توسط: تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ 0 دیدگاه

مهمترین نکات طراحی فضای استراحت کدامند ؟ طراحی فضای استراحت بخشی است که کمک می کند تا تعادل بین کار و اوقات فراغت برقرار شود.

یک اتاق تعاملی با ارتباطات باز در میان تیم خود را ترویج دهید و مبادله ای بین ایده های خود و در میان هکاران خود باز می کند. اتاق استراحت در واقع فضایی برای ایجاد تنفسی دوباره و بازیابی انرژی بر پایه نیاز های اساسی انسان در محیط های کاری است که امروزه به موردی بسیار مهمی در جهت سلامتی روانی و جسمی کارکنان تبدیل شده است.

چنین فضایی بیش از همه عاملی برای در نظر گرفتن توچه ویژه به کارکنان است، زیرا فضاهای اداری کارکنان را به ابزارهایی جهت کار روزانه تبدیل کرده است. برای کمک به طراحی یک فضای استراحت ایده آل، نکات زیر برای تزئین چنین فضایی برای کارکنان آورده شده است.

  • ارائه نوشیدنی

یک دستگاه قهوه می توانید آن چیزی باشد که در بین ساعات کار در روز بسیار انرژی بخش و هیجان انگیز باشد.در چنین فضایی که بتوان انواع نوشیدنی ها را سرو کرد می تواند یک تنوع باشد که به افزایش بهره وری متنهی می شود.

  •  یک اتاق برای مکالمه ایجاد کنید

در هنگام طراحی اتاق استراحت، به یاد داشته باشید که این مکان برای استراحت است. کارکنان باید بتوانند به اتاق بروند و با همکاران خود صحبت کنند. بازار اداری دارای صندلی های متنوعی از قبیل صندلی های راحتی و صندلی اداری مشترک است. برای راحتی بیشتر، مبل ها یا صندلی های بسیارراحتی را در نظر بگیرید.

  •  با کارکنان خود مشورت کنید

از کارکنان خود بپرسید چه چیزی می خواهند و براساس پیشنهادات خود، فهرستی از چیزهایی را که در اتاق استراحت نیاز است را فراهم کنید.

مشارکت کارکنان شما در فرآیند تصمیم گیری باعث می شود که آنها احساس ارزشمند بودن و احترام کنند. سپس شما می توانید مکان خود را برای آنها بر اساس ایده آل هایتان طراحی کنید.

  •  تلویزیون را در نظر بگیرید

در نظر بگیرید که یک تلویزیون در اتاق استراحت داشته باشید. در حالی که ساعت ها کار می کنید، داشتن یک تلویزیون در اتاق استراحت می تواند کارکنان را می توان به تماشای و دنبال کردن اخبار و اطلاع رسانی بگذراند.

این همچنین می تواند منبع سرگرمی برای کارکنان شما باشد. اگر احساس می کنید این موضوع بیش از حد باعث حواس پرتی است، می توانید از بازی هایی مانند بیلیارد و پینگ پنگ نیز استفاده کنید. این کار باعث می شود تا کارکنان شاد شوند و از استرس بیرون بیایند.

  •  ایجاد فضای تیمی

در حالی که طراحی اتاق استراحت کارکنان خود را انجام می دهید، در نظر داشته باشید که می توانید از این فضا برای جشن های تولد و رویدادهای جمعی استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که این فضای طراحی کمی متفاوت از بقیه کارکرد دفتر شما باشد. کارکنان شما باید بتوانند احساسات مثبت را با اتاق استراحت مرتبط سازند.
خلق یک اتاق برای استراحت و آرامش بخشی، باعث افزایش بهره وری کارکنان شما خواهد شد.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری و مشاوره و بررسی های لازم با شماره ما تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید