توسط: تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

پارتیشن‌های اداری می‌توانند کمک حال ما در هنگام بازگشت به محیط کاری پس از کرونا باشند. واضح بود که پس از چند ماه و یا سال اتفاقات به گونه‌ای رقم خواهد خورد که کارمندان به محل کار بازگردند اما این یک بازگشت مشروط است. ان چه پس از این برای کارمندان می‌ تواند مهم باشد نحوه‌ی ارتباط و تعامل در فضای اداری است. آن‌ها دیگر دوست ندارند در فضای باشند که فشار روحی و روانی بیماری را تجربه کنند. بنابراین تغییر در دکوراسیون فضای اداری امری کاملا عادی و قابل درک محسوب می‌شود. یکی از راه‌های جلوگیری از ایجاد این ناراحتی و فضا رو به روی کارمندان استفاده از پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای پس از دوران کروناست. نصب درست و رعایت استاندارد‌های کاری در طراحی و جانمایی پارتیشن شیشه‌ای می‌تواند اطمینان خاطر را بین کارمندان به سطح مقبولی برساند.

مزایای نصب پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای در فضای اداری

بدون هیچ مقدمه‌ای ما در بینو به شما توصیه می‌کنیم که از پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای استفاده نمایید. با این حال بهتر است ابتدا نسبت به نیازمندی‌های محل کار خود آشنا باشید. ویژگی‌هایی که می‌تواند شما را به استفاده از پارتیشن شیشه‌ای تشویق کند عبارت است از:

  • ایجاد فضای اداری پایدار با نصب پارتیشن شیشه‌ای می‌تواند باعث شود که شیوع ویروس‌هایی مشابه با کرونا کم و کمتر شود. همین کاهش خطرات احتمالی می‌تواند باعث شود که فضای کاری بسیار ایمن‌تر و بهتر شود. تهدید سلامتی افراد به هنگام کار در فضای اداری باز در زمان شیوع کرونا بسیار مشهود بود اما در حال حاضر می‌توان گفت که می‌توان با استفاده از پارتیشن اداری آن هم از نوع شیشه‌ای به میزان بسیار زیادی از میزان خطرات آن کم کرد. در نهایت می‌توان به این نتیجه رسید پارتیشن اداری می‌تواند در وضعیت کنونی اوضاع بسیار پایداری را برای فضای اداری ایجاد کند.
  • یکی دیگر از مواردی که می‌تواند ما را به استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای تشویق کند کاهش میزان مصرف الکتریسیته است. با استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای نور می‌تواند به راحتی از فضای‌های مختلف خارج شود و این مورد به کاهش میزان مصرف الکترسیته می‌انجامد. البته ناگفته نماند که شرکت‌های پیشرو تلاش می‌کنند با استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای دوجداره‌ی اداری در نمای بیرونی خود اقدام به استفاده‌ی حداکثری از نور خورشید نمایند. این مورد مسبب می‌شود که در ساعات کاری و زمانی که خورشید در آسمان است، استفاده از نور طبیعی افزایش یابد و به حداکثر خود برسد و در نقطه‌ی مقابل میزان استفاده از نور مصنوعی کاهش می‌یابد.
  • یکی از مهم‌ترین موارد در بخش پانل‌ها و پارتیشن‌ها ی اداری استفاده از اتاقک‌های تک نفر است. در معماری فضای اداری باز در برخی از موارد تعدادی از کارکنان نمی‌توانند خود را با فضای اداری جدید همسان کنند از این رو معماران فضای اداری باز برای این دسته از کارمندان نوعی دیگری از پارتیشن‌های اداری را در نظر گرفته اند. آن‌ها با تعبیه اتاقک‌های مختلف عایق صدا برای این دسته از کارمندان اقدام به ایجاد فضایی سازکار با خصوصیات شخصی و اجتماعی ان‌ها کرده‌اند تا سازمان بتواند از حداکثر توان علمی و عملی آن‌ها بهره ببرد.

نتیجه گیری

برای اطمینان از اینکه شما یک پارتیشن مناسب فضای اداری متناسب با فضای کاری خود را دریافت می‌کنید، ما یک سری نکات کلی و مواردی را که در این مدت با آن بیشتر رو برو بودیم را برای شما ذکر کردیم. اما در خرید پارتیشن اداری می‌توان نکات و خصوصیات دیگری را نیز در نظر گرفت که عبارت از: بودجه‌ی در اختیار شما، دوام و انعطاف‌پذیری پارتیشن، میزان فضای اداری که در اختیار دارید (یه خاطر داشته باشید که هر فضای اداری مناسب استفاده از پارتیشن نیست، همان طور که هر فضای اداری را نمی‌توان با استفاده از مبلمان اداری سلطنتی یا کلاسیک تجهیز کرد)، ضمانت نامه و تعمیر و نگهداری. هر کدام از عوامل ذکر شده می‌تواند بر تصمیم نهای شما در خرید پاریشن اداری نقش موثری داشته باشد. بنابراین با رعایت نکات مذکور به می‌توانید خرید موفق‌تری داشته باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید