توسط: تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

۱۰ اشتباه در خرید مبلمان اداری – پارت سوم

 

انتخاب محصول غیر مرتبط با کار

انتخاب مبلمان اداری مناسب و مرتبط با نوع کار، نقش بسیار مهمی در پیش‌برد اهداف شخصی و سازمانی دارد. بر کسی پوشیده نیست که رابطه انسان و محیط کار، بر پایۀ اصول ارگونومیک استوار است. بر این اساس که رابطه‌ای است طبق نیازهای شغلی و کاهش فشارها و صدمات ناشی از کار. طراحی صحیحِ فضای کار به همراه انتخاب مبلمان اداری استاندارد، اثرات مثبتی همچون بالا رفتن سطح ایمنی، سلامت، تطبیق کار با کارکنان بر اساس اندازه بدن فرد و در نهایت برخورداری از رضایت شغلی و بهبود بهره‌ وری در فضای کار را موجب می‌شود.

آیا به عنوان یک کارمند از نشستن بر روی صندلی اداری (کار) خود احساس ناراحتی می‌کنید؟ آیا دیگر از محیط کار خود خسته شده‌اید؟ تأثیرات ایجاد این خستگی چه می‌تواند باشد؟

گرچه ممکن است از کار خود حقوق بالایی دریافت کنید، اما این به تنهایی موجب احساس رضایت شغلی در شما نمی‌شود. پس می‌توان گفت عوامل دیگری هم در ایجاد عدم رضایت شما نقش دارند.

آیا در مقام یک مدیر یا کارفرما،  از پیشرفت پروژه‌های خود دلسرد شده‌اید؟ آیا با وجود زمان‌بندی و حتی پیش‌بینی‌های لازم، باز هم متحمل هزینه‌های هنگفتی شده‌اید؟

پس دلایل مشابهی برای عدم رضایت دو طرفه برای کارکنان و مدیران وجود دارد که می‌تواند به فضای کار یا به عبارتی انتخاب مبلمان اداری نامناسب مربوط شود. مطمئناً خرید مبلمان اداری غیر مرتبط هم برای کارکنان و هم مدیران اثرات زیان‌بار زیادی خواهد داشت. توجه به کارکنان و خواسته‌هایشان با هزینه‌های مربوط به کار، رابطه تنگانگی دارند.
گرفتن یه محصول نامرتبط و غیر ضروری به جز صرف هزینۀ گزاف و عدم پیش‌برد کار، باعث ناراحتی‌های جسمانی برای کارکنان، پرداخت بیمه‌های مختلف و هزینه‌های دیگر بهداشتی و درمانی خواهد شد. پس، انتخاب مبلمان اداری مناسب مستلزم آگاهی کافی و دانش علمی برای تمامی افراد و شرکت‌ها خواهد بود.

مبلمان اداری بینو                         مبلمان اداری بینومبلمان اداری بینو                         میز پذیرش (کانتر اداری) مبلمان اداری بینو47623008

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید