توسط: تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

کابینت های فایلینگ راهی امن برای حفظ اطلاعات

برای موفقیت و سازماندهی، هر کسب و کار باید یک سیستم ذخیره سازی قابل اعتماد داشته باشد. حتی در دنیای مبتنی بر فناوری پیشرفته امروز، داشتن نسخه های کاغذی از اسناد مهم هنوز بسیار حیاتی است. فایل های دیجیتال می توانند از بین بروند یا پاک شوند. خوشبختانه، مبلمان بینو  در اینجا هست تا بهترین سیستم های ذخیره سازی را در اختیارتان قرار دهد.

  • فایلینگ ضد آتش

گاهی اوقات، اتفاق غیر منتظره خواهد افتاد. اما حتی اگر هرگز تصور نکنید که در ساختمان اداری شما آتش سوزی وجود داشته باشد، همیشه این احتمال وجود دارد. به همین دلیل است که کابینت فایلینگ ضد آتش بسیار مهم است تا از اسناد با ارزش و حساس شما محافظت کند. از اسناد مالی تا قرارداد های کارمندان، هر سند شما باید ایمن نگه داشته شود و یک کابینت ضد آب می تواند این کار را انجام دهد. این نه تنها فایل های خود را از آسیب های آتش سوزی محافظت می کند، بلکه خود کابینت نیز تحت تاثیر آزمایش قرار می گیرد.

  • فایلینگ قفل شده

برخی از فایل ها می توانند برای کل شرکت شما باز باشد، در حالی که دیگران باید محرمانه نگه داشته شوند. به منظور حفظ خصوصی اطلاعات حساس، مبلمان بینو می تواند به شما در انتخاب کابینت های مناسب ذخیره سازی با ترکیبی از قفل های الکترونیکی کمک کند. به این ترتیب، اطلاعات نیاز به دانش شما در دست کسانی است که به آن نیاز دارند، و هیچ کس دیگری. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا کابینت های فایلینگی را که طیف وسیعی از اسناد را در اختیار شما قرار می دهند طراحی کنند، حتی اگر آنها از اندازه استاندارد برخوردار نباشد.

به دنبال یک راه برای نگه داشتن اسناد مهم خود هستید؟ مبلمان بینو BAYNO برای کمک به شما اینجا هستند. ما راه حل های بسیاری برای سوالات طراحی فضای اداری شما داریم، بنابراین امروز با ما تماس بگیرید!

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید