توسط: تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ 1 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]هنگام خرید مبلمان اداری، یا خرید صندلی اداری مدرن، اغلب مردم فکر می‌کنند که این فقط یک صندلی است، یا فکر می‌کنند که فقط خرید یک صندلی که «خوب به نظر می‌رسد» کافی است و نیاز به بررسی خاصی ندارد. اما این شیوه‌ی انتخاب و خرید صندلی اداری بسیار دورتر از واقعیتی است که در در سازمان‌ها در جریان است. اما شاید برای شما که مدت زمانی را به صورت متوسط ۸ساعته در فضای اداری سپری می‌کنید جالب باشد که بدانید در اکثر موارد مردم حتی تفاوت بین یک صندلی اداری و یک صندلی راحتی و خانگی را نمی‌دانند در حالی که از نظر ساختاری و کارآمدی بسیار متفاوت است.
ما در ببنو و در بخش فروشگاه صندلی اداری، اهمیت داشتن یک صندلی اداری عالی را می‌دانیم، اما نه تنها این، بلکه اهمیت پیدا کردن صندلی متناسب با نیازهای فردی کارمندان برای دفتر، اتاق نشیمن یا هر تعداد از تنظیمات مختلف را می‌دانیم. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این متن همراه ما باشید و مهم‌ترین نکاتی را که به هنگام خرید صندلی اداری می‌بایست در نظر بگیرد را بدانید.

خرید صندلی اداری مدرن
خرید صندلی اداری مدرن

بررسی پشتیبانی در خرید صندلی اداری مدرن

اولین چیزی که همیشه می‌بایست در صندلی اداری نظر داشته باشید «حمایت کمر» است. حمایت از کمر می‌تواند باعث شود که فرآیند کاری شما بهتر باشد و دیرتر خسته شوید. بسیاری از صندلی‌های اداری مدرن و جدید در حال حاضر دارای تکیه‌گاه کمری هستند که می‌توانند تنظیم شوند و به فردی که از صندلی استفاده می‌کند کنترل کاملی بر نحوه قرار گرفتن آن در قسمت پایین کمر خود بدهد. خرید صندلی اداری مدرن می‌تواند بیماری‌هایی مانند سیاتیک، کمردرد و فشار بر روی عضلات را به شدت کاهش دهد.

قابلیت تنظیم صندلی اداری

دومین موردی که می‌بایست در خرید صندلی اداری مدرن در نظر بگیرید «تنظیم پذیری» است. اکنون، ما بر حسب تجربه می‌تواینم حدس بزنیم که شما این سوال را خواهید پرسید که «آیا همه صندلی‌های اداری تنظیمات ندارند؟» خوب، بله، و نه. بله، تقریباً همه صندلی‌های اداری دارای تنظیماتی مانند تنظیم ارتفاع و بازو هستند. اما نه. این مورد همیشه بر طبق استانداردها پیش نمی‌رود.
البته، صندلی‌های اداری به احتمال زیاد چهار یا پنج تنظیم خواهند داشت. با این حال، بهترین صندلی‌های اداری که در حال حاضر صندلی‌های اداری ارگونومیک پیشرفته هستند، تا ۱۴ تنظیم منحصر به فرد دارند. در مورد صندلی‌های اداری ارگونومیک و جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید مقاله “چهار ویژگی که باید هنگام خرید صندلی ارگونومیک جستجو کنید” را بخوانید.
وجود تنظیمات گوناگون در صندلی اداری باعث شده است که شما بتوانبد صندلی اداری مخصوص خود را انتخاب کنید. بر خی از ویژگی‌های مهم صندلی اداری عبارتند از: پشتیبانی از کمر، عرض بازو، ارتفاع بازو، عرض صندلی، ارتفاع صندلی، زاویه صندلی، عرض پشتی یا تکیه گاه، ارتفاع پشت، زاویه پشتی و کنترل کشش.

حرکت در صندلی اداری

سومین چیزی که باید در نظر بگیرید «پایه چرخ» در صندلی اداری است. در حال حاضر، اگرچه مردم فکر می‌کنند که بیشتر صندلی‌های اداری دارای فاصله بین دو محور هستند، که تقریباً درست است، اما تقریباً هرگز به این فکر نمی‌کنند که چه نوع فاصله محوری باید داشته باشند. باید بدانید که انواع مختلفی از فاصله بین دو محور وجود دارد. به عنوان مثال، اگر دفتر شما دارای فرش است، باید صندلی اداری را انتخاب کنید که دارای فاصله بین دو محوری باشد که به طور خاص برای فرش طراحی شده است که به آن اجازه می‌دهد حتی روی فرش بدون آسیب رساندن به صندلی و کاربر، غلت بخورد.
چرا چرخیدن صندلی اداری مهم است؟ ویژگی چرخش در صندلی اداری برای این است که هر بار که نیاز به دریافت چیزی دارید، با نشستن و برخاستن از صندلی خود از فشار آوردن به زانوها و کمر خود جلوگیری کنید. غلت زدن یا حرکت کردن صندلی اداری بسیار مهم است تا بتوانید صندلی اداری خود را به انتهای دیگر میز بچسبانید بدون اینکه از جای خود بلند شوید و به بدن خود آسیبی برسانید.

پایه چرخشی صندلی اداری

چهارمین چیزی که باید در نظر بگیرید «پایه چرخشی» در صندلی اداری است. درست مانند «پایه چرخ»، «پایه چرخشی» به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به هیچ تلاشی، وسایل را روی میز خود یا در قسمت‌های دیگر آن قرار دهید. زیرا در غیر این صورت، به دلیل کش دادن مداوم به بدن و عضلات آن برای برداشتن ابزارها و تجهیزات خستگی مداوم در بازوها و عضلات پشت و کمر ایجاد می‌شود.
بدون این امکان دسترسی آسان به قسمت‌های مختلف میز برای شما امکان‌پذیر نیست. بنابراین به هنگام خرید صندلی اداری مدرن برای فضای اداری خود بهتر است این ویژگی را برای حفظ سلامتی کارمندان خود جدی بگیرید و در نظر داشته باشید.

جنس روکش و خرید صندلی اداری مدرن

پنجمین و آخرین موردی که باید در نظر گرفت «پارچه یا جنس رویه صندلی اداری» است. صندلی‌های اداری در انواع پارچه‌های مختلف و چرم‌های طبیعی و مصنوعی عرضه می‌شوند، با این حال، بهترین آن‌ها باید دارای پارچه‌های قابل تنفس باشند که به کاربر اجازه می‌دهد حتی پس از ساعت‌ها نشستن همچنان راحت و خنک باشد. همراه با پارچه و داخل آن، کاربر باید بتواند پشت صندلی اداری بنشیند و بالشتک کافی برای پشتیبانی داشته باشد. البته در خرید صندلی اداری مدرن برای فضای اداری خود می‌بایست جنس رویه یا پوشش صندلی اداری را برای حداقل شستشو و نظافت مورد بررسی قرار دهید. همچنین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ی “نظافت صندلی اداری چگونه می بایست انجام ‌شود” را در مورد نظافت صندلی اداری بخوایند.

خرید صندلی اداری مدرن
خرید صندلی اداری مدرن

نتیجه گیری

در خاتمه، ما در اینجا گروه بینو و با بیش از ده سال سابقه در تولید و عرضه مبلمان اداری با ارائه راهنماها و نکات بسیاری در طول مسیر، به ارائه کمک و پشتیبانی مورد نیاز به شما کمک خواهیم کرد. ما دوست داریم که کارمندان شما با اطمینان از راحتی پشت و نشیمن گاه شما برای آن ساعات کاری طولانی لذت ببرند. پس در راه انتخاب و خرید صندلی اداری مدرن همراه شما هستیم.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید