توسط: تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

عدم توجه به راحتی کارکنان

وقتی بحث مبلمان اداری می شود، راحتی برابر با بهره وری است. یک طراحی ارگونومیک برای در نظر گرفتن راحتی و بهره وری برای کارکنان، موضوعی بحرانی است. ویژگی هایی از قبیل مقدار انحنای صندلی، پشتیبانی از تکیه گاهی برای کمر و صندلی قابلیت تنظیم در ارتفاع، دسته ها داشته باشد، این ویژگی ها آسیب های جسمی وارده به کارکنان و همچنین از دست رفتن روز های کاری جلوگیری می کند. به نوبه خود این عوامل کمک می کند تا هزینه هایی از جمله تغییر کارکنان و بیمه های درمانی که ممکن است علت انتخاب بد مبلمان اداری باشد، کاهش پیدا کند.
به عبارتی می توان گفت فضا سازی علمی و ارگونومیک در محیط کار برای کارکنان و پیشرفت شخصی و جمعی آنان تاثیری مستقیم دارد. مطمعنا شرکتی که بر مبنای استراتژی هایی ناشی از موفقیت بنا گشته باشد، باید برای طی چنین روندی مبلمان اداری مبتنی بر خصوصیات کار و کارکنان داشته باشد. در بر نگرفتن نظرات و خواسته های کارکنان در انتخاب مبلمان اداری ضربه شدیدی به دستاورد های شرکت خواهد زد.
ممکن است جهت کم کردن هزینه های شرکت، مبلمانی در خور نیاز های کارکنان خریداری نشود، که این دلیلی بر هزینه های بیشتر در آینده می باشد. یعنی نبود گزینش مناسب و کاربردی در انتخاب مبلمان داری مخصوص کارکنان، باعث کاهش بهره وری و روند صعودی شرکت خواهد شد. انتخاب مبلمان ادرای برحسب مقدار ارتفاع میز، خصوصیات کاربردی صندلی جهت راحتی و برقراری سلامت فردی، راحتی دست ها و پاها به نسبت طراحی میز جهت کار با کامپیوتر، توجه به نقطه دید به مانیتور و غیره… نکاتی هرچند کوتاه و مهم برای یک گزینش مناسب است.
با این اوصاف توجه به نظرات و نیاز های کارکنان در انتخاب و خرید مبلمان اداری موضوعی اجتناب ناپذیر است.

مبلمان اداری بینومیز کارشناسی مبلمان اداری بینومیز کارگروهی(میز ورک استیشن) مبلمان اداری بینومیز کارگروهی(میز ورک استیشن) مبلمان اداری بینومیز کنفرانس مبلمان اداری بینومیز مدیریتی مبلمان اداری بینو

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید