توسط: تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

هرکسی در اتاق کاری خود به هم ریختگی دارد که گاهی اوقات می تواند در بهره وری او در کار تاثیر بگذارد. این که آیا شما یک دفتر خصوصی دارید یا فقط در یک اتاق کار می کنید، احتمالا شما می توانید از یک سازمان دهی دست در فضای خود بهره مند شوید.

یک محیط کاری خوب سازماندهی شده می تواند خلق و خوی شما را بهبود بخشد و هنگام تکمیل کارهای روزانه شما کارآیی بیشتری ایجاد کند. سازماندهی فضای اداری به معنای ایجاد نظم و قرار گیری در نوع عملکرد در جای خود است. بسیاری از شرکت ها به دلیل به هم ریختی در بلند مدت دچار ورشکستگی می شوند.

به عبارتی سازماندهی از چیزهایی کوچک می شروع شده و به موارد بزرگ تر منتقل می شود، سازماندهی یک میز اداری برای تنها یک کارمند نقطه عطف شروع سازماندهی در تمام ابعاد شرکت است. چند راه ساده برای سازماندهی دفتر شما وجود دارد  که به طور دائم اختلال و بی نظمی را کاهش می دهد.

  • دفتر خود را تمیز کنید

یکی از اولین گام ها در داشتن یک فضای خوب سازماندهی شده، تمیز کردن تمام فضای است. نگاهی به اطراف و خلاص شدن از هر گونه مواردی که در عملیات روزانه شما غیرممکن یا غیر ضروری هستند کنید. از قسمت های کوچک دفتر خود مانند میز اداری و قفسه های خود شروع کنید. تمیز کردن اتاق خود موجب احساس آرامش و احساس مثبت در شما می شود.

  • ایجاد مساحت کاری

یکی از موثرترین روش های نگهداری یک اتاق کاری ایجاد یک مساحت کاری ویژه است. هر منطقه از دفتر شما باید جایی باشد که یک فعالیت خاص اتفاق می افتد، مانند میز کار شما کجا تمام کارهای کامپیوتری شما را انجام می دهد.

ایجاد مساحت های کاری، مواردی را که در اطراف دفتر شما قرار دارد را تقسیم بندی و به فضاهای مشخص و ویژه تبدیل می کند. شما باید یک فضا برای مقالات و اسناد خود و سپس یک فضای برای لوازم اداری داشته باشید.

  • به روز رسانی سیستم بایگانی

همانطور که فن آوری همچنان به تکامل می رسد، نیاز به داشتن مدارک و فایل های کاغذی در دفتر شما کم است. شما باید زمان را صرفه جویی کنید و حداکثر تعداد اسناد را به صورت دیجیتالی ذخیره کنید تا بتوانید کارآیی بیشتری داشته باشید.

داشتن تمام اسناد بر روی رایانه خود، فضای بیشتری را در اطراف شما را باز می کند و این به سازماندهی بیشتر شما کمک شایان می کند.

  • مبلمان اداری از بینو

آیا شما آماده طراحی دفتر هستید که باعث افزایش بهره وری در کارکنان و کارمندان شما می شود؟ مبلمان اداری بینو Bayno می تواند به شما در طراحی و نصب کامل مبلمان و تجهیزات اداری دفتر شما برای تسهیلات بیشتر کمک کند. مبلمان اداری بینو Bayno یک ارائه کننده خدمات اداری، تجاری و خانگی پیشرو با خدمات طراحی و نصب با کیفیت برای هر سبک یا مقیاس است. اگر شما آماده دریافت طرح های نوین ما هستید با ما تماس بگیرید.

برای مشاهده محصولات بینو و اطلاع از قیمت مبلمان اداری و مشاوره و بررسی های لازم با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۷۶۲۳۰۰۸

 

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید