توسط: تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

چند نکته برای بهبود فضای اداری

  • افزایش تمرکز

پیدا کردن راه های خلاقانه برای فضای بصری و فیزیکی دفتر شما، راهی مهم در بهبود فضای اداری است. شرکت ها در حال گسترش زیبایی های تجاری خود در حالی که افزایش حریم خصوصی با استفاده از پارتیشن های اداری، دیوارهای جداکننده، تقسیم اتاق ها و غیره … هستند. به عنوان مثال، طرح دفتر خود را به شکلی می توان تقسیم کرد که بتوان با ماهیت شرکت رشد  و حرکت کند. معمار و طراح شرکت صدها جعبه های سبک تخته سه لا و تخته های چوبی را در انواع مختلفی از خطوط مستقیم ساخته اند که دیوارهای متحرک، پارتیشن ها، حتی صندلی ها را ایجاد می کنند. این یک فرصت برای خلاقیت، نه تنها برای حفظ حریم خصوصی بلکه راه حل های ذخیره سازی مناسب است.

  • تشویق شخصی سازی

مطالعات نشان داده است که ۲۲ درصد از کارکنان اداری فضای کاری شخصی را ترجیح می دهند و این تعداد در حال افزایش است. یک روند در سال جاری اشاره به معرفی فضاهای شخصی تر دارد، راحی در چنین فضاهایی الویت اصلی در طراحی آن ها هستند.
آکوستیک یک قدم بیشتر از پارتیشن های اداری، گرفتن سر و صدا از محیط اداری است. همچنین مبلمان مدولار برای ایجاد یک اتاق در یک اتاق است. تولید کنندگان چندین نسخه از این اتاق های کوچک را توسعه داده اند که می تواند توسط کارمند و کارفرما با امکانات مورد توافق برای حداکثر بهره وری و آسایش، سفارشی شوند: میزهای اداری ، فناوری پیشرفته و کمپرسورهای ذخیره سازی و که همه در یک راه حل قرار می گیرند.
ایجاد تعادل محیط در برنامه دفتر باز شما برای مکالمات خصوصی و کار متمرکز، می تواند روحیه و همکاری ذهنی را افزایش دهد. کار با طراح برای ایجاد فضاهای قابل انطباق در سراسر دفتر، می تواند نتایج شگفت انگیز ایجاد کند. یک فضای کاری متنوع که کل شرکت بتواند از آن لذت ببرند مهم است.

هشدار: مکالمات گروهی، تماس تلفنی شخصی و دیگر عادت های پر سر و صدا به بهره وری و همکاری صدمه می زند.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید