توسط: تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]حتی اگر فکر می کنید همه کار شما بستگی به یک سطح صاف دارد تا که کامپیوتر خود را بر روی آن قرار دهید، هنگام خرید یک میز خوب از راحتی و ارگونومی چشم پوشی نکنید. پیش از این ها، شما این میز را برای سالیان دراز استفاده خواهید کرد.

اکثر میزها ۷۶ سانتی متر ارتفاع دارند که ممکن است برای فرد معمولی مناسب باشد، اما نه همه. در صورت امکان، سعی کنید از میزی استفاده کنید که برای حال و آینده. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در اتاق داشته باشید و میز به درستی در فضای خود قرار گرفته باشد. دست های خود را در زاویه ۹۰ درجه خم کنید و ببینید که آیا دست ها به راحتی بر روی میز قرار می گیرند. میز با ارتفاع قابل تنظیم به عنوان یک مبلمان چند منظوره می تواند انتخاب بسیاری خوبی باشد.

شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که صندلی شما می تواند زیر میز قرار بگیرد، بنابراین شما باید بررسی کنید که آیا پای شما در زیر میز راحت قرار می گیرد یا خیر. عرض و ارتفاع صندلی خود را اندازه گیری کنید، بنابراین می توانید از هر گونه مشکل جلوگیری کنید.

در نهایت، قرار دادن مانیتور را در نظر بگیرید. مانیتور باید دقیقا روبروی شما باشد، همچنین فضای جلوی مانیتور بر روی میز نیز به اندازه خالی باشد تا بتوان فضایی را برای نوشتن داشته باشید.

شکل میز

جوانب مثبت و منفی برای هر نوع شکل میز وجود دارد، چه شما یک میز گوشه انتخاب کنید یا میز L شکل، U شکل یا خر نوع میز دیگری، اطمینان حاصل کنید که نه تنها متناسب با نوع کار و فضای شما باشد، بلکه ممکن است در مواردی که می خواهید به شرکت دیگری منتقل شوید سازگار باشد. در زیر انواع میز اداری بیان شده است:

میزهای U شکل فضای زیادی را برای انجام کارهای مختلف در اختیار شما قرار می دهد.

میزهای L شکل بسیاری از مزایای U شکل را دارد ولی فضای کمتری را نسبت به آن در اختیار شما قرار می دهد. همچنین برای هر فضایی بسیار مناسب است و به راحتی در گوشه ها قرار می گیرد.

میزهای ساده شایع ترین میزهای اداری هستند که در هر قسمت از اتاق می توان آنها را قرار داد، آن ها همچنین سطح کمتری نسبت به میزهای دیگر دارند.

بسته به فضا و نیازهای کاری خود و همچنین مقدار بودجه، میز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

حتما بخوانید: قیمت میز اداری

سطح میز و ذخیره سازی

بعضی از موارد، به صراحت بسیار کاربردی نیستند. آنها ممکن است در سبک مشخصی (مینیمالیست) باشند، اما در ذخیره سازی و سازمان دهی اسناد مناسب نباشند.

آنچه که دوست دارید یا ندارید را در نظر بگیرید. فضای روی میز چقدر است؟ فضای سطحی بیشتر برای جابجایی تجهیزات چقدر است؟ در مورد اینکه چه چیزی می خواهید روی میز قرار دهید فکر کنید.

در هر صورت، توصیه می کنیم که یک میز را با فضای مسطح و اندازه مناسب انتخاب کند. برخی از ویژگی های دیگر که باید در نظر گرفته شوند عبارت اند از:

فضای های ذخیره سازی را لحاظ کنید. نیاز است که وسایل مورد نیاز را در کشوها قرار دهید.  قرار دادن کشو، آیا شما آنها را در سمت چپ یا راست می خواهید؟

برای عبور سیم ها و کابل ها میز باید مسیری را داشته باشد تا سیم ها از دید محفوظ بمانند.

کیفیت و ساخت و ساز

با توجه به مواد واقعی میز و سطح میز آن (چوب یا فلز و غیره)، این مسئله تا حد زیادی موضوع سبک است، اگر چه ملاحظات عملی نیز وجود دارد.

مواد ساخت: کسب و کار شما ممکن است بگوید لمینت انتخاب محبوبی است، زیرا مقرون به صرفه و با دوام است، اما شما باید یک لمینت ضخیم و تراکم بالا را در نظر بگیرید.

میزهای فلزی یا فولادی دوام بیشتری دارند. اما کیفیت کلی این نوع میزها را با وزن کلی میز در نظر بگیرید.

چوب یا روکش یک انتخاب کلاسیک تر است و نگاهی سنتی به دفتر می دهد.

کیفیت: برای اندازه گیری کیفیت یک میز، به کشوهای آن نگاه کنید. آنها باید به آسانی حرکت کنند و غلطک ها باید محکم باشند.

کشوهای چوبی با کیفیت بالا با ساخت و ساز متقابل (تکمیل) مونتاژ می شوند. این قوی تر از جعبه ها است که فقط با اسکاچ یا چسب قرار داده می شود. با یک میز فولادی یا فلزی، هنگام شستشو، نگاهی به کمربند نگاه دارید. اگر یک شکاف را ببینید که کشو با میز کنار می آید، میز درست نیست.

گوشه ها و لبه های میز را بررسی کنید. شما نمی خواهید فریب بخورید.

گارانتی میز شما ، به شما یک ایده خوب از کیفیت، دوام و امید به زندگی یک میز خاص را می دهد. ضمانت ها به طور معمول در هر کجا از یک سال محدود به یک گارانتی طول عمر می باشد.

حتما بخوانید: از کجا مبلمان اداری خوب بخریم؟

سبک

آخرین، اما لزوما حداقل، سبک است. یک فضای کاری که به چشم خشنود می شود می تواند به شما کمک کند که کارایی بیشتری داشته باشید و میز خود معمولا نقطه کانونی فضای کاری است.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از لیست قیمت انواع صندلی اداری، مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto” us_notification=”” notification=””][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع میز اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2F%25D9%2585%25DB%258C%25D8%25B2-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C%2F||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید