توسط: تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

میز اداری و صندلی دو مقوله برای نیازهای کارکنان است تا کار خود را به طور موثر انجام دهند. این میز به عنوان پایگاه اصلی کارکنان شما عمل می کند ، بنابراین مهم است که آنها با یک میز که راحت، کارآمد است و به آنها اجازه می دهد کار خود را به طور موثر انجام دهند، روبرو شوند.

یک اندازه لزوما مناسب همه نیست ، انواع گوناگون شغل نیاز به محیط های کاری مختلف دارد. شخصیت کارمندان و تنظیمات شخصی نیز باید در نظر گرفته شود! در هنگام انتخاب یک میز اداری برای کارکنان، ما به بررسی عوامل موثر بر آن خواهیم پرداخت.

  • چقدر به ارتفاع یک میز نیاز دارم؟

هیچ کس می خواهد در تمام طول روز بدون راحتی کار کند. اندازه میز معمولی برای یک فرد متوسط قد ۲۹-۳۰ اینچ است. این به این معنی است که سطح میز تا ارتفاع از کف است. این ارتفاع باعث می شود که میز در اتاق های متعدد همچون اتاق نشیمن بدون نیاز به دسترسی به کامپیوتر و لوازم خود باشند. صندلی اداری قابل تنظیم با ترکیب با یک میز کار می کند تا برای راحتی بیشتر مناسب باشد.

  • آیا باید یک میز اداری داشته باشیم؟

آیا کارکنان شما دارای فضاهای کاری فردی هستند یا میز انتخابی شما باید دارای یک فضای مشارکتی باشد؟ این بستگی به حجم میز شما دارد. اطمینان حاصل کنید که قبل از خرید میز اداری ، فضای اداری خود را دقیقا اندازه گیری کنید تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای همه چیز وجود دارد.

  • چه نوع سطحی باید انتخاب کنم؟

اکثر محیط های کاری ترجیح می دهند از چوب و وینر (روکش چوب) روی میز استفاده کنند. میزهای وینر ارزان ترین هستند و چوب واقعی را ارائه می دهند. میزهای فلزی یا فولادی برای افرادی که نیاز به یک سطح کار سنگین دارند، ترجیح داده می شود. میزهای چوبی زیبا و شیک هستند.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید