توسط: تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

در دو نوشتار پیشین، به توضیح توسعۀ پایدار و در راستای آن، ارائۀ راهکارهایی برای جلوگیری هرچه بیشتر از قطع درختان پرداختیم. در اینجا می‌خواهیم با ذکر دو راه‌کار دیگر، این بحث را به پایان برسانیم.

 

۵- تعمیر و قابلیت جداسازی

مبلمان خوب و سازگار با محیط زیست باید قابل تعمیر، تفکیک و بازیافت باشد. اگر نمی‌توان آنها را از یکدیگر جدا کرد، پس احتمالاً امکان تعمیر آن هم وجود ندارد. اما مبلمان اداری سبز این دو مزیت را به خوبی دارا هستند. جدا سازی و بازیافت، بخشی از ماهیت مبلمان اداری سبز است که این امکان را فراهم می‌کند تا بتوان بر حسب مواد ساخته شده، طراحی‌های گوناگون و بدون تخریب محیط زیست انجام داد. قابلیت تعمیر نکتۀ بسیار مهمی است که خود باعث کاهش هزینه‌های بی‌مورد می‌شود.

 

۶- به دنبال مبلمان اداری با دوام باشید

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در خرید مبلمان اداری که غالباً هم مغفول واقع می‌شود، دوام است. اگر وسیله‌ای در عین دوام داشتن و مقاوم بودن، به راحتی قابل تعمیر و بازیافت باشد، بدون تردید آن وسیله در خدمت مبلمان سبز قرار دارد. کالاهای بادوام که سالیان سال عمر می‌کنند، می‌توانند از فردی به فرد دیگر منتقل شوند. حتی اگر سبک کاری شما تغییر کند، اما ممکن است آن سبک برای شخض و شرکت دیگری مفید و کاربردی باشد. مبلمان اداری سبز به معنای حفظ سرمایه و دوام است؛ به دلیل آنکه مفاهیم تعمیر، بازیافت و احیاء را در دل خود دارد. دوام و کیفیت گام نخست در ذخیرۀ سرمایه و هرینه‌های بلندمدت است که به شیوه‌ای نوین بر بهره‌وری تأثیر مستقیم خواهند داشت.

جهت بررسی، مشاهده مشخصات و خرید مبلمان ادرای بینو با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۴۰۲۶۴۹۷ – ۴۶۱۲۰۱۸۶

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید