توسط: تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ 0 دیدگاه

نکاتی درباره طراحی داخلی فضای اداری

آیا شما متوجه کمبود خلاقیت از طرف کارکنان خود شده اید؟ با تکمیل ساخت و ساز دفتر، می توانید آنها را در مهارت های خلاقیت خود کمک کنید. با طراحی مناسب داخلی، شما و کارکنانتان می توانید از مزایای بهره وری کار بهتر و محیط کار با کیفیت بالاتر بهره مند شوید.

هنگام برنامه ریزی یک طراحی داخلی جدید، شما نیاز به جمع آوری اطلاعات در مورد فرهنگ کسب و کار خود و وظایف مورد نظر و خواسته های کارکنان خود دارید. شما می خواهید یک طراحی داخلی که برای مشتریان و مهمانان چشمگیر باشد را انجام دهید، در حالی که کارکنان شما در محیط کار راحت باشند. توصیه می شود از مبلمان مدرن در طرح دفتر خود استفاده کنید. چرا؟ خلق و خوی و بهره وری کارکنان شما بستگی به این دارد که چگونه کارکنان دفتر در مورد شما و شرکت چه احساس می کنند. وقتی کارکنان در مورد رئیس خود، همکاران و محیط کارشان احساس خوبی دارند، مایل هستند تلاش بیشتری در کارشان انجام دهند.

بیشترین مورد تقاضای اداری مورد استفاده برای دفتر مدرن صندلی اداری ارگونومیک است. ذخیره سازی شیک و بزرگ / کابینت، مورد دوم برای مبلمان ارگونومیک است. می توانید طیف وسیعی از کابینت های دخیره سازی با کیفیت بالا، میز و صندلی اداری در سایت اینترنتی ما مشاهده کنید. برای تنظیمات تجاری پیشرفته، صاحبان کسب و کار پیشنهاد خرید میز و واحد ذخیره سازی که ایمنی دستگاه های الکترونیکی را نگه می دارند هستند.

شما هرگز نمی توانید از چوب های زیبا بگذرید. برای کارهای خلاقانه مبلمان اداری غیر متعارف مانند میزهای بیضی یا میزهای اداری که از مواد بازیافتی استفاده می کنند، خریداری کنید. اما مهمتر از همه، شما نمی توانید فراموش کنید که روشنایی خوب خود را در فضای اداری خود قرار دهید. هنگامی که یک اداره به خوبی روشن و فضای کم استرس می تواند احتمال بیشتری را که کارکنان شما اضطراب کار را تجربه می کنند داشته باشد. کارکنان خود را هر وقت که به کارشان می آیند، مانند زندانیان برخورد نکنید. به آنها چیزی بگویید که خوشحال باشند، برای آنها فضاهای کاری راحت و خلاقانه فراهم می کنید.

در اینجا برخی از نکات برای استفاده بیشتر از فضای دفتر شما وجود دارد:

  • یک منطقه طراحی شده برای کار مشارکتی و یک منطقه برای کار فردی را انتخاب کنید. مناطق آرام برای شرکت هایی که نیازمند مناطق تمرکزی بیشتری هستند، می تواند مفید باشد.
  • قرار دادن اشیاء نمادین روی میز کارکنان برای تبلیغ نام تجاری خود و ایجاد فضای سرگرم کننده در محیط کاری مهم است.
  • در طراحی فضاهای اداری خود، خواسته های کارکنان خود را در ذهن داشته باشید.

برای مشاهده محصولات بینو bayno و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۴۷۶۲۳۰۰۸-۴۴۰۵۷۴۴۵-۴۴۰۵۷۴۶۹

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید