توسط: تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

انتخاب پارتیشن شیشه‌ای در فضاهای اداری، باعث ایجاد تأثیرات مثبت در محیط کار و همچنین توسعه در جنبه‌های مختلف شرکت یا سازمان می‌شود. به عبارت دیگر، پارتیشن شیشه‌ای در دل خود مجموعه‌ای از زیبایی و تعامل دارد و انتخابی ایده‌آل، در خور توجه و شگفت‌انگیز برای هر دفتر کاری محسوب می‌شود. در این نوشتار مختصراً به نکاتی دربارۀ پارتیشن اداری اشاره شده است.

 

افزایش بهره‌وری

پارتیشن شیشه‌ای با تکیه بر سادگی و ظرافت، موجب افزایش و بهبود بهره‌وری در کار است. به این مفهوم که کارکنان، سریع‌تر وظایف خود را به انجام می‌رسانند، به راحتی می‌توانند از طریق دیواره‌های شیشه‌ای یکدیگر را ببینند و صدای هم را بشنوند، در نتیجه راحت‌تر و سریع‌تر با هم ارتباط برقرار می‌کنند. همین ارتباط نزدیک و سریع خود موجب ترویج همکاری، بهبود خلق و خوی کارکنان و در موارد زیادی برای ارتباط مؤثر و کارآمد در فضای اداری می‌شود. آلودگی صوتی نیز به طور معمول بسیار کاهش می‌یابد و اجازه می‌دهد تا تمرکز بیشتری در کار وجود داشته باشد.

 

سازگاری

پارتیشن اداری، دارای سبکی مدرن و همانگ با محیط است. جداسازی و جابجایی سادۀ آن می‌تواند برای هر فضایی جالب در دسترس باشد. از آن‌جا که پارتیشن شیشه‌ای، سبک، قابل حمل و قابل جابجایی است، بنابراین می‌تواند به راحتی با محیط پیرامون خود و انواع مبلمان اداری و سایر تجهیزات، هماهنگ و سازگار شود.

 

کاهش هزینه‌های روشنایی

انتخاب پارتیشن شیشه‌ای در کاهش هزینه‌ها هم مؤثر است. یکی از مثال‌های این کاهش هزینه، در زمینۀ نور و روشنایی است. با نصب پارتیشن شیشه‌ای که به راحتی نور و روشنایی طبیعی را از خود عبور می‌دهد، دیگر نیازی به استفاده از لامپ‌های بیشتر و مصرف برق زیاد نخواهد بود.

 

سهولت تعمیر و نگهداری

پارتیشن شیشه‌ای به راحتی قابل تمیز کردن و پاکسازی است. یک مزیت آن، این است که به راحتی گَرد و خاک و آلودگی را نشان می‌دهد و این امر به بهداشت محیط کار کمک می‌کند. همچنین به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، از جمله سبکی، قابل حمل بودن، چنانچه به آن صدمه‌ای وارد شد، به راحتی قابل تعمیر است.

 

کم‌نظیر در زیبایی و ارزشمندی

استفاده از پارتیشن شیشه‌ای در محیط کار، علاوه بر مزیت‌هایی که در بالا ذکر شد، زیباییِ کم‌نظیری به دفتر کار شما می‌بخشد. در واقع استفادۀ درست از آن آمیخته‌ای از زیبایی و ارگونومیک فضای اداری است.

مبلمان اداری بینو ۳D MAX
مبلمان اداری بینو ۳D MAX

پارتیشن آلومینیومی مبلمان اداری بینوپارتیشن آلومینیومی مبلمان اداری بینوپارتیشن آلومینیومی مبلمان اداری بینو

پارتیشن آلومینیومی مبلمان اداری بینوپارتیشن آلومینیومی مبلمان اداری بینوپارتیشن آلومینیومی مبلمان اداری بینوپارتیشن آلومینیومی مبلمان اداری بینوپارتیشن آلومینیومی مبلمان اداری بینوپارتیشن آلومینیومی مبلمان اداری بینو

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید