توسط: تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]استفاده از پارتیشن اداری به طور مستقیم بر جو و قابلیت فضا تاثیر می گذارد. اگر کارفرمایان و معماران مایل به ایجاد یک فضای مثبت، مولد و به روز باشند، باید از پارتیشن های شیشه ای اداری برای طراحی خود استفاده کنند.

یک راه مدرن برای افزایش کارایی

پارتیشن شیشه ای مدرن می تواند ظاهری مدرن از سادگی و عملکرد را بیان کند. ادارات با سبک سنتی تمایل دارند همکارانی را با موانع مبهم جدا کنند که باعث می شود فضای کاری کوچکتر داشته باشند. پارتیشن های شیشه ای شفافیت را فراهم می کنند و محیط کار را با نور طبیعی، که می تواند اثرات مثبت بیشتری داشته باشد، باز کرده و روشن کند.

“انتقال اضافی نور که به محیط داخلی ساخته شده است منجر به افزایش بهره وری می شود.”

کارکنان اداری که در تجزیه و تحلیل آن مشارکت داشتند، به دو دسته تقسیم شدند: کسانی که در نزدیکی پنجره ها کار می کردند و در طول روز در معرض نور طبیعی قرار داشتند و کسانی که نبودند. گروه اول از نظر “سلامت و رفاه کلی” در وضعیت بهتری بودند.

این نتایج نشان می دهد که رابطه بین نوردهی در محیط کار و کیفیت کار کارکنان، الگوهای فعالیت و کیفیت زندگی نشان می دهد که طراحی معماری محیط های اداری باید تاکید بیشتر بر نوردهی مناسب روزانه کارکنان به منظور ارتقاء سلامت و رفاه کارکنان داشته باشند.

نصب پارتیشن های شیشه ای کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هر کسی به نور طبیعی دسترسی پیدا می کند، حتی کسانی که دفتر کارشان در مجاورت پنجره نیستند. به جای دیوارهای مات که مانع عبور نور از کل دفتر می شوند، پارتیشن ها آن را می پذیرند و در آغوش می گیرند.

داشتن یک طرح طبقه باز در محل کار، مزایایی دارد. به عنوان مثال، این باعث می شود ارتباطات بیشتر بین همکاران ایجاد شود.

کارمندان بیشتر به بحث درباره ایده ها، سوالات و مشاوره با دیگران در خط دید خود مشغول هستند. پارتیشن های چوبی سطح ارتباطات را تشویق نمی کنند.

اگرچه پارتیشن های شیشه ای شفاف هستند، آنها همچنین می توانند فضای کاری خصوصی را نیز تعریف کنند، دفتر را سازماندهی و همچنین کار گروهی را تشویق می کنند.

کسانی که علاقه مند به ایجاد حریم خصوصی اضافی در میان کارکنان هستند، بدون به خطر انداختن انسجام، گزینه ای برای نصب شیشه رنگی دارند که شامل نقاشی کردن شیشه ای است. بنابراین مشتریان از نظر رنگ و سایه و دیگر گزینه های بی حد و حصر برخوردار هستند. یکی دیگر از گزینه هایی که می توان استفاده کرد، شیشه مات است.

با این حال شما تصمیم به استفاده از پارتیشن های دفتر شیشه ای می کنید، این راهی عالی برای ایجاد فضایی مدرن است که به بهره وری، تعامل و شادی بیشتر کارکنان می انجامد.

برای مشاهده انواع پارتیشن شیشه ای و لیست قیمت آن ها، مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto” us_notification=”” notification=””][vc_column][us_btn text=”برای مشاهده انواع پارتیشن اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:http%3A%2F%2Fbayno-co.com%2F%25D9%25BE%25D8%25A7%25D8%25B1%25D8%25AA%25DB%258C%25D8%25B4%25D9%2586-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C%2F||target:%20_blank”][/vc_column][/vc_row]

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید