توسط: تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

در بسیاری از موارد مدیریت یک محیط اداری می تواند شگفت آور باشد. واقعیت این است که بسیاری از افراد در یک منطقه کار می کنند، می توانند خرابکاری کنند و برای بسیاری از آنها دشوار باشد.

علاوه بر این، عدم حفظ حریم خصوصی می تواند باعث مشکلات شود و شما همچنین باید مطمئن شوید که همه چیز همیشه تمیز و حرفه ای است. در اینجا در جزیره شیشه ای ما در شرکت بینو انواع پارتیشن های اداری خودنمایی می کنند. با بینو همراه باشید.

مزایای پارتیشن های اداری

اگر شما به دنبال یک راه موثر برای کمک به دفتر خود برای ایجاد فضای بزرگ تر و پویا تر هستید بهتر است به فواید پارتیشن اداری توجه کنید.

  • صدا : هنگامی که شما ده ها یا حتی صدها نفر از مردم را در یک منطقه قرار می دهید ممکن است از فرط صدا کارها به خوبی پیش نرود. داشتن این پارتیشن ها در محل کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که صدای دیگران را درهم نگیرد.
  • نور طبیعی : بر خلاف سایر مواد، شیشه سبب بروز نور طبیعی می شود که از طریق دفتر جریان می یابد. هر کس از نور و گرما خورشید در سراسر محیط دفتر خود لذت خواهد برد.
  • حریم خصوصی : شما می توانید یک گزینه پارتیشن بندی دفتر را انتخاب کنید که اجازه می دهد تا حریم خصوصی فرد در حین حال نور در فضای کاری او می تابد برقرار باشد. ما انواع گزینه های پارتیشن شیشه ای را داریم که می تواند مانع از دیدن سطوح مختلفی شود، بنابراین شما می توانید به همان اندازه حریم خصوصی که نیاز دارید داشته باشید.
  • فضای باز را ارتقا می دهد : پارتیشن های شیشه ای بسیار خوشایند و جذاب هستند زیرا در حین کار می توانید همکاران خود را مشاهده کنید و این احساس نزدیکی و هیجان بیشتری می دهد.
  • امن : در مقایسه با بسیاری از انواع دیوارهای مکعبی و دیگر مواد پارتیشن، شیشه بسیار امن تر است. حتی می تواند در مناطقی که نیاز به یک دیواره باربری دارند استفاده شود.
  • زیبا : زیبایی در هر محیط اداری می تواند دشوار باشد، بنابراین استفاده از پارتیشن های اداری برای اضافه کردن یک زیبایی تاثیر گذار همیشه یک ایده خوب است.
  • گزینه های بی پایان : ما می توانیم یک پارتیشن دفتر سفارشی ایجاد کنیم که نگاه و احساس شما را می خواهد. ما حتی می توانیم از شیشه های رنگی استفاده کنیم یا یک طراحی جذاب ایجاد کنیم که هر کس دوست دارد.
  • آسان برای تمیز کردن : پاک کردن شیشه بسیار ساده تر از بسیاری از مواد دیگر در دفتر است. تیم تعمیر و نگهداری شما بدون شک دارای همه چیزهایی است که نیاز به نگه داشتن هر دیوار شیشه ای یا پارتیشن هایی که به نظر می رسد باید تمیز شوند هستند.
  • طولانی مدت : اکثر مواد مورد استفاده برای پارتیشن ها بسیار طولانی نیست و باید حداقل هر چند ساله جایگزین شوند. از سوی دیگر، شیشه به شدت قوی و با دوام است و تقریبا به طور نامحدود می توان از آن استفاده کرد.
  • مشتری دوستانه : اگر شما مشتریانی دارید که برای جلسات یا مشاوره وارد دفتر می شوند، در داخل دفتر شیشه ای احساس راحت تری دارند. این نوع از گزینه، احساسات کولورفوبیا را از بین می برد و یک محیط مثبت را تبلیغ می کند.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۰۴۴۰۲۹۰

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید