توسط: تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ 0 دیدگاه

طراحی مبلمان اداری

اجرایی نمودن موارد ذکر شده این گزارش جهت خریداری، طراحی مبلمان اداری و یا نوسازی مبلمان اداری سازمان و یا کسب و کارتان می‌تواند طرحی نو را برای محل کار شما به ارمغان بیاورد. بی‌شک در گذشته مقدار زیادی از نیروی مضاعف که صرف از بین رفتن استرس و فشاری کاری توسط کارمندان شما می‌شد. طراحی مبلمان اداری نوین و مدرن به سمتی در حال حرکت است که کارمندان تمرکز بیشتری داشته باشند. رعایت اصول طراحی، چیدمان و انتخاب مبلمان اداری که در این گزارش به شما گفته خواهد شد، می‌تواند روحی جدید به کالبد سازمان شما بدمد.

مبلمان اداری مدرن
طراحی مبلمان اداری مدرن برای دفتر مدرن می تواند منجر به ماندگاری شما در مخاطب گردد.

طراحی مبلمان اداری چگونه است؟

یک دفتر کار با طراحی ضعیف این قدرت را دارد که فعالیت‌های تجاری شما را از بین ببرد و به آن آسیب‌های جدی وارد نماید. شاید این گفتار آن چنان جدی به نظر نیاید اما در نگاه حرفه‌ای می‌تواند بسیار درست باشد. هنگامی که دفتر کاری و تجاری شما دارای طراحی ضعیف باشد، اولین واکنش‌های منفی توسط بازدیدکنندگان صورت می‌گیرد.
آن‌ها ممکن است به خاطر ضعیف بود سطح طراحی داخلی و طراحی مبلمان اداری شما قید همکاری با شما را بزنند و یا نیاز به تصمیم گیری مجدد داشته باشند. این درحالی است که امکان دارد آن‌ها در آینده شرکای تجاری شما باشند که با این تغییر تصمیم به سمت رقبای شما گرایش پیدا کنند.

واکنش‌های منفی دیگر از کامندان نیز می‌تواند باعث کاهش انگیزه‌ی کلی مجموعه جهت رسیدن به چشم اندازه شرکت باشد. معادله‌ی پیچیده‌ای نیست، کوچکترین اشتباه در انتخاب و طراحی مبلمان اداری می‌تواند به سادگی باعث کاهش سود سالیانه‌ی شما شود.
به صورت کلی، نحوه‌ی طراحی دفتر مرکزی شما به میزان زیادی حکایت از این دارد که آیا تجارت و مکان انجام کار تجاری شما، مکانی آرام برای انجام کار است؟ یا تنش‌ها و فشارهای کاری در آن برقرار بوده و حتی بیشتر از دفاتر رقبا است! بی‌شک موارد دیگری نیز نقش پررنگی دارند، مانند فشارهای کاری، ضرب العجل، روابط کاری همکاران و سبک‌های مدیریتی هر کدام می‌تواند در نحوه‌ی طراحی دفتر شما موثر باشد.
در مورد انتخاب و طراحی مبلمان اداری دفتر خود می‌بایست به کارایی آن بسیار بی‌اندیشید، آیا می‌خواهید استرس را کاهش دهید؟ آیا می‌خواهید مکانی برای استراحت فراهم نمایید؟ برای پاسخ به این سوالات و یا سوالات بیشتر، به ادامه‌ی گزارش پیش رو توجه کنید.

مبلمان اداری مدرن
طراحی مبلمان اداری برای یک دفتر مدرن یک کار تخصصی است.

میز اداری چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد؟

بررسی‌ها و مشاهدات نشان می‌هد که نشستن و ایستادن به تقویت سلامتی کمک می‌کند، زیرا به نوعی ورزش محسوب می‌شود. ما از جهات دیگر می‌دانیم که ورزش یکی از عوامل کاهش دهنده‌ی استرس است. با این تعاریف دلیل خوبی است که از میزهای ایستاده و یا با قابلیت تنظیم ارتفاع و میز اداری مدرن با طراحی و نو و مناسب با ارگونومی بدن استفاده نماییم.

پارتیشن‌ اداری چه نقشی در طراحی مبلمان اداری دارد؟

گاهی لازم است که از یک موقعیت دور شوید، زیرا حضور در آن موقعیت می‌تواند به شما استرس و فشار زیادی وارد نماید. اگر کارمندان شما چنین حسی داشتند، مکانی برای آن‌ها در دفتر شما تعبیه شده است؟ یا که آن‌ها فشارها را تحمل می‌کنند و هر از چندگاه به صورت‌های گوناگون خشونت خودشان را بروز می‌دهند! پارتیشن‌ اداری یکی از بخش بندی‌های ایده آل است که برای چنین موقعیت‌هایی به وجود آمده است. در عین حال این مناطق دارای کاربری‌هایی چون نشست‌ها و گفت و گوهای دوستانه نیز می‌باشند.

استفاده از پنل‌های صوتی و جلوگیری از ایجاد صدا

یکی از ویژگی‌های کار، اتفاق‌های فوری است. در تمامی سیستم‌ها این امکان وجود دارد که یک کار فوری برای سازمان ایجاد شود. سر و صدای اطراف باعث می‌شود که شما تمرکز کافی برای انجام کار را نداشته باشید و این امر مسبب اشتباهات پی در پی می‌شود. پنل‌های صوتی و عایق‌های صدا می‌تواند به میزان بسیار زیادی صدای محیط را کاهش دهد و این خود می‌تواند عاملی باشد که استرس شما برای انجام کار کاهش یابد.

طراحی مبلمان اداری اختصاصی برای استراحت

اگر فضایی برای استراحت در اختیار ندارید، توصیه می‌کنیم که هر چه سریع‌تر نسبت به خرید و تهیه‌ی مبلمان اداری اختصاصی برای استراحت اقدام نمایید. فضاهای استراحت برای همکارن بسیار مناسب است. این فضاها مکان خوبی است برای استراحت، و کاهش فشار کاری که تنها چند دقیقه می‌تواند در بهبود عملکرد شما موثر باشد.

پیشنهاد ما

در نهایت اگر به خرید و اجرای دکوراسیون داخلی و طراحی مدرن در سازمان خود فکر می‌کنید، ما امیدواریم این گزارش برای شما مفید بوده باشد. این‌ها و بسیار ناگفته‌های دیگر که در مقالات قبلی آن‌ها را ذکر کرده و یا خواهیم گفت همگی جزو مزایای افزودن طراحی مبلمان اداری و تغییر نگرش نسبت به آن در سازمان شما خواهند بود.

بنابراین اگر به این موضوع فکر می‌کنید که سازمان شما از نظر  طراحی مبلمان اداری نظیر صندلی اداری، میز اداری و… دارای کیفیت چندان مناسب و شایسته‌ای نیست، زمان مناسب خرید و ورود به فروشگاه وجود دارد. تیم طراحی و تولید ما در تمامی این مراحل توانایی همکاری پیوسته با شما را دارد تا دفاتر شما مطابق با بهترین و به روزترین طراحی دکوراسیون تولید شود و شادابی و شایستگی را برای شما به ارمغان بیاورد. ما تمام توان خود را در جهت رفاه شما مطابق با علم روز انجام خواهیم تا فضای کاری بهتری برای شما و همکارانتان ایجاد کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید