توسط: تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]ایده آل برای هر محیط کاری، پارتیشن های چوبی می توانند یک نگاه سنتی به دفتر بدهند، در حالی که ایجاد احساس گرم بودن محیط بر پیشرفت کسب و کار تاثیر گذار است. آنها سال ها در شرکت های اداری مناسب و طراحی مورد علاقه همه بوده اند، به طوری که آنها به راحتی احساسی طبیعی به هر محیطی کاری می دهند.

سیستم های پارتیشن چوبی در انواع مختلف از قبیل چوب جامد یا روکش ام دی اف MDF طراحی و ساخته می شوند. پارتیشن های چوبی دارای استحکام بالا هستند و زیبایی ویژه ای را به محیط می دهند.

آنها می توانند در تقسیم بندی فضا برای مناطق پذیرش، اتاق مدیریت و کنفرانس، یا محیط عمومی دفتر مناسب باشند. با داشتن بسیاری از گزینه های چوبی محبوب برای انتخاب از بلوط، راش، افرا و بسیاری دیگر، می توان فضایی عالی برای داشتن پویایی در کسب و کار ایجاد کرد.

چیز بزرگ در مورد سیستم های پارتیشن چوبی این است که آنها به چوب کامل محدود نمی شوند و همچنین می تواند با شیشه ها ترکیب شوند تا یک اتاق روشن تر ایجاد کنند. این سیستم ها همچنین برای ایجاد محیط های ضد صدا، با سیستم های جامد قادر به ارائه رتبه بندی صدا به میزان ۵۲ db (دسی بل) هستند.

یکی از بزرگترین نگرانی ها در محیط های اداری و تجاری امنیت ایمنی است و مهم است که ساختمان شما با مقررات سختگیرانه ساختمان سازگار باشد. این جایی است که پارتیشن های دفتر ضد آتش ضروری هستند، زیرا آنها می توانند به جلوگیری از آتش سوزی در یک منطقه کمک کنند و گسترش شعله های آتش، سیگار کشیدن و گازهای سمی را محدود کنند. پارتیشن های چوب جامد می توانند تا بیش از ۶۰ دقیقه نسبت به آتش مقاومت کنند، در حالی که این با ترکیب با عناصر تک یا دو لعاب در حدود ۵۷ دقیقه بیشتر نیز مقاومت می کنند.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از لیست قیمت مبلمان اداری لوکس ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto” us_notification=”” notification=””][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع پارتیشن چوبی کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2F%25D9%25BE%25D8%25A7%25D8%25B1%25D8%25AA%25DB%258C%25D8%25B4%25D9%2586-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C%2F||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید