مدیریت مبلمان اداری بینو

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید