توسط: تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن به دنبال ظاهری مینیمالیستی (ساده)، تمیز و بی نظیر است. این به معنای تجدید نظر از سبک های براق و شلوغ و توجه مستقیم در طراحی ساده است. در زیر برخی از ویژگی های کلیدی کابینت های آشپزخانه مدرن را بررسی می کنیم تا به شما در خرید کابینت مناسب، شیک و مطابق با فضای آشپزخانه تان کمک کرده باشیم.

ویژگی های کابینت آشپزخانه مدرن

طراحی آشپزخانه مدرن از سطوح صاف، اشکال هندسی جسورانه، خطوط تیز و بدون تزئین استفاده می کند و از طریق عناصر مختلف از جمله کابینت آشپزخانه منعکس می شود. کابینت ها مستلزم حساسیت طراحی و ویژگی های طراحی مدرن است. آنها بسیار ساده هستند که کارایی آنها را افزایش می دهد.

یکی دیگر از جنبه های مهم آشپزخانه های مدرن، استفاده از خطوط تیز برای تولید اشکال برجسته است. بر روی خطوط افقی مانند: شیارها کابینت، دستگیره ها، ستون های کشویی کابینت که در یک ردیف قرار گرفته اند. به طور سنتی، گره های چوب (خطور دایره وار چوب ها) برای درب ها یا پانل ها از جهت عمودی دنبال می شود، اما کابینت های آشپزخانه مدرن مخالف این سبک هستند و گاهی اوقات می توانند طرح هایی داشته باشند که از الگوی افقی آنها مطابقت داشته باشد.

به طور کلی، کابینت های آشپزخانه مدرن به سبک ساده و شیک آنها مشخص می شود. درب کابینت ها نیز بسیار ساده و تاکید بر عدم وجود تزئینات دارد. اگر چه به سمت استفاده از خطوط مستقیم می رود، درهای کابینت ها نیز ممکن است از خطوط و زاویه های منحنی برجسته استفاده کنند. سبک درب پانل مسطح شایع ترین نوع طراحی درب کابینت است که در کابینت های آشپزخانه مدرن استفاده می شود. سبک درب پانل تخت با ظاهر بدون قاب مشخص می شود.

به طور سنتی، کابینت آشپزخانه از موادی مانند: چوب طبیعی به عنوان ماده اولیه ساخته می شود، با این حال برای کابینت می توان از مواد طبیعی و مصنوعی استفاده کرد.  کابینت ها معمولا از چوب، MDF، ورق های ممبران، هایگلاس، پلاستیک، شیشه و فلزاتی مانند: آلومینیوم و فولاد ضد زنگ استفاده می کنند. در بعضی موارد این مواد به صورت کامپوزیت طرح داده می شوند تا سبک هایی زیبا را تولید کنند، مانند: یک درب شیشه ای مات با قاب آلومینیومی. همچنین بیشترین نوع چوب مورد استفاده برای کابینت های مدرن ام دی اف MDF هستند که محبوبیت بسیار زیادی دارند.

چوب همیشه ماده اصلی برای کابینت آشپزخانه است. این متریال فضایی طبیعی را به آشپزخانه اضافه می کند و باعث می شود احساسات گرمی به افراد خانه منتقل شود. در مقایسه با کابینت های سنتی که از چوب طبیعی استفاده می کنند، کابینت های مدرن می توانند از چوب مصنوعی مانند: ام دی اف و لمنیت ساخته شوند.

چوب برای کابینت آشپزخانه نیز باید زیبایی مینیمالیستی و ساده بودن را نشان دهد. از آنجا که طراحی مدرن بر استفاده از خطوط تیز تأکید می کند، کابینت های آشپزخانه چوبی معمولا از الگوی افقی (گره) پشتیبانی می کنند. برخی از رنگ های چوبی محبوب برای کابینت های آشپزخانه مدرن، کرم، قهوه ای، گردویی تیره و سیاه و سفید هستند.

رنگ سفید، کابینت های آشپزخانه را مدرن و زیبا جلوه می دهد. در واقع، این یکی از محبوب ترین کابینت های رنگی است. کابینت های سفید، انتخابی بی انتها است و ثابت شده است که حتی برای چندین دهه حتی از جلوه های سبکی خود خارج نشده است (یعنی همیشه سبکی جدید است). تعدادی از مزایای دیگر برای کابینت های سفید وجود دارد. اول این است آنها به زیبایی شناسی و علاقه بصری کمک می کنند استفاده از رنگ سفید نگاهی خیره کننده و شیک است. دوم اینکه کابینت های سفید فضایی مثبت و آرامش بخش را ایجاد می کنند. آنها نور و انرژی را در فضا منعکس می کنند.

کابینت های سفید نیز برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب هستند، زیرا فضا را بزرگ تر نشان می دهند. آنها همچنین با افزایش سطح نور، فضا را روشن تر می کنند. اگر می خواهید آشپزخانه ای تمیز داشته باشید، می توانید از این نوع رنگ استفاده کنید، زیرا آنها بهداشت و سلامتی را ایجاد می کنند. خاک و گرد و غبار را می توان به راحتی بر روی سطوح کابینت سفید دید، بنابراین برای تمیز کردن بسیار آسان هستند.

همچنین رنگ هایی را انتحاب کنید که قابلیت انعطاف پذیری از لحاظ مطابقت با عناصر دیگر آشپزخانه را داشته باشند. همچنین لازم است با هر رنگ دکور یا لوازم دیگر آشپرخانه در تضاد نباشد.

کابینت های سفارشی نیز قابل خریداری هستند؛ بر خلاف کابینت هایی که معمولا قبل از آن ساخته شده و خریداری می شوند، به عنوان کابینت های سفارشی شناخته می شوند تا حداکثر شخصی سازی را بر حسب ترجیحات مشتری داشته باشند. هیچ یک از اجزای آن قابل مونتاژ نیست، زیرا همه چیز طراحی، برش، ساخت و تولید از ابتدا با توجه به نیازهای مشتری و الزامات او ساخته می شود.

کلام آخر

اکثر تولید کنندگان کابینت ها سبک هایی را مطابق با زیبایی شناسی مدرن ارائه می دهند. شما می توانید انواع کابینت ها از سبک تا متریال را انتخاب و خریداری کنید. مزیت اصلی سفارشی سازی آزادی خلاقانه است. این اجازه می دهد تا شما به ایجاد یک طراحی آشپزخانه فوق العاده شیک، در هر اندازه، طول و عرض، با استفاده از هر گونه مواد بسنده کنید.

به طور کلی فرآیند تولید کابینت های آشپزخانه بسیار تخصصی و سخت است. مقدار زمان و تلاش که در فرایند تولید آن به وجود می آید باعث می شود نقشی اساسی در عملکرد و زیباشناسی آشپزخانه ایجاد کند. از آنجایی که فرایند کاری سخت است، کابینت های مدرن امروزی می توانند بسیار هزینه بردار نیز باشند. مهم است که در زمان خرید نیازهای نخستین خود را به درستی تعیین و پردازش کنید.
مبلمان اداری بینو به عنوان یکی از پیشتازان صنعت مبلمان، توانسته با ارائه طرح هایی مدرن در کنار متریال عالی و با کیفیت در راستای خواسته های خریداران خود گام بردارد. با این حال، برای آگاهی از نحوه فروش و لیست قیمت انواع کابینت های آشپزخانه با از طریق راه هیا زیر در تماس باشید.

 



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][us_btn text=”برای مشاهده انواع کابینت کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fbayno-co.com%2F%25DA%25A9%25D8%25A7%25D8%25A8%25DB%258C%25D9%2586%25D8%25AA-%25D8%25A2%25D8%25B4%25D9%25BE%25D8%25B2%25D8%25AE%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2587%2F||target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید