توسط: تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ 0 دیدگاه

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : نحوه صحیح خرید صندلی اداری جدید چیست؟ چگونه باید از تولیدی صندلی اداری ارزان خرید کنیم؟ صندلی اداری یکی از اجزای جدایی ناپذیر در ساختار سازمانی است. به افراد در انجام وظایف کمک می‌کند. آن‌ها را در بهترین حالت قرار می‌دهد. بر بازدهی آن‌ها موثر است. صندلی اداری می‌تواند کارمند را در بهترین شرایط برای انجام کار خود قرار دهد. همچنین صندلی اداری می‌تواند کارمند را از کار خود بیزار کند. او را از محل کار جدا کند. انگیزه را کم کند. بر این اساس همیشه خرید صندلی اداری یکی از چالش‌ها بوده است؟

راهنمای خرید صندلی اداری جدید

اگر به تازگی نشستن بر روی صندلی اداری شما را آزرده خاطر می‌کند. اگر صندلی اداری دارای روکش پلاسیده و غیر قابل تعمیری است. اگر صندلی اداری دارای تنظیمات ارتفاع نیست. اگر صندلی اداری دارای تکیه گاه مناسبی نیست. زمان ارتقا صندلی اداری فرارسیده است. اما چگونه رئیس خود را متقاعد می‌کنید تا برای شما صندلی بخرد؟ آیا به شما اجازه می‌دهد یک صندلی اداری بگیرید. درخواست مستقیم می‌تواند کارساز باشد. اما آیا این روش تاثیر گذار است؟ بیایید روش‌های بازگو نمودن مشکلات را با هم بررسی کنیم. این که چه موضوعی را می‌بایست در ابتدا بگویید! چه موضوعی را بیشتر مورد تاکید قرار دهید. کدام موضوع تاثیر گذارتر است و…. هر کدام از این موضعات در ادامه ذکر شده است. شما می‌توانید از آن برای متقاعد کردن رئیس خود استفاده کنید.

۱. ارگونومی صندلی اداری

تردیدی نیست که یک صندلی با عملکرد نامناسب یا استفاده از صندلی اداری نامتناسب با نیازهای شما برای سلامت کلی شما مضر است. ارگونومی مناسب نقش مهمی در محل کار دارد. راهنمای ما در مورد نحوه انتخاب بهترین صندلی اداری ارگونومیک منبع بسیار خوبی برای بررسی قبل از انتخاب صندلی اداری است. حتی می‌توانید این منبع را با رئیس خود به اشتراک بگذارید. اگر این کار موفقیت‌آمیز بود. می‌توانید مطالب بیشتری نیز در اختیار آن بگذارید.

۲. گزینه‌های خرید صندلی اداری

خرید صندلی اداری جدید m2

فقط وارد دفتر رئیس خود نشوید و درخواست خرید صندلی اداری جدید چند میلیونی نمایید. بدون هیچ دلیلی غیر از این که صندلی شما خراب شود و صندلی جدید فانتزی می‌خواهید کسی برای شما صندلی اداری خرید نخواهد کرد. برای بدست آوردن صندلی اداری به یک استراتژی با برخی اهرم‌ها نیاز دارید. احتمال این وجود دارد که شما نمی‌دانید رئیس شما چه بودجه‌ای را برای هزینه‌های گوناگون دفتر مانند صندلی‌های اداری اختصاص داده است.

بنابراین احتمالاً ایده خوبی است که بتوانید چند گزینه صندلی متناسب با نوع بدن شما در چند قیمت برای او تهیه کنید. به این ترتیب، علاوه به کمک صندلی مورد دلخواه خود را خواهید داشت. یک راه خوب برای رسیدن به آن تهیه یک گزینه خوب، بهتر و بهترین است. به این ترتیب، بسته به بودجه آن‌ها، شما یک صندلی انتخاب کرده اید. انتخاب شما قطعاً متناسب با نیازهای شما بوده است. اگر قیمت مسئله اصلی محدود کننده باشد. ما مجموعه‌ای از صندلی‌های با کیفیت را در اختیار داریم که هم اکنون در معرض فروش هستند. اگر وظیفه سفارش دادن صندلی اداری برای رئیس خود را به شما سپرده‌اند، در اینجا باید به آنچه در مورد آن فکر می‌کنید و برخی از توصیه‌های مربوط به نحوه انتخاب، اشاره کنید.

۳. هزینه برای خرید صندلی اداری جدید

اول از همه، شما باید بودجه خاصی را در ذهن داشته باشید. به شما این امکان را می‌دهد که روند جستجوی گزینه‌های بالقوه صندلی میز جدید رئیس خود را تسریع کنید. زیرا می‌توانید فوراً هر پیشنهادی را که خارج از پارامترهای شما است نادیده بگیرید. اگر رئیس شما مطمئن نیست که چه مبلغی را برای صندلی اداری تعیین کند. در مورد آنچه که برای مبلمان در جای دیگر دفتر کار شده است (در صورت امکان) تحقیق کنید. ببینید که کارمندان با یک درجه حقوق مشابه برای صندلی دفتر خود چه هزینه می‌کنند.

۴. موارد استفاده از صندلی اداری

هنگامی که بودجه شما مشخص شد. می‌توانید جزئیات گزینه‌های مختلف و چگونگی تحقق معیارهای رئیس شما را شروع کنید. اولین معیار باید این باشد که هر چند وقت یکبار استفاده می‌شود. خرید صندلی گران قیمت کاملاً ارگونومیک برای رئیس شما هیچ فایده‌ای ندارد. اگر صندلی حداکثر برای چند ساعت در روز در دفتر باشد. اگر رئیس شما به طور منظم و برای مدت زمان طولانی از صندلی خود استفاده می‌کند. ارزش پرداخت خرید صندلی اداری جدید با مشخصات بالاتر را دارد. این امر به حداقل رساندن هرگونه مشکل بهداشتی کمک می‌کند.

همچنین در کار راحت‌تر در پشت میز اداری به آن‌ها کمک می‌کند. یک صندلی ارگونومیک فقط صندلی قابل تنظیم نیست. این پشتیبانی کامل کمر را در ناحیه کمر فراهم می‌کند. می‌تواند از نظر ارتفاع صندلی و کمر قابل تنظیم باشد. باید از سر پشتیبانی کند و از مقاومت خوبی در برابر بدن در مکان‌های کلیدی طراحی شده باشد. از صندلی‌هایی که دارای «ویژگی‌های ارگونومیک» هستند آگاه باشید زیرا همیشه کاملاً ارگونومیک نیستند. نه اینکه مشکلی در آن وجود ندارد، فقط مطمئن شوید که شانس بیشتری برای صندلی با گزینه‌های محدود پرداخت نمی‌کنید.

بررسی خرید صندلی اداری جدید

خرید صندلی اداری جدید m3

رئیس شما ممکن است برخی از الزامات بهداشتی قابل اجرا را داشته باشد. شما می‌بایست صندلی اداری را مطابق با آن‌ها خرید نمایید. شما مجبور نیستید بیش از این به موارد شخصی بپردازید. کافی است محدوده‌ی کار او را در نظر بگیرید. محدوده کاری او کجاست و کجا می‌تواند باشد؟ به چه دستگاه و تجهیزاتی نیاز دارد؟ این می‌تواند از زیرپایی و پایه‌های پا، تا صندلی‌های نرم یا بالشتک اضافی باشد. وقتی نوبت به سبک می‌رسد، اطمینان حاصل کنید که ظاهر صندلی متناسب با دفتر محل قرارگیری آن است. اگر رئیس شما در دفتر شخصی خود نشسته است. فضای داخلی و میز مورد استفاده را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که برای جلوگیری از قرار دادن یک صندلی چرمی مخمل خواب دار و سنتی در یک دفتر مدرن و مینیمالیستی، یک سبک منطبق را انتخاب کرده اید.

ثانیا، یک دقیقه وقت بگذارید تا بررسی کنید که صندلی در پشت میز آن‌ها قرار گرفته است. هنوز فضای کافی برای عبور و مرور افراد و رئیس شما فراهم می‌کند. به راحتی از پشت میز وارد و خارج شوند. بدون اینکه صندلی آن‌ها به اشیا یا افراد پشت سر آن‌ها برخورد کند. و سرانجام، پس از در نظر گرفتن همه این موارد، انتخاب‌های خود را به بیش از دو گزینه کاهش دهید. به رئیس خود بگویید که شما این گزینه را به دو گزینه محدود کرده اید. بگذارید سریع انتخاب کنند زیرا بالاخره اینها کسانی هستند که روی صندلی می‌نشینند. آن‌ها باید این واقعیت را تحسین کنند. شما تمام تلاش خود را در غربال کردن گزینه‌های موجود انجام داده اید. اما این آن‌ها هستند که حرف آخر را می‌زنند.

کلام پایانی

تمام این موارد ذکر شده در مورد خرید صندلی اداری جدید جزو تجریبات گروه فنی و طراحی ما بوده که به صورت خلاصه در این مقاله برای شما نگارش شده است. در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، صندلی کنفرانس، میز اداری، میز کنفرانس، میز مدیریت و غیره دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون داخلی تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید