توسط: تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ 0 دیدگاه

 

برای پیدا کردن فضایی جدید برای کسب و کار که بسیار مناسب همه کارکنان باشد و همینطور در راستای اهداف شرکت باشد، بسیار دشوار است.

هزینه های ساختمانی اجاره شده به مقدار زیادی افزوده می شود. اما این می تواند برای داشتن یک فضای دائمی ایده آل باشد که بتوان به طور کلی فضا اداری جدیدی را خریداری کرد. اما این موارد باید بسته به نوع کسب و کار و مقدار بودجه باشد.

  • محل

محل ساختمان باید با سیستم بهتر مدیریت تمام کارکنان و مدیریت موارد با روش بهتر انتخاب شود.

کسب و کار شما نباید بیش از حد دور از موقعیت قبلی باشد، زیرا ممکن است نه تنها مشتریان شما بلکه کارکنان شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

محله ای که شما دفتر جدید خود را نصب می کنید باید در یک محیط خوب برای کسب و کار باشد.

  • حمل و نقل و پارکینگ

ایده خوبی است که دفتر خود را در نزدیکی ایستگاه های مترو، ایستگاه های اتوبوس و دیگر موارد حمل و نقل عمومی قرار دهید تا کارکنان در رسیدن به دفتر با مشکلاتی مواجه نشوند.

همچنین باید فضای پارکینگ را برای همه کسانی که اتومبیل شخصی خود را دارند و همچنین برای همه افرادی که مشتریان شما هستند و نیاز به فضای لازم برای پارک اتومبیل دارند را مهیا کرد.

  • فضای موجود

دفتر خود را در جایی که شرکت شما می تواند در راه بهتر رشد کند، تنظیم کنید.

باید چنین باشد که همه چیز به شیوه ای بهتر انجام شود. فضای دفتر باید خوب باشد و باید چنین باشد که همه چیز در هر وجهی به شیوه ای بهتر انجام شود.

فضای دفتر باید به وضوح تعریف شده و برای کارکنان به هر حال آسان باشد. بودجه دفتر باید هر نقطه را در بهترین حالت پوشش دهد.

به این ترتیب، می توانید برای دفتر و شرکت خود کارآمدتر باشید. برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید