توسط: تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ 1 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین لیست تجهیزات اداری کدامند؟ برای خرید تجهیزات دفتر کار به چه نکاتی باید توجه کرد؟ برای بیشتر صاحبان مشاغل، هیچ چیز مهم‌تر از بهره‌وری بالا در محل کار نیست. امروزه بسیاری از برندهای بزرگ، مبلغ هنگفتی برای بهبود کارایی گردش کار در محیط کاری و فضای اداری میپردازند. این مبلغ صرف اموری مانند طراحی کلی دکوراسیون، روشنایی و چیدمان مبلمان اداری سرمایه‌گذاری می‌شود. این نشان می‌دهد که فضای باز و پذیرا، روشن و آرام اداری تا چه میزان می‌تواند کارایی را افزایش داده و بر عملکرد کارمندان مؤثر باشد.

افزایش بهره‌وری با خرید تجهیزات اداری

مطمئناً برای تولید یک فضای کاری مثبت لازم نیست تمام کلیشه‌ها و فضاهای اداری سنتی و موجود را بشکنید. ایجاد برخی تغییرات کوچک می‌تواند در افزایش بهره‌وری و راندمان کار نقش مهمی داشته باشد. تکنیک‌های زیادی برای به کارگیری وجود دارد و انواع مبلمان اداری برای افزایش بهره وری تیم شما در دسترس است. می توانید آن ها را بشناسید و یا مورد استفاده قرار دهید. در ادامه چند روش برای بهبود بهره وری در فضای کار با استفاده از تجهیزات اداری آورده شده است:

۱. محل کار را روشن و جریان هوا ایجاد کنید

طبق برخی مطالعات ، فضای روشن و ترجیحاً با نور طبیعی برای تقویت خلاقیت ضروری است. نور طبیعی می تواند به طور قابل توجهی باعث بهبود خلق و خو و کمک به تمرکز روی کارها شود. کارمندان اداری که در معرض نور طبیعی هستند ۱۵٪ بیشتر از کسانی که در معرض کار نیستند در محل کار خود باقی می مانند تا کارها را سر و سامان دهند. علاوه بر این ، تحقیقات نشان می دهد افرادی که نور خورشید کافی در اتاق یا محل کار آن ها وجود ندارد به طور متوسط ​​۴۶ دقیقه از خواب شبانه خود را از دست می دهند. این موضوعی است که تأثیر جدی بر کارایی کارمندان شما دارد.

قدم زدن در محل کار و در هنگام استراحت و یا ناهار همچنین می تواند به کاهش خستگی و دلمردگی ، کاهش استرس و بهبود روحیه  کارکنان شود . در نتیجه می تواند به بهره وری آن ها کمک کند. علاوه بر این ، با فراهم کردن فضای کار با تهویه مطلوب در ماه های گرم تابستان با پنکه و پنجره های باز ، و گرم شدن در ماه های سرد زمستان می تواند به کارمندان کمک کند تا روی کارها تمرکز کنند و حواسشان را پرت موضوعات پیش پا افتاده نشود.

۲. از طرح های رنگی استفاده کنید

رنگ می تواند در محیط کار نقش مهمی داشته باشد، بنابراین هوشمندانه رنگ را برای دفتر خود انتخاب کنید. رنگ مناسب اداری ممکن است بر روی بهره وری کارمند شما تأثیر بگذارد. در نتقطه مقابل استفاده از ترکیب رنگی اشتباه باعث احساس خستگی و بی انگیزگی کارمندان می شود. بنابراین ، بیایید نگاهی به چگونگی تأثیر رنگ بر کارایی فضای کار بیندازیم.

  • آبی یک رنگ آرام بخش است. می تواند ایده های روشن را تحریک کرده و خلاقیت را افزایش دهد.
  • سبز احساس هماهنگی ایجاد می کند ، دقیقاً مانند رنگ آبی ، سبز احساس آرامش ایجاد می کند و به شما در ایجاد نوآوری کمک می کند.
  • زرد رنگی خوش بینانه است ، در صورت استفاده صحیح می تواند محیط کار را تحریک کند.
  • قرمز یک رنگ قدرتمند است ، قرمز اگر به درستی استفاده شود می تواند به افزایش عملکرد کمک کند.

۳. استفاده هوشمندانه از مبلمان و تجهیزات اداری

تجهیزات اداری 2
امروزه  استفاده از مبلمان اداری در دفتر مدرن یک اتفاق حیرت انگیز و جذاب است. تهیه مبلمان اداری راحت برای کارمندان بسیار مهم است زیرا این امر می تواند مشکلات جسمی مانند گردن درد یا کمردرد را کاهش دهد. برخی از مبلمان اداری با طراحی ارگونومیک مانند صندلی های ارگونومیک تنظیمات بی شماری دارند. آن ها را شرایط لازم و کافی برای کارمندان جهت انجام و ایجاد فضای کاری مطلوب را فراهم می کنند. استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک واقعاً می تواند به کاهش مسائل مربوط به سلامتی و ایجاد فضای کار بهتر کمک کند زیرا بیشتر کارگران بیش از ۸ ساعت در هر روز کار می کنند.

۴. از تجهیزات اداری به اندازه کافی استفاده کنید

تجهیز محل کار به تجهیزات اداری با کیفیت نیز می تواند به افزایش کارایی کار کمک کند. در زیر برخی تجهیزات اداری آورده شده است که برای کمک به کسب و کار شما برای دستیابی به بهترین عملکرد ضروری است.

  • سیستم تلفنی پیشرفته ،یک سیستم تلفن با کیفیت باید ساده و همچنین دارای ویژگی های پیشرفته ای از جمله افزودن تماس ، انتقال تماس ، مکالمه در حالت تعلیق ، ضبط تماس و غیره باشد.
  • خرد کن های کاغذی ،برای امنیت و محافظت مناسب از اسناد و مدارک، از دستگاه خرد کن کاغذی استفاده کنید. کاغذهای برش خورده تقریباً غیرممکن است که دوباره جمع آوری شود.
  • چاپگر ،یک چاپگر لیزری پیشرفته دارای بسیاری از ویژگی های مدرن جدید است ، می تواند اسکن ، چاپ ، فکس ، مدیریت اسناد و ذخیره فایل ها و همچنین ارسال و دریافت اسناد به صورت بی سیم ، تولید اسناد اداری را آسان کند.
  • کاغذ برش ،اگر کاغذهای زیادی می برید ، باید در یک دستگاه برش کاغذ با کیفیت خوب را محل کار خود استفاده کنید. دستگاه برش کاغذ می تواند به کارمندان کمک کند تا در صرف زمان برای برش با قیچی و ابزارهای ساده زمان کمتری را صرف کنند.
  • ماشین تاشو کاغذ، اگر تعداد زیادی فاکتور یا نامه دارید که نیاز به تا شدن دارد ، این دستگاه کمک بزرگی به شما می کند و می تواند ۱۰ برابر سریعتر از تاشدن دستی فاکتورها یا نامه های شما کار را انجام دهد.

کلام پایانی

تمام این موارد ذکر شده جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما به نگارش درآمده است. در نهایت اگر به خرید دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ نوشتار و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی ذکر شده‌اند و یا در ادامه خواهیم گفت، همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که محیط کاری شما از نظر مبلمان اداری نظیر میز کار اداری، صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب جهت ورود به فروشگاه فرا رسیده است. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی و اجرای دکوراسیون اداری تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. بازتاب: مبلمان اداری ارگونومیک تقویت کننده سلامت کارکنان | مبلمان اداری بینو

دیدگاهتان را بنویسید