توسط: تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

مهمترین ویژگی های صندلی اداری مناسب چیست؟

ویژگی های صندلی اداری چه تاثیری بر روی کارایی آن دارد؟

بهترین صندلی از لحاظ ویژگی‎های برجسته یک صندلی و مبل اداری کدامند؟

یکی از مهمترین ویژگی های صندلی اداری موضوع راحتی ان است. بسیار مهم است که صندلی اداری راحت باشند تا کارکنان بتوانند برای تمام روز بر روی آن نشسته و به راحتی کار کنند. نکته قابل ذکر این است که تنوع ست صندلی اداری بسیار زیاد است، اما بودجه کارفرما و همچنین سهولت کارکنان باید در بالای لیست در هنگام انتخاب صندلی اداری باشد.

مهمترین ویژگی های صندلی اداری

  • ارتفاع

یکی دیگر از ویژگی های صندلی اداری ارتفاع آن است. صندلی و مبل اداری باید به گونه‎ای باشد که بتوان با توجه به اندازه سطح راحتی کارکنان تنظیم شود. صندلی‎های اداری مختلف به اشکال مختلف قابلیت تنظیم شدن دارند که شامل دستگیره‎ها و اهرم‎ها می‎شوند. بسیار مهم است که ویژگی های صندلی اداری به گونه‎ای باشد که بتواند راحتی مناسب را برای کارمندان یک شرکت ایجاد کند، به ویژه با داشتن زاویۀ ۹۰ درجه با کف برای راحتی پاها در هنگام نشستن.

  • اندازه صندلی

اندازه صندلی یکی دیگر از ویژگی های صندلی اداری است که باید به گونه ای باشد که بتواند هر فردی را از هر اندازه بر روی آن قرار دهد. اندازه طبیعی برای پهنا جلو صندلی ۴۰-۵۰ سانتی متر است، اما بسیار مهم است که شما می‎بینید که صندلی نباید بیش از حد عمیق باشد زیرا به کاربران آسیب می‎رساند. صندلی باید به گونه ای باشد که فردی که از آن استفاده می‌کند باید یک موقعیت درست داشته باشد تا از درد پشت دچار درد نشود.


ویژگی های صندلی اداری

  • پشتیبانی کمری

مهم است که صندلی اداری ارگونومیک به گونه‎ای باشد که بتواند از ستون فقرات، به ویژه در ناحیه پشتی که ستون فقرات کمری نامیده می‎شود، پشتیبانی خوبی داشته باشد. اگر ویژگی های صندلی اداری به شکلی صحیح وجود داشته باشد، ناحیه ستون فقرات کمری باید به خوبی پشتیبانی شود به طوری که هیچ ناراحتی برای کاربر وجود نداشته باشد و او می‎تواند برای ساعت‎های متوالی احساس ناراحتی نداشته باشد.

  • پشتی صندلی

پشتی صندلی یکی از ویژگی های صندلی اداری است که نباید بیش از حد سخت یا خیلی نرم باشد. این باید برای کاربر قابل تنظیم و راحت باشد. باید حداکثر ۳۵-۵۰ سانتیمتر باشد تا حداکثر افراد با ابعاد بدنی گوناگون را بپذیرد. مردم باید در دفتر خود گزینه‎هایی برای تغییر در پشتی‎ها با توجه به راحتی خود داشته باشند.

  • نوع ماده

مواد ساخت از ویژگی های صندلی اداری باید به گونه‎ای باشد که کاربر بتواند به راحتی روی آن بنشیند. او نباید احساس ناراحتی در مورد وضعیت خود داشته باشد. صندلی نباید بیش از حد سخت و نرم باشد. مواد مورد استفاده برای پوشش با کیفیت و با دوام باشد تا خیلی زود فرسوده و خراب نشود.

  • استراحتگاه دست

این یک عامل مهم است که در ویژگی های صندلی اداری باید وجود داشته باشد که ست صندلی اداری باید دارای استراحتگاه دست باشد. صندلی بدون بازو مانند یک صندلی ناهار خوری معمولا بسیار ناراحت کننده است و باید با توجه به راحتی کاربر قابل تنظیم باشد. استراحتگاه دست باید در سطح مناسب برای فردی که روی صندلی نشسته است، قرار گیرد تا بدون اینکه ناراحت باشد، با دست‎های خود به راحتی کار کند.

  • صندلی های چرخشی

صندلی چرخشی یا صندلی چرخدار از ویژگی های صندلی اداری است که گزینۀ عالی برای کاربردهای اداری هستند. کابینت‎های فایل و دیگر چیزهای مهم در اطراف میز اداری وجود دارد و با صندلی چرخدار براحتی می‎شود به هر سمت منتقل شد.



[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][/vc_column][/vc_row]
۵/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید