توسط: تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

آنچه که برای اغلب ما اهمیت دارد، این است که در محیط کار خود، در طی ساعات کاری، طوری سر جای خود قرار بگیریم که همزمان با حفظ سلامتی و شرایط ایده‌آل جسمانی، بدنمان دچار خستگی و آسیب نگردد. در این نوشتار به ۷ نکتۀ مهم که به حفظ سلامت جسمانی در محل کار کمک می‌کند، اشاره می‌کنیم.

 

۱- صندلی راحت

برای تهیۀ مبلمان مناسب، مجبور نیستید گران‌ترین نوع آن را خریداری کنید. مهم‌ترین معیارهایی که هنگام انتخاب میز و صندلی باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از:

-پشتی صندلی باید از کمر، گردن و پشت شما حمایت کند. بدین شکل که بتوانید به راحتی روی صندلی بنشینید و پای خود را روی کف زمین قرار دهید. این موقعیت کمک می‌کند تا دچار کمر درد نگردید.

-میز و صفحه کلید کامپیوترتان باید در ارتفاع مناسب قرار بگیرد. به این ترتیب، بازوهایتان بهتر است در امتداد صفحه کلید قرار بگیرد تا به این ترتیب موجب کاهش هرگونه فشار ناخواسته شود. به یاد داشته باشید، اگر شما در تمام طول روز با رایانه کار می‌کنید، باید احساس راحتی کنید.

 

۲- از خود در مقابل آسیب محافظت کنید

برای محافظت از تاندون‌های مچ دست‌تان باید تنظیمات صندلی مناسب باشد. دو روش ساده برای انجام این کار وجود دارد:

یکی آنکه صفحه کلید بر روی میز و در مکان درست قرار گیرد. دوم آنکه مچ دست خود را در لبۀ میز قرار ندهید بلکه آرنج‌هایتان را به راحتی بر روی میز قرار دهید.

 

۳-دیدتان را بهتر کنید

سعی کنید صفحه نمایش خود را در طول بازو و سطح دیدتان حفظ کنید تا فشار زیادی بر چشم شما وارد نشود.  آن را طوری تنظیم کنید که به طور مستقیم به مانیتور دید داشته باشید. بلاوه بر آن، صفحه کلید را به نسبت ارتفاع نشستن خود تنظیم کنید. روشنایی مانیتور را هم با توجه به روشنایی اتاق تنظیم کنید.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید مبلمان ادرای بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸ – ۴۶۱۲۰۱۸۶-۴۴۰۲۶۴۹۷

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید