توسط: تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

هیچ ماده دیگری وجود ندارد که گرما، زیبایی، آرامش و ظرافت مبلمان چوبی را داشته باشد. میزها، صندلی ها، کتابخانه ها، قفسه ها، کمد ها، پارتیشن ها و غره …، ویژگی ها و خواص مبلمان لوکس چوبی می تواند بیش از اینها باشد. بیشتر چوب، ترکیبی منحصر به فرد از تجدید زیبایی و یکپارچگی ساختاری بی نظیر است که در مواد دیگر منعکس نمی شود.

به عنوان بخشی از طراحی داخلی، چوب می تواند خلق و خوی یک اتاق یا کل محیط کاری را تغییر دهد. ایجاد احساسی خانگی (در خانه بودن)، استقبال و حس واقعا “ارگانیک” چوب برای ساخت مبلمان برای نسل ها و سال ها مورد استفاده قرار گرفته است و به همین ترتیب دارای کیفیت بی نظیری است که بی تکرار است.

تمام دلایلی که چرا استفاده از چوب بهترین انتخاب برای مبلمان است، لیستی طولانی و دقیق از ویژگی ها و خواص آن را نیاز دارد، اما در اینجا برخی از روش های اصلی هر طرح مبلمان می تواند از ترکیب چوب بهره مند شوند.

قدرت و دوام

چوب، البته یک ماده با دوام و قوی است و انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال استفاده ای طولانی مدت است. این که آیا شما چوب بلوط، کاج، افرا یا و حتی چوب های مصنوعی به مانند: MDF را انتخاب می کنید، می توانید نسبت به دوام هر کدام مطمئن باشید. این دوام، تضمین می کند که مبلمان اداری چوبی ارزش بسیار خوبی برای پرداخت هزینه با قیمتی هر چند بالا را داشته باشد. طول عمر چوب نیز تعمیر و نگهداری آسان را تضمین می کند.

نگاه کن و احساس کن

همانطور که گفته شد، چوب می تواند در هر اتاق، گرما و جذابیتی خاصی را ایجاد کند،  هنگامی که توسط تولید کننده ماهر ساخته شده می شود، پتانسیل بی حد و حصری برای نوآوری و زیبایی را در اختیار قرار می دهد.

مبلمان چوبی همچنین می تواند راه عالی برای ایجاد حسی از جهان طبیعت را در داخل محیط اداری ایجاد کند. اگر در بلوک آپارتمانی با تراکم بالا در یک شهر بزرگ زندگی می کنید، ممکن است بخواهید در فضای زندگی خود احساس طبیعت را تقویت کنید. چوب راه عالی برای رسیدن به این هدف است، از طریق طیف گسترده ای از رنگ و الگوهای جذاب می توان آنچه که نیاز روانی را برآورده می کند را بدست آورد.

پایداری

چوب گزینه ای عالی برای پایداری است و به همین ترتیب یک راه سازگار با محیط زیست برای تهیه آن در محیط کاری است. چوب که از درختان تهیه شده است، در واقع تنها مواد قابل احیاء درختی است که با رشد مجدد آن درخت، می توان دوباره از آن استفاده کرد. علاوه بر این، اثرات کربنی که از تولید و پردازش محصولات چوب حاصل می شود به مراتب پایین تر از سایر مصالح ساختمانی است. تا ۵۰ درصد وزن خشک چوب، آنها همچنین دارای ظرفیت ذخیره کربن هستند، چیزی که در مبارزه با تغییرات آب و هوایی بسیار مهم است.

یکی دیگر از فواید پایداری چوب در این است که به شما فرصتی برای خرید از تولید کنندگان تخصصی در صنعت مبلمان اداری در داخل به شما می دهد. این به شما این امکان را می دهد تا نه تنها از صنعت چوب داخلی حمایت کنید، بلکه به طور کلی از اقتصاد حمایت کرده اید.

تنوع

طیف گسترده ای از رنگ ها و شکل های چوب به این معنی است که انواع مختلفی برای سبک و زیبایی وجود دارد. این به تفاوت های ظریف اما قابل توجه بین رگه ها و بافت گونه های مختلف چوب اشاره دارد.

فراتر از مواد واقعی، انواع مختلفی در دسترس است که هر سازنده مبلمان ( به ویژه اگر شما از یک تولید کننده حرفه ای مبلمان خریداری کنید ) با توجه به سلیقه شخصی شما و به دور از یکنواختی و طراحی های خلاقانه، آن چیزی را بدست می آورید که در خود متفاوت بودن را معنا می کند.

تطبیق پذیری

بر خلاف بسیاری از مواد دیگر، چوب تقریبا قابل استفاده در هر محیط است. مبلمان چوبی می تواند بخشی از هر طرح مدرن و روستایی باشد، و گونه های مختلف را با هم در یک اتاق یا تمام فضا کنند.

البته، همه کاره بودن آن به خارج از فضای اداری نیز گسترش یافته است. هنگامی که در رطوبت و مواد بیرونی قرار می گیرند، آنها می تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

به طور سنتی، مبلمان ساخته شده از چوب است با انقلاب صنعتی، مبلمان تولید شده از موادی مانند: فولاد، آلومینیوم، شیشه و پلاستیک ظاهر شد. این مواد ممکن است صنعت مبلمان را تغییر داده باشند، اما چوب هنوز هم یک ماده اصلی در تولید مبلمان اداری است. چوب نه تنها جاودانه است، بلکه بی نظیر نیز است.

ویژگی های مبلمان چوبی غیر قابل انکار است. یک تکه چوبی را به مبلمان ساخته شده از فولاد یا شیشه ترکیب کنید و زیبایی طبیعی چوب، گرما و شخصیت را به هر اتاق در فصای خانه یا محل کار خود اضافه کنید.

سهولت تعمیر و نگهداری

مبلمان چوبی تقریبا برای نگهداری آسان است. به سادگی سطوح چوب را می توان تمیزکرد. اما اجازه ندهید آب و یا گرد و غبار را برای مدت طولانی بر میزهای اداری، صندلی ها یا قرار بگیرند.

ارزش

اگرچه ممکن است برای یک قطعه از مبلمان چوبی مبلغی بیشتر بپردازید، چوب با ارزش ترین ماده مورد استفاده در تولید مبلمان خانگی و اداری است. دانه های طبیعی چوب، تضمین می کنند که هر قطعه مبلمان منحصر به فرد است. هزینه اولیه مبلمان چوبی ممکن است بالاتر از مواد دیگر همچون آلومینیوم باشد، اما مزایای آن برای سالها با شما خواهد بود. بسته به بودجه می توانید مبلمان را که از قطعات چوب درختان نرم از قبیل: کاج تولید می شوند را انتخاب کنید، یا می توانید مبلمانی که از درختان پهن برگ ساخته می شوند را انتخاب کنید.

اصلاح پذیر

زیبایی مبلمان چوبی این است که با گذشت زمان می توان آن را تغییر داد تا زندگی دوم، سوم یا چهارم را به آن بدهد (قابل تجدید حیات است). با شستشو و رنگ آمیزی و یا نقاشی، می توانید مبلمان چوبی را به عنوان محصولی جدید دوباره برای استفاده باز گردانید.



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_raw_html]JTNDZGl2JTIwY2xhc3MlM0QlMjJzb2NpYWwtbWVkaWEtcGFyZW50JTIyJTNFJTBBJTIwJTIwJTNDc3BhbiUyMGNsYXNzJTNEJTIyYiUyMiUzRSUyMCUyMCUwQSUyMCUyMCUzQ2ElMjB0YXJnZXQlM0QlMjJfYmxhbmslMjIlMjBocmVmJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZ0Lm1lJTJGYmF5bm9ncm91cGNoYW5uZWwlMjIlMjB0aXRsZSUzRCUyMiVEOCVBQSVEOSU4NCVEQSVBRiVEOCVCMSVEOCVBNyVEOSU4NSUyMCVEOCVBOCVEQiU4QyVEOSU4NiVEOSU4OCUyMiUzRSUwQSUyMCUyMCUyMCUyMCUzQ2ltZyUyMGNsYXNzJTNEJTIyYWxpZ24tY2VudGVyLXNvY2lhbCUyMiUyMHN0eWxlJTNEJTIyd2lkdGglM0ElMjAxMDAlMjUlM0IlMjBoZWlnaHQlM0ElMjBhdXRvJTNCJTIyJTIwc3JjJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZiYXluby1jby5jb20lMkZ3cC1jb250ZW50JTJGdXBsb2FkcyUyRjIwMTglMkYwOSUyRnRlbGVncmFtLmpwZyUyMiUyMGFsdCUzRCUyMiVEOCVBQSVEOSU4NCVEQSVBRiVEOCVCMSVEOCVBNyVEOSU4NSUyMCVEOCVBOCVEQiU4QyVEOSU4NiVEOSU4OCUyMiUyMCUyRiUzRSUwQSUyMCUyMCUzQyUyRmElM0UlMEElMjAlMjAlM0MlMkZzcGFuJTNFJTBBJTIwJTIwJTNDc3BhbiUyMGNsYXNzJTNEJTIyYiUyMiUzRSUwQSUyMCUyMCUzQ2ElMjB0YXJnZXQlM0QlMjJfYmxhbmslMjIlMjBocmVmJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZ3d3cuaW5zdGFncmFtLmNvbSUyRmJheW5vZ3JvdXAlMkYlMjIlMjB0aXRsZSUzRCUyMiVEOCVBNyVEQiU4QyVEOSU4NiVEOCVCMyVEOCVBQSVEOCVBNyVEQSVBRiVEOCVCMSVEOCVBNyVEOSU4NSUyMCVEOCVBOCVEQiU4QyVEOSU4NiVEOSU4OCUyMiUzRSUwQSUyMCUyMCUyMCUyMCUzQ2ltZyUyMGNsYXNzJTNEJTIyYWxpZ24tY2VudGVyLXNvY2lhbCUyMiUyMHN0eWxlJTNEJTIyd2lkdGglM0ElMjAxMDAlMjUlM0IlMjBoZWlnaHQlM0ElMjBhdXRvJTNCJTIyJTIwc3JjJTNEJTIyaHR0cHMlM0ElMkYlMkZiYXluby1jby5jb20lMkZ3cC1jb250ZW50JTJGdXBsb2FkcyUyRjIwMTglMkYwOSUyRmluc3RhZ3JhbS5qcGclMjIlMjBhbHQlM0QlMjIlRDglQTclREIlOEMlRDklODYlRDglQjMlRDglQUElRDglQTclREElQUYlRDglQjElRDglQTclRDklODUlMjAlRDglQTglREIlOEMlRDklODYlRDklODglMjIlMjAlMkYlM0UlMEElMjAlMjAlM0MlMkZhJTNFJTBBJTIwJTIwJTNDJTJGc3BhbiUzRSUyMCUwQSUyMCUyMCUzQ3NwYW4lMjBjbGFzcyUzRCUyMmIlMjIlM0UlMEElMjAlMjAlM0NhJTIwdGFyZ2V0JTNEJTIyX2JsYW5rJTIyJTIwaHJlZiUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGYmF5bm8tY28uY29tJTJGJTI1RDglMjVBQSUyNUQ5JTI1ODUlMjVEOCUyNUE3JTI1RDglMjVCMy0lMjVEOCUyNUE4JTI1RDglMjVBNy0lMjVEOSUyNTg1JTI1RDglMjVBNyUyRiUyMiUyMHRpdGxlJTNEJTIyJUQ4JUFBJUQ5JTg1JUQ4JUE3JUQ4JUIzJTIwJUQ4JUE4JUQ4JUE3JTIwJUQ5JTg1JUQ4JUE3JTIyJTNFJTBBJTIwJTIwJTIwJTIwJTNDaW1nJTIwY2xhc3MlM0QlMjJhbGlnbi1jZW50ZXItc29jaWFsJTIyJTIwc3R5bGUlM0QlMjJ3aWR0aCUzQSUyMDEwMCUyNSUzQiUyMGhlaWdodCUzQSUyMGF1dG8lM0IlMjIlMjBzcmMlM0QlMjJodHRwcyUzQSUyRiUyRmJheW5vLWNvLmNvbSUyRndwLWNvbnRlbnQlMkZ1cGxvYWRzJTJGMjAxOCUyRjA5JTJGdGVsZXBob24uanBnJTIyJTIwYWx0JTNEJTIyJUQ4JUFBJUQ5JTg1JUQ4JUE3JUQ4JUIzJTIwJUQ4JUE4JUQ4JUE3JTIwJUQ5JTg1JUQ4JUE3JTIyJTIwJTJGJTNFJTBBJTIwJTIwJTNDJTJGYSUzRSUwQSUyMCUyMCUzQyUyRnNwYW4lM0UlMEElM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_html][us_btn text=”برای خرید انواع مبلمان اداری کلیک کنید” color=”red” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Fbayno-co.com%2F%25D9%2585%25D8%25A8%25D9%2584%25D9%2585%25D8%25A7%25D9%2586-%25D8%25A7%25D8%25AF%25D8%25A7%25D8%25B1%25DB%258C-%25D9%2584%25D9%2588%25DA%25A9%25D8%25B3%2F||target:%20_blank|”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
۴/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید